Gå til innhold

Hvorfor vil alle damer ha samme mann?

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er jo langt mer enn det menn flest får! Skjønner ikke at du kan være misfornøyd med det. 

Ja tall fra tinder viser at alle damer får likes, mens menn stort sett får lite eller ingenting. Mens noen få menn blir likt av alle. Så kvinner er mer overfladiske, men du er jo tydeligvis en av de utvalgte. 

Anonymkode: fb8bf...eb4

Ikke nødvendigvis mer overfladiske, men likere i smak og prioriteringer. På de fleste områder er kvinner mer enige med hverandre, mens menn kjører solo. 

Anonymkode: ff76e...f4e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil vi ikke!! Jeg forstår meg bare ikke på disse damene som melder seg på Ungkaren feks. 

Anonymkode: 7e8ad...089

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

For en dame så holder det at hun er fin mens enn mann så holder det ikke om han er høy og mørk? Han må selvfølgelig komme fra fin familie, rik, god utdannelse, eie leilighet og bil og han må ha sjarm og god humor. 

Kvinner - tror de har krav på det aller beste

Anonymkode: d17ab...699

Hvorfor driver dere og innbiller dere tull som dette? Gjør det at dere føler dere bedre for at dere ikke har draget å legge skylden på at kvinner vil ha ditt og datt? Jeg ser menn i alle former og fasonger som har kjæreste. 

Han jeg selv er sammen med er hverken høy eller mørk, kommer ikke fra en "fin" familie (ikke at jeg skjønner helt hva det betyr å være fin, men antar det menes rik familie), han er ihvertfall ikke rik, han eier ikke leilighet og bilen hans er nok ikke verdt mer enn 50.000. Han har andre kvaliteter som jeg setter pris på, og jeg er en sånn type kvinne som kan velge fra øverste hylle når det gjelder menn, og det handler ikke om hva jeg tror jeg har krav på, men det handler om at jeg ikke er avhengig av menn i det hele tatt og greier meg så godt alene at jeg heller er alene enn å være med noen jeg ikke trives med.

Anonymkode: 5ca7d...567

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

For en dame så holder det at hun er fin mens enn mann så holder det ikke om han er høy og mørk? Han må selvfølgelig komme fra fin familie, rik, god utdannelse, eie leilighet og bil og han må ha sjarm og god humor. 

Kvinner - tror de har krav på det aller beste

Anonymkode: d17ab...699

Det finnes en mellomting, det er en viss forskjell på å barbere seg og skjære av seg hodet.

Nei, det er ikke nok at han er høy og mørk. Hvorfor trodde du det?

Og enda mer nei, fin familie (hva er fin familie forresten) og rik er heller ikke et kriterie. Sjarm og god humor er vel ikke noe man sier med et snøft? Er det dumt å ønske seg en partner med sjarm og god humor? Og det går begge veier, kan ikke tenke meg at en mann syns det er greit å være sammen med ei dame som ser fin og har bra kropp om han kjeder seg i hjel sammen med henne? 

Anonymkode: 57416...098

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...