Gå til innhold

Menn og alkoholbruk vs avholds

Fremhevede innlegg

Skrevet

Se deg om etter voksne menn, gjerne de som har småbarn eller andre de har ansvar for. Kanskje en som driver gård? 

Anonymkode: 7ce2e...ebd

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å finne et mannfolk som åpenlyst sier han er totalavholds og på sjekkern er omtrent umulig.De mannfolka jeg kjenner som ikke drikker sier at dette er en dealbreaker ovenfor damene. 

Broren min liker ikke smaken av øl, noe som kompisene aksepterer tvert, men på sjekkemarkedet er det null verd da damene ser på dette som en bisarr greie og lurer på om det er mere bak.

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Se deg om etter voksne menn, gjerne de som har småbarn eller andre de har ansvar for. Kanskje en som driver gård? 

Anonymkode: 7ce2e...ebd

Det kunne vært fint for jeg ønsker et helt stille og rolig liv. Men hvor kan man finne en som driver gård da? Bor i storby selv

Anonymkode: c444d...583

Skrevet

Det høres ut som du burde få hjelp til angsten din, og få ett normalt forhold til alkohol.  Jeg tror nok du kan finne noen som er som deg, men det høres ut som dette går utover livskvaliteten din, og det skal det ikke gjøre. 

Jeg har vokst opp med en familie som drakk mye! Måtte jobbe med meg selv for å få ett normalt forhold til alkohol. Jeg drikker sjeldent, og mannen litt oftere. For meg var det viktig at min bakgrunn ikke farget hverdagen min nå. Jeg ville jo ut med venninner, uten å ha det fælt, jeg vil jo at mannen (som har ett helt normalt forhold til alkohol) skal kunne ta seg ett glass rødvin en lørdagskveld til biff. 

Anonymkode: d5ff8...01a

Skrevet
17 timer siden, Doge skrev:

Og de som bare ikke syns alkohol er nødvendig for å ha det fin/gøy. 

Ja, avholdsorganisasjoner også. 

Anonymkode: e0b75...d8c

Skrevet
16 timer siden, Mr&Ro skrev:

Å finne et mannfolk som åpenlyst sier han er totalavholds og på sjekkern er omtrent umulig.De mannfolka jeg kjenner som ikke drikker sier at dette er en dealbreaker ovenfor damene. 

Broren min liker ikke smaken av øl, noe som kompisene aksepterer tvert, men på sjekkemarkedet er det null verd da damene ser på dette som en bisarr greie og lurer på om det er mere bak.

Men TS er en dame som etterlyser nettopp dette. Poenget er vel at mennesker som drikker lite eller ingenting finnes, men de er en liten minoritet. Noen burde lage en datingplattform for dem.

Anonymkode: 31655...77e

• Liker 1
Skrevet
På 27.12.2019 den 15.33, Whistler skrev:

Mormonerkirken, Smiths venner og Jehovas Vitner er et godt sted å starte letingen om det er slike mennesker du søker. 

Ikke for å pirke, men Jehovasgjengen drikker. Eller rettere sagt, har et mer liberalt forhold til alkohol (og sex).

Anonymkode: c1ba8...825

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...