Janmar Skrevet 19 timer siden #461 Skrevet 19 timer siden Orly skrev (15 minutter siden): 120, eh opptil 150 kan man altså sitte i stol , rart å dra inn 120 og sitte å mobbe da, igjen bare pinlig oppførsel og ja det kan i grunn virke som enkelte av dere er 12 år Men i alle dager. Skjønner du føler deg veldig truffet. Det var et eksempel!! Og det eksempelet Marta kom med på 175 syns jeg var litt artig. Ferdig med saken nå. Dere mener noe annet. Helt ok. Men Hvorfor fortsette å dra dette ut i endeløse innlegg?
Orly Skrevet 19 timer siden #462 Skrevet 19 timer siden Janmar skrev (Akkurat nå): Men i alle dager. Skjønner du føler deg veldig truffet. Det var et eksempel!! Og det eksempelet Marta kom med på 175 syns jeg var litt artig. Ferdig med saken nå. Dere mener noe annet. Helt ok. Men Hvorfor fortsette å dra dette ut i endeløse innlegg? Truffet fordi jeg reagerer på voksne som latterliggjør ? Nei, men jeg synes det er direkte barnslig å oppføre seg sånn og nei igjen det er ikke artig. Du skriver på et forum og må tåle å få motbør på innleggene dine 4
kubein Skrevet 18 timer siden #463 Skrevet 18 timer siden Virker som frøken bedreviter har stått opp med feil bein hele uka. Maken til frekke og umodne svar og storyer hun har lagt ut. Det er helt utrolig at et voksent menneske ikke evner å tenke over hvilke signaler hun sender ut. Det er ikke bare å velge hvilke lover og regler man selv skal følge. Både når det kommer til sikring av barn i bil og ellers i samfunnet. Hvorfor håne alle som er uenige med seg selv. Hun må være helt forferdelig å ha i sin omgangskrets, hvis hun er slik mot alle…… Legger opp til at det er greit å le av 12-åringer som sikres i bil. Men nå er det vel ikke slik at disse 12-åringene er vant med noe annet enn å sitte sikret i bilen på den måten. Er ikke slik at de slutter med sete når de er 7 år for så å måtte begynne med det igjen når de er 11… ergo de vet ikke om noe annet.. gud forby at foreldre er glad i ungene sine og vil sikre de i bil. Vesentlig forskjell på riktig sikring i bil og det å pakke inn barnet i bomull som hun sier og prøver å trekke sammenligninger med. 4 5
Orly Skrevet 7 timer siden #464 Skrevet 7 timer siden kubein skrev (11 timer siden): Virker som frøken bedreviter har stått opp med feil bein hele uka. Maken til frekke og umodne svar og storyer hun har lagt ut. Det er helt utrolig at et voksent menneske ikke evner å tenke over hvilke signaler hun sender ut. Det er ikke bare å velge hvilke lover og regler man selv skal følge. Både når det kommer til sikring av barn i bil og ellers i samfunnet. Hvorfor håne alle som er uenige med seg selv. Hun må være helt forferdelig å ha i sin omgangskrets, hvis hun er slik mot alle…… Legger opp til at det er greit å le av 12-åringer som sikres i bil. Men nå er det vel ikke slik at disse 12-åringene er vant med noe annet enn å sitte sikret i bilen på den måten. Er ikke slik at de slutter med sete når de er 7 år for så å måtte begynne med det igjen når de er 11… ergo de vet ikke om noe annet.. gud forby at foreldre er glad i ungene sine og vil sikre de i bil. Vesentlig forskjell på riktig sikring i bil og det å pakke inn barnet i bomull som hun sier og prøver å trekke sammenligninger med. 👏godt skrevet
Tivi20 Skrevet 6 timer siden #465 Skrevet 6 timer siden (endret) Janmar skrev (16 timer siden): Men i alle dager. Skjønner du føler deg veldig truffet. Det var et eksempel!! Og det eksempelet Marta kom med på 175 syns jeg var litt artig. Ferdig med saken nå. Dere mener noe annet. Helt ok. Men Hvorfor fortsette å dra dette ut i endeløse innlegg? Det er vel de færreste 12-åringer som er 175 cm, men ok, om akkurat dette eksempelet var «artig» (nå synes jeg ikke trafikksikkerhet er et spesielt morsomt tema jeg da), så har hun jo nå fortsatt å gnåle om hvor hysterisk morsomt det er at bilstol er anbefalt til 12 år i en uke, så det er vel strengt tatt hun som drar det ut i endeløse innlegg. I dag deler hun kommentar fra ei som har snudd ungen sin i en alder av 18 måneder og det skal liksom ikke være like sprøtt? Mitt barn skal sitte bakovervendt i hvert fall til skolealder og passert 120 cm, av ingen annen grunn enn at jeg ønsker hun skal sitte tryggest mulig, og blir sikkert beltestol i en del år etter det (barnefar og jeg er begge små og slanke mennesker så barnet blir nok aldri 175 cm). Hvorfor det skal være «morsomt» skjønner jeg ikke? Endret 2 timer siden av Tivi20 Rettet skrivefeil 2 1
Mei88 Skrevet 5 timer siden #466 Skrevet 5 timer siden Dagens video viser vel at det det å provosere hun er ute etter eller?? 2
FruRosa Skrevet 5 timer siden #467 Skrevet 5 timer siden De har ikke vett nok til å tenke trafikksikkerhet med eget barn, så da er det ikke rart at de gjør narr av folk som ønsker å gjøre alt de kan for å sikre ungene sine! Direkte uspiselig sånn de holder på! 5
Oline5 Skrevet 4 timer siden #468 Skrevet 4 timer siden Det er i alle fall helt tydelig at hun er ute etter å provosere med videoen sin i dag. I følge henne er det bare 4 stk (av 38 tusen følgere!) som mener barn skal sikres i beltestol opp til 12 år. Likevel har hun rantet om dette i dagevis nå 🤷♀️ Veldig gøy at hun kommenterer at selv om hun er uerfaren som mor, så har hun sin egen mor å høste erfaringer fra. Hun sier at hun er "Datter av en mor som forstod at jeg ikke var et lite barn lenger". Det er liksom ikke mange dagene siden hun fortalte at hun som baby satt i en vippestol (!!!) mellom foreldrene på biltur 😳 Virker som at barnesikring foregår etter innfallsmetoden i den familien der... 5
abc23 Skrevet 39 minutter siden #469 Skrevet 39 minutter siden (endret) Tivi20 skrev (5 timer siden): Det er vel de færreste 12-åringer som er 175 cm, men ok, om akkurat dette eksempelet var «artig» (nå synes jeg ikke trafikksikkerhet er et spesielt morsomt tema jeg da), så har hun jo nå fortsatt å gnåle om hvor hysterisk morsomt det er at bilstol er anbefalt til 12 år i en uke, så det er vel strengt tatt hun som drar det ut i endeløse innlegg. I dag deler hun kommentar fra ei som har snudd ungen sin i en alder av 18 måneder og det skal liksom ikke være like sprøtt? Mitt barn skal sitte bakovervendt i hvert fall til skolealder og passert 120 cm, av ingen annen grunn enn at jeg ønsker hun skal sitte tryggest mulig, og blir sikkert beltestol i en del år etter det (barnefar og jeg er begge små og slanke mennesker så barnet blir nok aldri 175 cm). Hvorfor det skal være «morsomt» skjønner jeg ikke? Enig med deg!! Og nå var det noen som hadde kommentert at å ungen som begynte på skolen som var 6 år syns det var flaut å sitte i beltestol.. å at da fikk hun slippe...asså hva faen sier e bare.. om en 6 åring syns sånt er flaut da kommer det av voksne som legger det opp til at det er flaut. Samme som marta som oppriktig mener det skal være flaut.. som jeg da tenkte. Hva gjør di når barnet må ha hjelm på seg ? Eller ha refleksvest feks ? Eller regntrekk over sekken? Når man legger opp til at det er flaut fordi man er stor å har store interesser som sminke eller er en kul gutt. Barnet mitt er 10 år. Aldri hørt noen ting nevnes at det er flaut med diverse sikkerhet. Jeg kjenner at det er ikke direkte bilstol til 12 åringer som er problemet her. Men mer problemet med hvordsn ho og enkelte andre på div apper kommenterer hvor flaut å latterlig det er.. Endret 37 minutter siden av abc23 2
abc23 Skrevet 34 minutter siden #470 Skrevet 34 minutter siden Janmar skrev (19 timer siden): Har ikke mobba. Jeg sa jeg syns det var litt artig. Ville du sikret din som Marta sa 175 høye unge på 65 kg i en beltestol?? Haha men e vil heller si at d er jævlig bekymringsverdig om en 12 åring veier 65 kg! Så syns ikke marta kan bruke det som ett argument for å sitte sikkert i en bil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå