Svartfugl Skrevet tirsdag kl 00:12 #121 Del Skrevet tirsdag kl 00:12 J_1990 skrev (Akkurat nå): https://www.vg.no/nyheter/i/BjoLKQ/fra-innsatt-til-ansatt-audun-driver-fengselshotell-ifoert-fotlenke Da har han kjøpt seg inn senere isåfall, var en annen som kjøpte og ansatte han Det er vel det samme hva som skjedde tidligere. Det er fortsatt riktig at han er eier nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J_1990 Skrevet tirsdag kl 00:12 #122 Del Skrevet tirsdag kl 00:12 Svartfugl skrev (Akkurat nå): Det er vel det samme hva som skjedde tidligere. Det er fortsatt riktig at han er eier nå. Beklager at jeg tok feil 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet tirsdag kl 00:29 #123 Del Skrevet tirsdag kl 00:29 (endret) Hun skriver nå på snap at grunnnen til at hun handler på Temu er at hun vil støtte uland og folk som har lite. Da lurer jeg på om hun noen ganger har lest en avis og fått med seg at temu bruker barnearbeid og slavearbeid fra konsentrasjonsleire. Endret tirsdag kl 00:34 av Svartfugl 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet tirsdag kl 01:32 #124 Del Skrevet tirsdag kl 01:32 Jeg skjønner meg ikke på disse to, er de ikke ekstremt umodne? Og den glukosebelastningen i dag, når hun poengterer hvor opplest og opplyst hun er men så har hun ikke fått med seg at hun skal faste til denne.. Hallo?! 😂 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet tirsdag kl 05:39 #125 Del Skrevet tirsdag kl 05:39 Miss.Wildfox skrev (4 timer siden): Jeg skjønner meg ikke på disse to, er de ikke ekstremt umodne? Og den glukosebelastningen i dag, når hun poengterer hvor opplest og opplyst hun er men så har hun ikke fått med seg at hun skal faste til denne.. Hallo?! 😂 Jo, hun hadde angivelig fått det med seg. Men, ja, virker litt umoden i måte hun svarer følgerne på. Viser noen usympatiske trekk, og jeg får litt mean girl vibes 🙃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polluxa Skrevet tirsdag kl 08:06 #126 Del Skrevet tirsdag kl 08:06 Svartfugl skrev (7 timer siden): Hun skriver nå på snap at grunnnen til at hun handler på Temu er at hun vil støtte uland og folk som har lite. Da lurer jeg på om hun noen ganger har lest en avis og fått med seg at temu bruker barnearbeid og slavearbeid fra konsentrasjonsleire. 🤣🤣🤣🤣🤣 Hu der er jo helt på jordet ... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polluxa Skrevet tirsdag kl 08:08 #127 Del Skrevet tirsdag kl 08:08 Miss.Wildfox skrev (6 timer siden): Jeg skjønner meg ikke på disse to, er de ikke ekstremt umodne? Og den glukosebelastningen i dag, når hun poengterer hvor opplest og opplyst hun er men så har hun ikke fått med seg at hun skal faste til denne.. Hallo?! 😂 Det rare er hun trykker i seg kun junk og søppel , men syter over glukose testen ... Hun er en blærete bedrevitende bergenser , med svært lav kunnskap om det meste . Og det skinner veldig igjennom , hun prøver så hardt å virke smart 🤣🤢 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet tirsdag kl 11:48 #128 Del Skrevet tirsdag kl 11:48 (endret) Miss.Wildfox skrev (På 4.2.2025 den 2.32): Jeg skjønner meg ikke på disse to, er de ikke ekstremt umodne? Og den glukosebelastningen i dag, når hun poengterer hvor opplest og opplyst hun er men så har hun ikke fått med seg at hun skal faste til denne.. Hallo?! 😂 Jo, hun visste det, men hun har nok litt begrenset forståelse for kommunikasjon og hvordan snapchat fungerer, så hun forstår ikke at ikke alle får med seg at det er ironi når hun på et tidspunkt sier at hun ikke har fastet (for å være spydig). Hun gjorde det samme med kjønn på babyen for litt tid siden. Det blir spennende for henne å takle besøk på helsestasjonen når hun allerede vet best selv om alt. Jeg synes det er synd, for det var koselig å følge henne før hun ble gravid, og artig når hun klarte det. Men jeg vet ikke om det er hormonene som kommer med graviditet eller at hun bare viser hvem hun virkelig er, for det er ikke hyggelig å følge noen som stadig henger ut og gjør narr av folk som kommer med helt fair kritikk. Endret onsdag kl 08:02 av Svartfugl 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet tirsdag kl 13:53 #129 Del Skrevet tirsdag kl 13:53 Svartfugl skrev (2 timer siden): Jo, hun visste det, men hun har nok litt begrenset forståelse for kommunikasjon og hvordan snapchat fungerer, så hun forstår ikke at ikke alle får med seg at det er ironi når hun på et tidspunkt sier at hun ikke har fastet (for å være spydig). Hun gjorde det samme med kjønn på babyen for litt tid siden. Det blir spennende for henne å takle besøk på helsestasjonen npr hun allerede vet best selv om alt. Heg synes det er synd, for det var koselig å følge henne før hun ble gravid, og artig når hun klarte det. Men jeg vet ikke om det er hormonene som kommer med graviditet eller at hun bare viser hvem hun virkelig er, for det er ikke hyggelig å følge noen som stadig henger ut og gjør narr av folk som kommer med helt fair kritikk. Ja så det etter hvert som jeg bladde meg gjennom, men herlighet så teit 😅 Jeg er bare innom en gang i skuddåret når jeg kjeder meg og har bladd gjennom alt annet, det er så slitsomt så orker ikke se alt. Det er så ✨mye✨ hele tiden, og en voldsom filterbruk som var gøy i 2015 og nå bare for ungene. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå