AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #1 Skrevet 27. desember 2019 Hva er årsaken til at dere fikk det? Anonymkode: e2a40...cc7 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #2 Skrevet 27. desember 2019 Jeg har C-PTSD og dissossiativ lidelse og har fått det av langvarig seksuelt misbruk gjennom barndoms- og ungdomsårene. Anonymkode: f95f2...1cb 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #3 Skrevet 27. desember 2019 Det er privat... Anonymkode: df894...e41
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #4 Skrevet 27. desember 2019 Ugrei ex som terroriserte meg mentalt, voldtok meg når jeg sov, og var voldelig. Anonymkode: cc2b0...ba6
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #5 Skrevet 27. desember 2019 Årevis med seksuelt misbruk nesten hver dag som barn, omsorgssvikt, mobbing, vold. Har kompleks ptsd. Anonymkode: ce29b...46e
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #6 Skrevet 27. desember 2019 Seksuelt misbruk i barndommen, omsorgssvikt i barndommen,to drapsforsøk av ulike menn(forsøk på kvelning av den ene, stump vold mot hodet og kastet utfor en høyde og ned i asfalten av den andre), grove trusler fra en annen mann i forbindelse med en anmeldelse, psykisk vold, en overfallsvoldtekt som ung, og en "vanlig"voldtekt i voksen alder.. Har den komplekse varianten av PTSD. Hvorfor spør du?! Anonymkode: 13beb...c96
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #7 Skrevet 27. desember 2019 Grovt seksuelt misbrukt som barn, var min far som gjorde det, begge utsatte meg for vold, og min mor utsatte meg for psykisk terror. Da jeg stjal og forførte hennes mann fra jeg var 3 år gammel. Var utsatt for vold første gang jeg vet om 3 mnd gammel. Anonymkode: 5f4b6...4c7
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #8 Skrevet 27. desember 2019 Jeg har DID og kompleks dissosiativ lidelse etter en oppvekst full av seksuelle overgrep, tortur, alvorlig fysisk sykdom uten adekvat helsehjelp, mobbing, dødsfall og alvorlig sykdom i nærmeste familie hvor jeg fikk voksent pleieansvar. Anonymkode: cd8f8...c4a
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #9 Skrevet 27. desember 2019 Fikk diagnosen etter at en av foreldrene mine tok selvmord. I dag, mange år og mye behandling etter, er jeg bedre. Anonymkode: 55f25...f62 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #10 Skrevet 27. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fikk diagnosen etter at en av foreldrene mine tok selvmord. I dag, mange år og mye behandling etter, er jeg bedre. Anonymkode: 55f25...f62 Jeg var 11 da det skjedde. Anonymkode: 55f25...f62
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #11 Skrevet 27. desember 2019 Grov mobbing, både verbalt og fysisk, daglig gjennom hele barneskoletiden. Anonymkode: 41295...d4a
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #12 Skrevet 27. desember 2019 To overgrep av en slektning i barndommen, en voldtekt i voksen alder. Fæltnå se hvor mye enkelte her har opplevd. Gir litt perspektiv på "egen lidelse" Anonymkode: bedab...24a 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #13 Skrevet 27. desember 2019 Omsorgssvikt, svik, vitne til vold, brudd i relasjoner, dødsfall, mulige overgrep (også flere grenseoverskridelser), langvarig mobbing, psykisk mishandling i forhold, feildiagnostisering i psykiatrien, ulykke i nær familie med påfølgende koma og vi ikke visste om personen ville overleve eller ikke. Men det som preger meg aller mest er nok omsorgssvikten og bruddene helt tidlig i livet fra spedbarnsalder. Anonymkode: 03e7d...69d
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #14 Skrevet 27. desember 2019 Grov omsorgssvikt fra mor. Seksuelle overgrep begått av far. Voldtekt fra et nært familiemedlem i tenårene. Mobbing og juling fra nabobarn og medelever i hele barndommen. Anonymkode: e6a33...e7f
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #15 Skrevet 27. desember 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har C-PTSD og dissossiativ lidelse og har fått det av langvarig seksuelt misbruk gjennom barndoms- og ungdomsårene. Anonymkode: f95f2...1cb 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ugrei ex som terroriserte meg mentalt, voldtok meg når jeg sov, og var voldelig. Anonymkode: cc2b0...ba6 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Årevis med seksuelt misbruk nesten hver dag som barn, omsorgssvikt, mobbing, vold. Har kompleks ptsd. Anonymkode: ce29b...46e 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Seksuelt misbruk i barndommen, omsorgssvikt i barndommen,to drapsforsøk av ulike menn(forsøk på kvelning av den ene, stump vold mot hodet og kastet utfor en høyde og ned i asfalten av den andre), grove trusler fra en annen mann i forbindelse med en anmeldelse, psykisk vold, en overfallsvoldtekt som ung, og en "vanlig"voldtekt i voksen alder.. Har den komplekse varianten av PTSD. Hvorfor spør du?! Anonymkode: 13beb...c96 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Grovt seksuelt misbrukt som barn, var min far som gjorde det, begge utsatte meg for vold, og min mor utsatte meg for psykisk terror. Da jeg stjal og forførte hennes mann fra jeg var 3 år gammel. Var utsatt for vold første gang jeg vet om 3 mnd gammel. Anonymkode: 5f4b6...4c7 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har DID og kompleks dissosiativ lidelse etter en oppvekst full av seksuelle overgrep, tortur, alvorlig fysisk sykdom uten adekvat helsehjelp, mobbing, dødsfall og alvorlig sykdom i nærmeste familie hvor jeg fikk voksent pleieansvar. Anonymkode: cd8f8...c4a 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Fikk diagnosen etter at en av foreldrene mine tok selvmord. I dag, mange år og mye behandling etter, er jeg bedre. Anonymkode: 55f25...f62 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var 11 da det skjedde. Anonymkode: 55f25...f62 1 time siden, AnonymBruker skrev: Grov mobbing, både verbalt og fysisk, daglig gjennom hele barneskoletiden. Anonymkode: 41295...d4a 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: To overgrep av en slektning i barndommen, en voldtekt i voksen alder. Fæltnå se hvor mye enkelte her har opplevd. Gir litt perspektiv på "egen lidelse" Anonymkode: bedab...24a 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Grov omsorgssvikt fra mor. Seksuelle overgrep begått av far. Voldtekt fra et nært familiemedlem i tenårene. Mobbing og juling fra nabobarn og medelever i hele barndommen. Anonymkode: e6a33...e7f Så mange grusomme opplevelser. Føler med dere ❤️❤️ Anonymkode: 03e7d...69d 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #16 Skrevet 27. desember 2019 Kompleks PTSD på grunn av mobbing. Anonymkode: 9eec3...1a1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #17 Skrevet 27. desember 2019 Kompleks PTSD på grunn av omsorgssvikt av mor, grov mobbing, Voldtekt, mishandling og voldtekt av tidligere partnere. Jobber for å bli frisk, men får anfall hver gang traumene skal snakkes om. Lang vei å gå enda. Anonymkode: 22398...334
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #18 Skrevet 27. desember 2019 På grunn av omsorgssvikt. Vokst opp i gjengmiljø hvor grov vold er vanlig å se. Fikk ikke den omsorgen og tryggheten jeg trengte som barn og ungdom. Anonymkode: 6c6dc...4c2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #19 Skrevet 27. desember 2019 Jeg fikk ptsd på grunn av en eks som gjentatte ganger voldtok meg analt og var psykisk og fysisk voldelig. Anonymkode: 2d33c...655
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #20 Skrevet 27. desember 2019 Må bare få sagt det. Voldtekt er en syk handling. Og deres reaksjoner er normale reaksjoner på unormale hendelser. Dere er normale men det dere har opplevd er unormalt. Dere har ingen skyld i det som har skjedd. Dere skal ikke føle hverken skam eller selvhat. Håper dere ser dere selv i speilet hver dag og tenker- wow!! For en fantastisk person jeg er! ❤️❤️ Anonymkode: 363fb...557 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå