Gjest Hasse29 Skrevet 1. mars #521 Skrevet 1. mars FruRosa skrev (14 timer siden): Hun kan tenke hva hun vil, men å utbasunere på SoMe at hun blir skuffet og lei seg hvis hun nå venter en gutt er ikke greit! Tenk om denne potensielle sønnen får vite om mammas tanker en gang i fremtiden… Det er helt forkastelig oppførsel🤮 En ting er hva en tenker og håper, men å sitte og si at en blir så skuffa og lei seg om det er gutt på åpen profil på Snap, det er en helt annen sak! Blir gøy for en eventuell gutt å få høre i fremtiden at mora satt og sa til hele Norge at hun ikke ville ha gutt, og at hun ble skikkelig skuffa og lei seg for det. Vikelig årets mor🏆🏅
Søtpotet17 Skrevet 3. mars #523 Skrevet 3. mars Rory21 skrev (På 2.3.2026 den 2.23): Noen som vet hvor I Spania de er? Ser så fint ut der Jeg vet ikke hvor de er,men hvis du skriver og spør så svarer hun nok.Det er jo trossalt noe hyggelig hun blir spurt om,hun pleier bare å dodge spørsmål hun ikke liker😏 2
FruRosa Skrevet 4. mars #525 Skrevet 4. mars Litlå82 skrev (15 timer siden): Nesten så en sku tru d ble gutt sia d e så stille….. De virker iallfall ikke veldig motivert til å åpne den gender reveal kaken de har kjøpt. 2
Gjest Hasse29 Skrevet 4. mars #526 Skrevet 4. mars FruRosa skrev (1 time siden): De virker iallfall ikke veldig motivert til å åpne den gender reveal kaken de har kjøpt. Garantert allerede sjekket og fått vite at det er gutt. Har vel Marta fått helt knekken og må vente noen dager så hun greier å late som hun er "glad"🙈
Leoline Skrevet 4. mars #527 Skrevet 4. mars Hasse29 skrev (4 timer siden): Garantert allerede sjekket og fått vite at det er gutt. Har vel Marta fått helt knekken og må vente noen dager så hun greier å late som hun er "glad"🙈 De sjekket sikkert e-posten før de bestilte kaka. Hun nyter å få kritikk for at hun ønsker seg jente for så å være frekk i kjeften mot følgerne. Når de har slitt så mye for å få barn burde være glade uansett kjønn💙♥️ 5
Gjest Hasse29 Skrevet 4. mars #528 Skrevet 4. mars Leoline skrev (19 minutter siden): De sjekket sikkert e-posten før de bestilte kaka. Hun nyter å få kritikk for at hun ønsker seg jente for så å være frekk i kjeften mot følgerne. Når de har slitt så mye for å få barn burde være glade uansett kjønn💙♥️ Garantert! Flaut hele greia🙈
Ellinelli Skrevet 4. mars #529 Skrevet 4. mars Synes det er første gangen hun i en "litt" mer hyggeligere tone sier at "en prins også er velkommen". Denne gangen uten å utdype hvor skuffende det er hvis baby er gutt slik som hun tidligere har gjort. Så godt mulig hun har brukt litt tid på å fordøye at baby er gutt, og forhåpentligvis innsett at de er heldige med en gutt også 😊 Jeg er spent på resultatet! 1
Gjest Hasse29 Skrevet 4. mars #530 Skrevet 4. mars Ellinelli skrev (9 minutter siden): Synes det er første gangen hun i en "litt" mer hyggeligere tone sier at "en prins også er velkommen". Denne gangen uten å utdype hvor skuffende det er hvis baby er gutt slik som hun tidligere har gjort. Så godt mulig hun har brukt litt tid på å fordøye at baby er gutt, og forhåpentligvis innsett at de er heldige med en gutt også 😊 Jeg er spent på resultatet! Er jo merkelig om hun/de ikke har sjekket. Var jo sååå spent å skulle gjøre det når Audun kom og stas med kake osv...Nå har det knapt blitt nevnt før i dag🙄
Ellinelli Skrevet 4. mars #531 Skrevet 4. mars Hasse29 skrev (17 minutter siden): Er jo merkelig om hun/de ikke har sjekket. Var jo sååå spent å skulle gjøre det når Audun kom og stas med kake osv...Nå har det knapt blitt nevnt før i dag🙄 Ja, enig! Hun sa jo selv at de ikke kunne klare å vente lengre, og måtte sjekke når Audun var tilbake. Hvor lenge kan kaken holde seg god? Hvis de skal spise den altså? 😅 2
Blålilla Skrevet 4. mars #532 Skrevet 4. mars Bare å ikke gi klikk. Hun haler der ut kun for å øke følgertallet 5
Gjest Hasse29 Skrevet 4. mars #533 Skrevet 4. mars Ellinelli skrev (1 time siden): Ja, enig! Hun sa jo selv at de ikke kunne klare å vente lengre, og måtte sjekke når Audun var tilbake. Hvor lenge kan kaken holde seg god? Hvis de skal spise den altså? 😅 🤣🤣🤣🤣👌
Gjest Hasse29 Skrevet 4. mars #534 Skrevet 4. mars Blålilla skrev (39 minutter siden): Bare å ikke gi klikk. Hun haler der ut kun for å øke følgertallet Ja det er jeg veldig klar over😂
Søtpotet17 Skrevet 7. mars #535 Skrevet 7. mars Så lite reaksjon ang at de får jente tilsier virkelig at de visste det på forhånd😅😅Og da mener jeg seff at de visste det før familien fant det ut også... 1
Octopus Skrevet 7. mars #536 Skrevet 7. mars Søtpotet17 skrev (1 time siden): Så lite reaksjon ang at de får jente tilsier virkelig at de visste det på forhånd😅😅Og da mener jeg seff at de visste det før familien fant det ut også... Enig. Hva skjedde med kaken egentlig? De hadde jo den i Spania og tok den neppe med hjem.
Oline5 Skrevet 24. mars #537 Skrevet 24. mars Altså, jeg kan nesten ikke fatte hvor frekk hun er mot følgerene sine! Sier de har Messias-komplekser, ikke noe liv, bryr seg mer om barnet enn hun gjør... herrefred! Den trafikksikkerheten er tydeligvis noe hun ikke tar så nøye, samtidig som det helt klart er et skikkelig ømtålig tema. Hun gambler med så mye: "Hun har jo ikke skadet seg selv om hun er sikret feil." "Hun har jo ikke blitt syk selv om vi mikser melka feil." "Hun har jo ikke blitt syk av parfyme." "Hun fikk jo ikke betennelse av å ta hull i ørene, og hoppe rett i bassenget." Så flaks da, Marta! Det kunne du jo egentlig ikke vite på forhånd! Her om dagen snakket hun om en deltaker i Gift med første blikk. Hun var så utrolig vakker, men ødela alt med oppførselen sin...lurer på om hun har vurdert hvordan hun selv fremstiller seg??? 10 1
Mei88 Skrevet 24. mars #538 Skrevet 24. mars Oline5 skrev (4 timer siden): Altså, jeg kan nesten ikke fatte hvor frekk hun er mot følgerene sine! Sier de har Messias-komplekser, ikke noe liv, bryr seg mer om barnet enn hun gjør... herrefred! Den trafikksikkerheten er tydeligvis noe hun ikke tar så nøye, samtidig som det helt klart er et skikkelig ømtålig tema. Hun gambler med så mye: "Hun har jo ikke skadet seg selv om hun er sikret feil." "Hun har jo ikke blitt syk selv om vi mikser melka feil." "Hun har jo ikke blitt syk av parfyme." "Hun fikk jo ikke betennelse av å ta hull i ørene, og hoppe rett i bassenget." Så flaks da, Marta! Det kunne du jo egentlig ikke vite på forhånd! Her om dagen snakket hun om en deltaker i Gift med første blikk. Hun var så utrolig vakker, men ødela alt med oppførselen sin...lurer på om hun har vurdert hvordan hun selv fremstiller seg??? Jeg begynner å tro denne damen er såpass kalkulert nå at hun legger ut det hun vet kommer til å provosere med vilje. Rett og slett for så å kunne svare som hun gjør tilbake. Å den profilen burde egentlig endre navn til Melina for er jo hun som er i monitor 2 3
Margit777 Skrevet 24. mars #539 Skrevet 24. mars (endret) J_1990 skrev (På 5.3.2025 den 10.46): Sier meg enig med denne kommentaren, hun svarer veldig ufint og frekt hele tiden. Skjønner man blir lei av alle råd alle skal komme med hele tiden men da kan hun jo bare slutte å dele så mye hele tiden så er det problemet løst. Hvorfor fortsetter folk gi sånt penger? Gå ut i den jævla naturen, så noe frø, lag liv! Kjøp knoller. Gjør noe annet!!!! Idioter. Jepp. Jeg gjør alt dette! Kjedelig først, men gir ikke latsabber som dette noen penger. Husk den verste fi*** på ungdomsskolen som var jævlig mot dere, ville dere gitt noe sånt penger på å følge? NEI. AVFØLG DRITT NÅ!! Google Dahlia/georgine. Kjøp en knoll, sett den i vinduskarmen, følg med. Ta stiklinger, lag 6 til. Se videoer om det på youtube. Følg arendahlia. Skap liv. Kjøp blomsterpotte, se virkelig liv gro. Ikke tiktok instagram slummen og andre botox fillers damer dere gir penger til. Lev deres eget liv, ikke igjennom fake persona på nett. Dere vil ikke angre. Skap et samfunn. Endret 24. mars av Margit777 2 4
Søtpotet17 Skrevet 27. mars #540 Skrevet 27. mars Bare legger denne her jeg.. https://www.naf.no/trafikksikkerhet/barn-i-bil/sikring-av-barn-i-bil?utm_source=facebook&utm_medium=organic&utm_campaign=innhold_fra_naf&utm_term=classic&utm_content=sikring_av_barn_i_bil&fbclid=IwdGRjcAQzCL5leHRuA2FlbQEwAGFkaWQBqy9Uyxm-FHNydGMGYXBwX2lkDDM1MDY4NTUzMTcyOAABHgyMH3aHXMhUWcbQS1n9gVKukc0CkWzUo-Cxj8jKpEtulATHL1-Kb1xe428w_aem_2kVImmJZhpzqGjUOC9QtjA&utm_id=120204382986700356 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå