GrønnNellik68 Skrevet 27. desember 2019 #21 Skrevet 27. desember 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er ei jente på 29 år som nok et år går ut av året og inn i det nye som singel. Har vært singel i snart 7 år og ser ingen ende på det. Det gjør meg så trist. Har møtt den ene idioten etter den andre. Forelsker meg kun i menn som velger noen andre fremfor meg og som det ikke blir noe med. Har et stort ønske om bryllup, barn og egen familie. Er så redd for at det aldri blir min tur. Prøver å se for meg et liv som singel men blir altfor lei meg av å tenke på det. Savner nærhet og sex. Noen å komme hjem til. Gruer meg spesielt til nyttårsaften da dette er en dag jeg kjenner ekstra på at jeg er singel og det er en dag jeg alltid har tenkt «neste år har jeg kjæreste». Men nei, det skjer ikke. Er det flere som føler på dette? Anonymkode: db472...ed9 Hvilke krav har du til menn da? 2
Gjest Lasox Skrevet 27. desember 2019 #22 Skrevet 27. desember 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er ei jente på 29 år som nok et år går ut av året og inn i det nye som singel. Har vært singel i snart 7 år og ser ingen ende på det. Det gjør meg så trist. Har møtt den ene idioten etter den andre. Forelsker meg kun i menn som velger noen andre fremfor meg og som det ikke blir noe med. Har et stort ønske om bryllup, barn og egen familie. Er så redd for at det aldri blir min tur. Prøver å se for meg et liv som singel men blir altfor lei meg av å tenke på det. Savner nærhet og sex. Noen å komme hjem til. Gruer meg spesielt til nyttårsaften da dette er en dag jeg kjenner ekstra på at jeg er singel og det er en dag jeg alltid har tenkt «neste år har jeg kjæreste». Men nei, det skjer ikke. Er det flere som føler på dette? Anonymkode: db472...ed9 Ja, kjenner på det hvert år.
Kjæregutt Skrevet 27. desember 2019 #23 Skrevet 27. desember 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Du vet imidlertid ingenting om min historie. Du er en sterk person, det er trist at du hadde dårlige erfaringer med menn. Er du interessert i noen nå?
Kjæregutt Skrevet 27. desember 2019 #24 Skrevet 27. desember 2019 (endret) 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ble dumpet i høst Hvis du ble dumpet, det er ikke bare din feil. Du trenger 2 personer for å ha et forhold Endret 27. desember 2019 av Kjæregutt
Tor P Skrevet 27. desember 2019 #25 Skrevet 27. desember 2019 Sjekk ut en podcast som heter "Ready for love", med Ane Auret. Den er på engelsk, men særlig første episodene der tror jeg kan være godt for deg å høre på... Start på https://aneauret.com/podcast?page=5 . Skjønner frustrasjonen din, og som andre i tråden her så tror jeg at det fort kan gjøre at du kommer inn i en vond sirkel, derfor er det så viktig å pleie seg selv litt. Og det er det en del om i den podcasten, bare start med episode 1... Også kan det jo være verdt å tenke gjennom "prosessen" din med å finne en make... kanskje det kan være verdt å prøve å lete på andre arenaer, f eks gjennom interesser som DNT, dans, etc heller en (jævla) Tinder og byen? Og å prøve å lage deg en liste over egenskaper du vil at en kjæreste skal og ikke skal ha... lettere å få det man vil ha når man har et bevisst forhold til hva det er man vil ha... Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå