Gå til innhold

Hvorfor vil alle damer ha samme mann?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg, 34 år gammel mann som er høy og mørk, sliter med å treffe damer i Oslo. Jeg er åpen og imøtekommende person. Jeg er som mange andre, registret på dating sider Jeg har vært registret i noen år nå. Men jeg har med tiden økt likes'ene mine mer og mer når jeg har oppdaget jeg ikke får noen match. I dag så merker jeg at jeg får muligens 1 likes per 50 sweips. Det vil si av 100 likes fra meg så får jeg kanskje 2 likes. Det betyr ganske enkelt at det er veldig mange damer som liker samme person(ene). Har alle damene en mal for en mann? 

Anonymkode: d17ab...699

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor tror du alle damer bare liker en mann? Det må du forklare. 

• Liker 8
Skrevet

Får man for lite likes, er det jo som regel egen profil som ikke er fristende nok. Kun se på bilde og en profil krever at det er intr nok til å gå videre. Og utseende er egentlig uvesentlig, da smaken ikke er lik. Ville aldri hatt en "høy og mørk" mann og hadde sweipet bort slike, da jeg foretrekker blonde menn. 

Anonymkode: 09a3f...1ef

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I dag så merker jeg at jeg får muligens 1 likes per 50 sweips. Det vil si av 100 likes fra meg så får jeg kanskje 2 likes. Det betyr ganske enkelt at det er veldig mange damer som liker samme person(ene). Har alle damene en mal for en mann? 

Alt du vet er at du ikke har draget der. Sier ingenting om hvorfor eller hvem som har det. 

Anonymkode: 776c4...e9e

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg, 34 år gammel mann som er høy og mørk, sliter med å treffe damer i Oslo. Jeg er åpen og imøtekommende person. Jeg er som mange andre, registret på dating sider Jeg har vært registret i noen år nå. Men jeg har med tiden økt likes'ene mine mer og mer når jeg har oppdaget jeg ikke får noen match. I dag så merker jeg at jeg får muligens 1 likes per 50 sweips. Det vil si av 100 likes fra meg så får jeg kanskje 2 likes. Det betyr ganske enkelt at det er veldig mange damer som liker samme person(ene). Har alle damene en mal for en mann? 

Mye som kan spille inn i det der.

En grunn kan være at "høy og mørk" ikke er nok.
Det syns ikke på en profil at du er åpen og imøtekommende.
Du har vært registrert noen år, det kan være at disse damene ser deg år etter år og tenker at du er en som ikke er ute etter noe seriøst.

Hva slags bilder du har, hvor mange bilder du har og om du har noe tekst på profilen din kan også være indikatorer. 

Anonymkode: 57416...098

• Liker 6
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det vil si av 100 likes fra meg så får jeg kanskje 2 likes.

Det er 2 flere enn menn flest, så slutt å syt.

Anonymkode: bdcc0...007

• Liker 1
Skrevet

82% av kvinner har suksess på tinder, kun 16% av menn. Så det er omtrent som på byen en lørdag.

Tinder er ikke noe sted for menn hvis man ikke er særdeles attraktiv 

Anonymkode: c1065...d14

• Liker 2
Skrevet

Kvinner er veldig opptatt av å bli sosialt akseptert. Selv om en kvinne ikke liker en mann ved et selvstendig uavhengig valg, men denne mannen er populær blant andre kvinner, så vil hun velge ham av den grunn at det er mer populært. Det spiller liten trille rolle om han har knullet rundt å fått utallige kjønnssykdommer. Verre med de menn som er jomfru da sliter man.

Anonymkode: 4c717...0ca

• Liker 2
Skrevet

Utstråling, sjarm og humor har vanvittig mye å si. Hjelper ikke å være høy og mørk

• Liker 2
Skrevet

Det var da en veldig irrasjonell konklusjon ts har her... At du får lite likes betyr jo ikke at alle damer vil ha samme mann, med mindre du tror at det bare finnes to "typer" menn: deg og alle andre? Spørsmålet burde kanskje vært: hvorfor vil ingen damer ha meg? Men da trenger vi jo veldig mye mer informasjon for å svare. Lukter litt incel av dette...

Anonymkode: 7a89e...023

• Liker 6
Skrevet

Det er noe forskning på det der. Husker ikke helt eksagt tallene, men for å ta det på gefyllen var det noe sånt som at gjennomsnitts menn får like fra hver 40 jente som ser profilen. modellkjekke menn får match fra mange fler. 

Forskning viser at menn er typ fem ganger så visuelle som kvinner, så menn sveiper like på mange fler damer. 

Ditt høye like tall og damer lave like tall oppfatter du dermed ekstra godt at du får få matcher, for det er jo ikke sånn at alle som du liker liker deg heller. Og vica versa med jenter. 

Det er ikke sånn at damer går etter én mal eller én look, men akuratt som med menn så er jo "alle" interessert i en Selena Gomez-pen jente, og naturligvis er de fleste damer interessert i tier menn også. 

Rent visuelt. 

Det som hjelper en gjennomsnittsmann med likes er profilteksten og sjekkemåten. Gjør deg interessant men ikke skrytete. Skinn personligheten/typen du er gjennom i en kort og konkret tekst og i sjekkemeldingene, og ikke bare skriv formelle eller kjedelige standardstrofer som "Hei, hvordan går det?". Det gir meg ingenting å svare på, jo takk bra hva med deg jo takk bra. Skriv noe man kan bygge på , foreksempel liker jeg personlig de som skriver for eksempel: 

Hei 👋 Hyggelig med match! Istedet for å bare skrive at du er pen, så går jeg igang med 3 kjappe: 

- Solferie eller byferie? 

- Hva liker du å bruke fritiden på? 

- Hvilken side politisk står du på?

:) Hilsen Per's julequizteam"

Noen betydningsfulle spørsmål med noe humor input. Dette gjør en i godt humør, og viser at du er mer seriøs enn de som bare skriver Hei, eller Hei hva skjer. Man blir raskere kjent, og dermed tregere lei, av å finne ut ting om personligheten til hverandre med en gang enn å bare skrive overfladiske ting de første meldingene som gjør at man enten ikke gidder å svare, eller tenker du er kjedelig og ignorerer deg etter femte meldinga med tørrprat. 

Sjekking er ikke lett for damer heller å få match, personlighetsmessig, eneste grunnen til at damer får oftere matcher og likes er fordi menn ser på damer først og fremst som visuelle skapninger å tenne på desverre, og da tenker mange menn at hull er hull , men det betyr jo ikke at personlighetene matcher fordet. 

Anonymkode: abfd5...83a

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var da en veldig irrasjonell konklusjon ts har her... At du får lite likes betyr jo ikke at alle damer vil ha samme mann, med mindre du tror at det bare finnes to "typer" menn: deg og alle andre? Spørsmålet burde kanskje vært: hvorfor vil ingen damer ha meg? Men da trenger vi jo veldig mye mer informasjon for å svare. Lukter litt incel av dette...

Anonymkode: 7a89e...023

LUKTER?! LITT?!

>>> Stinker jo, lang vei!

Anonymkode: b6b70...ad6

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, Prøver18 skrev:

Utstråling, sjarm og humor har vanvittig mye å si. Hjelper ikke å være høy og mørk

For en dame så holder det at hun er fin mens enn mann så holder det ikke om han er høy og mørk? Han må selvfølgelig komme fra fin familie, rik, god utdannelse, eie leilighet og bil og han må ha sjarm og god humor. 

Kvinner - tror de har krav på det aller beste

• Liker 1
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en dame så holder det at hun er fin mens enn mann så holder det ikke om han er høy og mørk? Han må selvfølgelig komme fra fin familie, rik, god utdannelse, eie leilighet og bil og han må ha sjarm og god humor. 

Kjæresten min er høy og mørk, men det viktige er at han har sjarme. Han er hverken fancy, rik eller høyt utdanna. Leilighet har han, det har jeg også. Han har bil fordi han trenger det i jobben. Skal ikke si om han er den beste, men han sjarmerte meg ihverfall før jeg så bilde av ham. 

Vet ikke hva du mener med at dama kun må være fin. Kjæresten min setter ihverfall pris på at jeg er udramatisk, kan lage mat, er sporty,  etc.

Anonymkode: 776c4...e9e

• Liker 1
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker said:

:veslejenta:

Anonymkode: e462a...8b1

• Liker 5
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, alle damene har ikke en mal for en mann. Men hvis nettdating ikke funker for deg bør du gjøre det på gamlemåten, komme deg ut blant folk, vise at du er en grei fyr (legg igjen sutringa hjemme) og snakk med damer du møter på en oppriktig interessert måte.

• Liker 4
Skrevet

Er 1/50 så ille da? Sveiper du et par hundre så har du vel nok?

Anonymkode: ff76e...f4e

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Sjekking er ikke lett for damer heller å få match, personlighetsmessig, eneste grunnen til at damer får oftere matcher og likes er fordi menn ser på damer først og fremst som visuelle skapninger å tenne på desverre, og da tenker mange menn at hull er hull , men det betyr jo ikke at personlighetene matcher fordet. 

Anonymkode: abfd5...83a

Nettopp! Det som for (noen) menn virker som en velsignelse, kan for kvinner oppleves som en forbannelse.

Anonymkode: 80a90...e80

• Liker 5
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

I dag så merker jeg at jeg får muligens 1 likes per 50 sweips

Det er jo langt mer enn det menn flest får! Skjønner ikke at du kan være misfornøyd med det. 

Ja tall fra tinder viser at alle damer får likes, mens menn stort sett får lite eller ingenting. Mens noen få menn blir likt av alle. Så kvinner er mer overfladiske, men du er jo tydeligvis en av de utvalgte. 

Anonymkode: fb8bf...eb4

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke snakke for noen andre enn meg selv. 

Han må være snill, glad i barn / dyr, ikke ruse seg, og at han ikke har forbruksgjeld. Annet enn det bryr meg ikke. Hva man finner sjarmerende er jo relativt 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...