Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Tja, Arabere og Japanere samarbeidet med Hitler. Passe idiotisk det også.

Skrevet

På en annen side er det jo flott at nazisme også blir noe for alle og enhver uansett hudfarge.

Gjest lurven
Skrevet

sliter de med rekrutteringen eller

Gjest Gjesta
Skrevet
På en annen side er det jo flott at nazisme også blir noe for alle og enhver uansett hudfarge.

Ja, godt det ikke er diskriminering blant nazistene!

Gjest Anonymous
Skrevet

Nazismen er nok aldri særlig gjennomtenkt uansett. Det er triste saker.

Gjest Valhalla
Skrevet

Er ikke en av lederskikkelsene i det svenske nynazistmiljøet neger? Husker jeg så et bilde av rasende svenske nazier med en neger sammen med dem, var litt komisk.

Gjest Valhalla
Skrevet

Jeg har også sett kinesiske nazier som beundrer Hitler , men de så på seg selv som den største rasen. Så er det visst et parti i Iran som kaller seg nasjonasosialister. Merkelige greier det der.

Skrevet

Jo det er en svensk neger som er nazist. Han hadde veldig (VELDIG) lav IQ, og det ble sagt i avisene at han var på grensen til å være psykisk tilbakestående.

Gjest Valhalla
Skrevet
Jo det er en svensk neger som er nazist. Han hadde veldig (VELDIG) lav IQ' date=' og det ble sagt i avisene at han var på grensen til å være psykisk tilbakestående.[/quote']

:ler: da så.

Det visste jeg ikke, får nesten litt lyst til å finne ut om det stemmer. Jeg mener, nazier som aksepterer en neger OG tilbakestående i sine rekker, lol

Gjest glamourgirl
Skrevet

Joda, der jeg kommer fra var det ei tamilsk jente som var "Skinner" hun var adoptert norsk og mot utlendinger. Det er sant...

Gjest Valhalla
Skrevet

Vel det er interesant å se hvor rasistiske innvandrere kan være. Enten mot norske, eller mer vanlig mot negere.

• 2 uker senere...
Gjest gjest1
Skrevet

Rasisme finnes i alle folkeslag, uansett hudfarge.

Men svarte nazister....ja, ja.... :o

Skrevet

:o

Gutter med en gjennomtenkt holdning til ting, dette :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...