Donnie Darko Skrevet 1. juni 2005 #1 Skrevet 1. juni 2005 http://home.no/mute/images/crazy_ass_niggaz.JPG Jeg vet liksom ikke hvor jeg skal begynne en gang.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 1. juni 2005 #3 Skrevet 1. juni 2005 Tja, Arabere og Japanere samarbeidet med Hitler. Passe idiotisk det også.
Donnie Darko Skrevet 1. juni 2005 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2005 På en annen side er det jo flott at nazisme også blir noe for alle og enhver uansett hudfarge.
Gjest Gjesta Skrevet 1. juni 2005 #9 Skrevet 1. juni 2005 På en annen side er det jo flott at nazisme også blir noe for alle og enhver uansett hudfarge. Ja, godt det ikke er diskriminering blant nazistene!
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2005 #10 Skrevet 1. juni 2005 Nazismen er nok aldri særlig gjennomtenkt uansett. Det er triste saker.
Gjest Valhalla Skrevet 1. juni 2005 #11 Skrevet 1. juni 2005 Er ikke en av lederskikkelsene i det svenske nynazistmiljøet neger? Husker jeg så et bilde av rasende svenske nazier med en neger sammen med dem, var litt komisk.
Gjest Valhalla Skrevet 1. juni 2005 #12 Skrevet 1. juni 2005 Jeg har også sett kinesiske nazier som beundrer Hitler , men de så på seg selv som den største rasen. Så er det visst et parti i Iran som kaller seg nasjonasosialister. Merkelige greier det der.
karisjima Skrevet 1. juni 2005 #15 Skrevet 1. juni 2005 Jo det er en svensk neger som er nazist. Han hadde veldig (VELDIG) lav IQ, og det ble sagt i avisene at han var på grensen til å være psykisk tilbakestående.
Gjest Valhalla Skrevet 1. juni 2005 #16 Skrevet 1. juni 2005 Jo det er en svensk neger som er nazist. Han hadde veldig (VELDIG) lav IQ' date=' og det ble sagt i avisene at han var på grensen til å være psykisk tilbakestående.[/quote'] da så. Det visste jeg ikke, får nesten litt lyst til å finne ut om det stemmer. Jeg mener, nazier som aksepterer en neger OG tilbakestående i sine rekker, lol
Gjest glamourgirl Skrevet 2. juni 2005 #17 Skrevet 2. juni 2005 Joda, der jeg kommer fra var det ei tamilsk jente som var "Skinner" hun var adoptert norsk og mot utlendinger. Det er sant...
Gjest Valhalla Skrevet 2. juni 2005 #18 Skrevet 2. juni 2005 Vel det er interesant å se hvor rasistiske innvandrere kan være. Enten mot norske, eller mer vanlig mot negere.
Gjest gjest1 Skrevet 10. juni 2005 #19 Skrevet 10. juni 2005 Rasisme finnes i alle folkeslag, uansett hudfarge. Men svarte nazister....ja, ja.... :o
Dagoberta Skrevet 11. juni 2005 #20 Skrevet 11. juni 2005 :o Gutter med en gjennomtenkt holdning til ting, dette
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå