Gå til innhold

Hva tenker du om eldre mennesker 40+ som har store tatoveringer? F eks Full sleeve.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det kult?

Anonymkode: a13cc...b03

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker det samme om de over 40, som om de under 40 som har store tatoveringer. 

• Liker 14
Skrevet

Jeg synes jo mine er kule er kvinne nærmere 50. Og er vel totalt likegyldig hva andre måtte mene, jeg skal enda ha flere. Jeg synes det er vakkert og er min form for pynting.

Anonymkode: 0daad...8ca

• Liker 17
Skrevet

H*n har tatovering, som regel.

Skrevet

Har ikke noe med alder å gjøre, det har med interesser og stil å gjøre. Folk får gjøre som de vil og jeg liker det ikke uansett.

Anonymkode: 71510...f69

• Liker 2
Skrevet

Kommer an på hva det er en tatovering av. Men det gjelder både gamle og unge. 

Anonymkode: d4384...82b

• Liker 4
Skrevet

Jeg tenker at du må være ganske ung som definerer mennesker over 40 som eldre. ;)

Ellers synes jeg tatoveringer er steinharry uansett hvor gamle bærerne er.

Anonymkode: 87b94...8b1

• Liker 29
Skrevet

Jeg er ikke så glad i tatoveringer. Alderen på bæreren har ingenting å si, jeg synes det ser vulgært ut uansett.

• Liker 6
Skrevet

Kult. 👍

Anonymkode: f4b68...260

• Liker 4
Skrevet

Om dem tenker jeg absolutt ingenting.

Anonymkode: bd150...29e

• Liker 4
Skrevet

Tenker ikke noe spesielt. Hva med deg, ts?

Anonymkode: 69b3c...205

• Liker 3
Gjest Alkoholist
Skrevet

Tenker ingenting.. Bryr meg ikke om hvordan folk ser ut. 

Skrevet

Må innrømme at jeg syns det er litt barskt med tatovering på de gamle mennene som er på min alder. Men det kommer litt an på kroppen til bæreren. Er ikke så fint med full sleeve om biceps har slått seg sammen med triceps med årene. 

Anonymkode: efd54...754

• Liker 3
Skrevet

Morten Harket er 60. Vil han kle en full sleeve mindre enn en blek og dvask 30-åring?

Anonymkode: 784a5...03e

• Liker 7
Skrevet

Det ser like dumt ut på de over 40 som de under 40.

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde SÅ lyst på tatoveringer da jeg var ung (er 45 og gammel nå😉), men tok ingen. Er veldig glad for det nå, for tatoverer man seg for å være unik og å skille seg ut, er for sent. Alle er jo ihjeltatoverte nå. Særlig unikt er det ihvertfall ikke... Derfor tenker jeg heller ingenting spesielt om tatoverte mennesker, uansett alder.

Anonymkode: ac9c5...c66

• Liker 4
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Morten Harket er 60. Vil han kle en full sleeve mindre enn en blek og dvask 30-åring?

Anonymkode: 784a5...03e

Han har ikke akkurat stilen til å ha sleeve

Skrevet

Kan jo ikke tenke så på det i grunn, har de tattis så har de tattis, er jo ikke noe som fjernes bare fordi folk blir eldre.

• Liker 3
Skrevet

Sleeve og store tattoveringer var jo populært på 80-90-tallet så det er jo naturlig at folk over 40 har dem. Det er de siste årene det er kommet en motvilje mot tatoveringer som jeg vel er for gammel til å forstå.

Anonymkode: 4b610...f27

• Liker 9
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sleeve og store tattoveringer var jo populært på 80-90-tallet så det er jo naturlig at folk over 40 har dem. Det er de siste årene det er kommet en motvilje mot tatoveringer som jeg vel er for gammel til å forstå.

Anonymkode: 4b610...f27

Det var ikke vanlig med sleeve på 90-tallet nei. 

Anonymkode: a13cc...b03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...