Parv Skrevet 30. august 2024 #61 Del Skrevet 30. august 2024 Veldig svake tester ut fra bildene, men hun sier de fikk to streker på alle. Jeg har ikke så mye erfaring med disse digitale testene med ukesindikator, men hun nevnte at klinikken sa at hun var 4+1 uker på vei i henhold til deres beregninger. Da burde vel testen vise 2-3 uker? Det er nok litt individuelt, men selv har jeg fått helt tydelige streker på alle tester like ved mens. Huff, håper virkelig det sitter for dem og at de ikke trenger å bli skuffet igjen. Virker som at hun er litt "blind" på hva som er realistisk her. Hun har jo mistet før og synes på et vis det er rart at hun ikke gikk rett i vei for blodprøvetaking for å se at Hcg stiger før hun slipper jubelen løs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 30. august 2024 #62 Del Skrevet 30. august 2024 Parv skrev (1 time siden): Veldig svake tester ut fra bildene, men hun sier de fikk to streker på alle. Jeg har ikke så mye erfaring med disse digitale testene med ukesindikator, men hun nevnte at klinikken sa at hun var 4+1 uker på vei i henhold til deres beregninger. Da burde vel testen vise 2-3 uker? Det er nok litt individuelt, men selv har jeg fått helt tydelige streker på alle tester like ved mens. Huff, håper virkelig det sitter for dem og at de ikke trenger å bli skuffet igjen. Virker som at hun er litt "blind" på hva som er realistisk her. Hun har jo mistet før og synes på et vis det er rart at hun ikke gikk rett i vei for blodprøvetaking for å se at Hcg stiger før hun slipper jubelen løs. Jo, i teorien burde testen vist 2-3 og strekene vært sterkere. Spesielt når det er IVF og man vet når befruktning skjedde. Noen har jo svakere tester og det går fint, men svake tester er veldig ofte er dårlig tegn. Jeg hadde absolutt målt HCG om jeg var henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parv Skrevet 30. august 2024 #63 Del Skrevet 30. august 2024 Fenomen skrev (10 minutter siden): Jo, i teorien burde testen vist 2-3 og strekene vært sterkere. Spesielt når det er IVF og man vet når befruktning skjedde. Noen har jo svakere tester og det går fint, men svake tester er veldig ofte er dårlig tegn. Jeg hadde absolutt målt HCG om jeg var henne. Ja, husker jeg reagerte på det samme da Stina (Bakken) testet positivt, men endte i kjemisk. Veldig svake tester der testen var enda svakere på dag 2. Skjønte det med en gang at det ikke kom til å gå veien den gangen.. Håper selvsagt på det beste for Marta og Audun og forstår veldig godt at de er lykkelige for positiv test som er en seier i seg selv. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klara91 Skrevet 1. september 2024 #64 Del Skrevet 1. september 2024 Har jeg skjønt dette riktig nå...? 😅 Hun er nå 18+ dager og testene slår fortsatt ikke ut på mer en 1-2 uke. Allikevel så offentliggjør de graviditet selvom folk sier at dette ikke ser bra ut? Hun ønsker heller ikke å ta blodprøve som faktisk kan bekrefte eller avkrefte. Har jeg misforstått eller ? 😬 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 2. september 2024 #65 Del Skrevet 2. september 2024 Klara91 skrev (19 timer siden): Har jeg skjønt dette riktig nå...? 😅 Hun er nå 18+ dager og testene slår fortsatt ikke ut på mer en 1-2 uke. Allikevel så offentliggjør de graviditet selvom folk sier at dette ikke ser bra ut? Hun ønsker heller ikke å ta blodprøve som faktisk kan bekrefte eller avkrefte. Har jeg misforstått eller ? 😬 Hun tok tester 9 dager etter innsett som var veldig svake og viste 1-2. Jeg vet ikke om det var 3, 4 eller 5-dagers embryo. Så tok hun en ny test to dager etter, som viser stigning men som fremdeles er svak synes jeg. Hun vil ikke måle hcg, nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parv Skrevet 2. september 2024 #66 Del Skrevet 2. september 2024 Klara91 skrev (19 timer siden): Har jeg skjønt dette riktig nå...? 😅 Hun er nå 18+ dager og testene slår fortsatt ikke ut på mer en 1-2 uke. Allikevel så offentliggjør de graviditet selvom folk sier at dette ikke ser bra ut? Hun ønsker heller ikke å ta blodprøve som faktisk kan bekrefte eller avkrefte. Har jeg misforstått eller ? 😬 Usikker på dette med blodprøver, men hun har vel sagt at hun vurdere det. Hun sier hun gleder seg over positiv test, men at hun også er realtistisk og forberedt på at det ikke trenger å gå veien. Flere skriver visst at det kan ta litt lenger tid før HCG slår ut når man blir gravide ved fryseforsøk. Har ingen erfaring med dette, og vet at dette med HCG kan være veldig individuelt. Uansett er jeg egentlig litt for at man ikke skal teste seg "ihjel" etter man har testet positivt. Man får ikke gjort noe med utfallet uansett, og er det kjemisk graviditet vil jo kroppen ordne opp i løpet av ganske kort tid. Skjønner behovet mange har for å få bekreftet at det går rett vei, men til nå er testene positive og streken var jo noe sterkere på lørdag enn på testdagen, så det er jo ikke helsvart. Tenk hvor overbelastet helsevesenet vårt blir om alle som blir gravide skal gå til legen for å få bekreftet/avkreftet stigning av HCG flere ganger ila graviditeten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klara91 Skrevet 2. september 2024 #67 Del Skrevet 2. september 2024 Parv skrev (19 minutter siden): Usikker på dette med blodprøver, men hun har vel sagt at hun vurdere det. Hun sier hun gleder seg over positiv test, men at hun også er realtistisk og forberedt på at det ikke trenger å gå veien. Flere skriver visst at det kan ta litt lenger tid før HCG slår ut når man blir gravide ved fryseforsøk. Har ingen erfaring med dette, og vet at dette med HCG kan være veldig individuelt. Uansett er jeg egentlig litt for at man ikke skal teste seg "ihjel" etter man har testet positivt. Man får ikke gjort noe med utfallet uansett, og er det kjemisk graviditet vil jo kroppen ordne opp i løpet av ganske kort tid. Skjønner behovet mange har for å få bekreftet at det går rett vei, men til nå er testene positive og streken var jo noe sterkere på lørdag enn på testdagen, så det er jo ikke helsvart. Tenk hvor overbelastet helsevesenet vårt blir om alle som blir gravide skal gå til legen for å få bekreftet/avkreftet stigning av HCG flere ganger ila graviditeten. Det er helt vanlig (og stort sett standard) å måle hcg etter innsett av blastocyst ifbm IVF. Blir man gravid naturlig er ikke dette vanlig på samme måte.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octopus Skrevet 6. september 2024 #68 Del Skrevet 6. september 2024 Jeg ble helt sjokkert over snappen hun la ut ang. kjønn. Hun beskrev symptomene sine og noen skrev det var typiske symptomer for kvinner som er gravid med guttebaby. Helt utrolig at man kalle en guttebaby dårlig karma 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 6. september 2024 #69 Del Skrevet 6. september 2024 Karma?? Fordi man får gutt? Etter SÅ mye sutring over å ikke bli gravid og ha prøvd så lenge så er DET fokus? Da ville jeg ha blitt glad bare for å få barn! 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
introvert_ Skrevet 6. september 2024 #70 Del Skrevet 6. september 2024 Octopus skrev (9 minutter siden): Jeg ble helt sjokkert over snappen hun la ut ang. kjønn. Hun beskrev symptomene sine og noen skrev det var typiske symptomer for kvinner som er gravid med guttebaby. Helt utrolig at man kalle en guttebaby dårlig karma Der mistet hun meg som følger. Jeg er heldig som slapp IVF men har hatt MA og kjemiske. Venter min første neste måned (gutt) og dette var sårende og kvalmt å lese. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 6. september 2024 #71 Del Skrevet 6. september 2024 Fenomen skrev (5 minutter siden): Karma?? Fordi man får gutt? Etter SÅ mye sutring over å ikke bli gravid og ha prøvd så lenge så er DET fokus? Da ville jeg ha blitt glad bare for å få barn! En ting er å tenke det for segselv i to sekunder, noe annet er å annonsere tankene for alle. Skuffende tankegang mtp reisen de har hatt. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 30. september 2024 #72 Del Skrevet 30. september 2024 Octopus skrev (På 6.9.2024 den 17.18): Jeg ble helt sjokkert over snappen hun la ut ang. kjønn. Hun beskrev symptomene sine og noen skrev det var typiske symptomer for kvinner som er gravid med guttebaby. Helt utrolig at man kalle en guttebaby dårlig karma Dette har ikke jeg fått med meg, men æsj! For en nedrig ting å si, og for et fokus å ha etter lang prøvetid, spontanabort og usikkerhet i denne graviditeten. 🤢 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 30. september 2024 #73 Del Skrevet 30. september 2024 Melus skrev (3 timer siden): Dette har ikke jeg fått med meg, men æsj! For en nedrig ting å si, og for et fokus å ha etter lang prøvetid, spontanabort og usikkerhet i denne graviditeten. 🤢 Ja, dette var ikke bra. Usj 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 30. september 2024 #74 Del Skrevet 30. september 2024 Hva er det Audun er dømt for og hvor lenge har han sittet inne? Jeg synes forsåvidt paret virker ok, dog noe enkle, men det trenger jo ikke bety noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 30. september 2024 #75 Del Skrevet 30. september 2024 Klump skrev (4 timer siden): Hva er det Audun er dømt for og hvor lenge har han sittet inne? Jeg synes forsåvidt paret virker ok, dog noe enkle, men det trenger jo ikke bety noe Annonsørinnhold: – Mitt livs kamp (vg.no) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 30. september 2024 #76 Del Skrevet 30. september 2024 Palmemor skrev (Akkurat nå): Annonsørinnhold: – Mitt livs kamp (vg.no) Og han ble ifølge en annen sak på NRK dømt i 7 år 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 30. september 2024 #77 Del Skrevet 30. september 2024 Palmemor skrev (7 timer siden): Og han ble ifølge en annen sak på NRK dømt i 7 år Såpass ja! Han har vel sonet dommen ferdig så han fortjener en ny sjanse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 30. september 2024 #78 Del Skrevet 30. september 2024 Klump skrev (34 minutter siden): Såpass ja! Han har vel sonet dommen ferdig så han fortjener en ny sjanse. Ja utfra artikkelen hadde han 3 mnd igjen med fotlenke da den ble skrevet, så han er nok en fri mann nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 30. september 2024 #79 Del Skrevet 30. september 2024 Palmemor skrev (2 minutter siden): Ja utfra artikkelen hadde han 3 mnd igjen med fotlenke da den ble skrevet, så han er nok en fri mann nå Ja, det er han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 30. september 2024 #80 Del Skrevet 30. september 2024 Fenomen skrev (15 minutter siden): Ja, det er han. Ja? Var jo det jeg skrev 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå