Klara91 Skrevet 25. april 2024 #21 Del Skrevet 25. april 2024 Klara91 skrev (På 20.3.2024 den 15.42): Liker de Øh.. Nå har jeg fulgt de en måned og jeg trekker tilbake dette 😆 Hva i alle dager.. Audun hevder han er uskyldig dømt i sakene sine og det er så urettferdig at Porsgrunn skal sjekke rullebladet hans nøyere, lange avhandlinger om at Viggo Kristiansen er skyldig, sitter og furter og klager når Marta lager sunn mat for å hjelpe de til et bedre IVF resultat.. Og når de også reposter kommentarer som "herregud får ikke dere IVF når selv autister får det" og sier seg helt enig.. Nei, disse to har falt drastisk i mine øyne.. Audun virker veldig enkel og Marta virker veldig naiv 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 25. april 2024 #22 Del Skrevet 25. april 2024 Han er ikke den skarpeste, nei. Og hu er naiv, ja.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klappe Skrevet 25. april 2024 #23 Del Skrevet 25. april 2024 Klara91 skrev (1 time siden): Øh.. Nå har jeg fulgt de en måned og jeg trekker tilbake dette 😆 Hva i alle dager.. Audun hevder han er uskyldig dømt i sakene sine og det er så urettferdig at Porsgrunn skal sjekke rullebladet hans nøyere, lange avhandlinger om at Viggo Kristiansen er skyldig, sitter og furter og klager når Marta lager sunn mat for å hjelpe de til et bedre IVF resultat.. Og når de også reposter kommentarer som "herregud får ikke dere IVF når selv autister får det" og sier seg helt enig.. Nei, disse to har falt drastisk i mine øyne.. Audun virker veldig enkel og Marta virker veldig naiv Er enig med han at Viggo er skyldig.Skjønner ikke hvorfor Viggo sa til vg at han aldri har skadet mennesker eller dyr når han er dømt og har innrømmet voldtekt av barn før Baneheia. Der ser man jo han lyver… 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 28. april 2024 #24 Del Skrevet 28. april 2024 Klara91 skrev (På 26.4.2024 den 0.06): Øh.. Nå har jeg fulgt de en måned og jeg trekker tilbake dette 😆 Hva i alle dager.. Audun hevder han er uskyldig dømt i sakene sine og det er så urettferdig at Porsgrunn skal sjekke rullebladet hans nøyere, lange avhandlinger om at Viggo Kristiansen er skyldig, sitter og furter og klager når Marta lager sunn mat for å hjelpe de til et bedre IVF resultat.. Og når de også reposter kommentarer som "herregud får ikke dere IVF når selv autister får det" og sier seg helt enig.. Nei, disse to har falt drastisk i mine øyne.. Audun virker veldig enkel og Marta virker veldig naiv Helt enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pakketråd Skrevet 10. mai 2024 #25 Del Skrevet 10. mai 2024 Så mye fokus på at de ikke blir gravide, at de ikke har fått svar fra Porsgrunn ang dommen og i mens må gå nok en runde på medikamenter hun allerede har prøvd. Også klarer hun hverken å få kjøpt denne eggløsningssprøyta og få satt den. Hun sier selv at hun har få egg, og at de blir for store før de slipper som hun da har blitt fortalt at gjør at eggene er dårligere kvalitet. Burde man ikke da ta hver sjanse man får til å prøve? Kjente jeg ble ganske så provosert av dette. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 11. mai 2024 #26 Del Skrevet 11. mai 2024 Pakketråd skrev (På 10.5.2024 den 9.18): Så mye fokus på at de ikke blir gravide, at de ikke har fått svar fra Porsgrunn ang dommen og i mens må gå nok en runde på medikamenter hun allerede har prøvd. Også klarer hun hverken å få kjøpt denne eggløsningssprøyta og få satt den. Hun sier selv at hun har få egg, og at de blir for store før de slipper som hun da har blitt fortalt at gjør at eggene er dårligere kvalitet. Burde man ikke da ta hver sjanse man får til å prøve? Kjente jeg ble ganske så provosert av dette. Samme her. Ganske mange som er enige på Discord og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
introvert_ Skrevet 31. mai 2024 #27 Del Skrevet 31. mai 2024 Jolanda skrev (På 11.5.2024 den 20.48): Samme her. Ganske mange som er enige på Discord og.. Hvilken Discord server? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 31. mai 2024 #28 Del Skrevet 31. mai 2024 introvert_ skrev (22 minutter siden): Hvilken Discord server? Galehuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
24aa Skrevet 31. mai 2024 #29 Del Skrevet 31. mai 2024 Jolanda skrev (7 timer siden): Galehuset Har du link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klara91 Skrevet 18. juni 2024 #30 Del Skrevet 18. juni 2024 Sjarmerende dame, legger ut i detalj om hvordan hun sniker seg inn på lounge på flyplass som andre betaler masse penger for - for å drikke og spise gratis helt uten skam. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 19. juni 2024 #31 Del Skrevet 19. juni 2024 Klara91 skrev (16 timer siden): Sjarmerende dame, legger ut i detalj om hvordan hun sniker seg inn på lounge på flyplass som andre betaler masse penger for - for å drikke og spise gratis helt uten skam. Legg til den «sjarmerende» evnene til å spise på en meget uappetittlig måte og søle 😖 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadaomatte Skrevet 19. juni 2024 #32 Del Skrevet 19. juni 2024 Klara91 skrev (21 timer siden): Sjarmerende dame, legger ut i detalj om hvordan hun sniker seg inn på lounge på flyplass som andre betaler masse penger for - for å drikke og spise gratis helt uten skam. Har vel lært noen kjeltringtips av mannen. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rory21 Skrevet 20. juni 2024 #33 Del Skrevet 20. juni 2024 Klara91 skrev (På 18.6.2024 den 18.51): Sjarmerende dame, legger ut i detalj om hvordan hun sniker seg inn på lounge på flyplass som andre betaler masse penger for - for å drikke og spise gratis helt uten skam. Hadde aldri fått meg til å gjort...Så frekt!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klara91 Skrevet 29. juni 2024 #34 Del Skrevet 29. juni 2024 (endret) Så sinnsykt barnslig hun er. De har endelig kommet i gang med IVF og har vært og hentet ut medisin. Marta sitter og snakker ned hele prossessen samtidig som hun trykker i seg godteri og skal ut på fylla etter å ha vært på apoteket. Hun følger absolutt ingen av rådene fra Maigaard og virker til å gi f i hele forsøket. Sinnsykt provoserende å se på. Ingen tvinger henne til å få barn, kan ikke være så veldig viktig for henne når hun gir faen i sitt første forsøk og heller gjør alt annet enn det hun har blitt rådet til. Endret 29. juni 2024 av Klara91 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påfugl1n Skrevet 29. juni 2024 #35 Del Skrevet 29. juni 2024 Jolanda skrev (På 31.5.2024 den 17.14): Galehuset Har du link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 29. juni 2024 #36 Del Skrevet 29. juni 2024 Klara91 skrev (38 minutter siden): Så sinnsykt barnslig hun er. De har endelig kommet i gang med IVF og har vært og hentet ut medisin. Marta sitter og snakker ned hele prossessen samtidig som hun trykker i seg godteri og skal ut på fylla etter å ha vært på apoteket. Hun følger absolutt ingen av rådene fra Maigaard og virker til å gi f i hele forsøket. Sinnsykt provoserende å se på. Ingen tvinger henne til å få barn, kan ikke være så veldig viktig for henne når hun gir faen i sitt første forsøk og heller gjør alt annet enn det hun har blitt rådet til. Hva er rådene hun har fått? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klara91 Skrevet 29. juni 2024 #37 Del Skrevet 29. juni 2024 Jolanda skrev (47 minutter siden): Hva er rådene hun har fått? Å leve sunt og kutte ut blant annet alkohol og sukker i denne korte perioden. Hun sitter og trykker i seg godteri og drinker mens hun snakker om hvor dritt sprøyter er. Hun virker bare ekstremt utakknemmelig. Da de fikk foreløpig avslag hos Porsgrunn valgte legen der allikevel å hjelpe de litt "off record" og skrive ut blant annet eggløsningssprøyte så de kunne forsøke hjemme. Denne gadd hun ikke en gang å ta, selvom Porsgrunn virkelig strakk seg langt for å hjelpe de. Nei, usjarmerende dame. 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivfreisen Skrevet 16. juli 2024 #38 Del Skrevet 16. juli 2024 Som en person som gjennomgår denne prosessen selv så ser jeg absolutt behovet ved at Porsgrunn ville se over dommen før beslutning. Det er et barn det handler om ikke en bærepose fra Kiwi. Synes Marta er veldig nedlatende ifht prosessen og ikke minst rådene! Som hun har fått. Ville lyve om vekten sin,drikker og ja lever usunt. Bmi grensene er satt for å få best mulig resultat av behandlingen. Noen jobber hardt for å få gå gjennom denne prosessen. Synes det er drøyt å Legge ut bilder av spontanaborten sin med både blod og deler av foster som kan trigge og skape en veldig dårlig energi). Skjønner det er vondt å gå gjennom en spontanabort, men kanskje heller sette positivt fokus på det som er i vente❤️. virker som behovet for barnet er så stort at det blir en useriøs lek. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 16. juli 2024 #39 Del Skrevet 16. juli 2024 Synes det er veldig merkelig at de liksom ønsker barn så sterkt og er så deppa (hun) for at hun må gjennom IVF. Likevel tar hun ingen råd seriøst eller setter seg inn i ting. Hun er godt inne i prosessen nå og hadde fremdeles aldri hørt om blastocyst. Hun får daglig meldinger med info som selv jeg, som ikke har gått gjennom IVF, vet. Hun drikker alkohol under stimulering, og bader etter uttak som man får strengt beskjed om i Norge at man ikke skal, men i DK er det greit. Hvis det drar veldig ut i tid er jeg for at man skal leve så normalt som mulig. Men hvorfor ikke gjøre det man kan for å lykkes? Og hvorfor googler hun ikke litt og gjør litt research? Og hun får f. eks beskjed om å ta det med ro etter uttak men driver i stedet og farter rundt og drar på impulstur til Tyskland. 4 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Marihøna* Skrevet 20. juli 2024 #40 Del Skrevet 20. juli 2024 Alkohol i monitor på snap, håper virkelig hun drikker alkoholfritt..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå