Gå til innhold

Singel og nytt år

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er ei jente på 29 år som nok et år går ut av året og inn i det nye som singel. Har vært singel i snart 7 år og ser ingen ende på det. Det gjør meg så trist. Har møtt den ene idioten etter den andre. Forelsker meg kun i menn som velger noen andre fremfor meg og som det ikke blir noe med. Har et stort ønske om bryllup, barn og egen familie. Er så redd for at det aldri blir min tur. Prøver å se for meg et liv som singel men blir altfor lei meg av å tenke på det. Savner nærhet og sex. Noen å komme hjem til. Gruer meg spesielt til nyttårsaften da dette er en dag jeg kjenner ekstra på at jeg er singel og det er en dag jeg alltid har tenkt «neste år har jeg kjæreste». Men nei, det skjer ikke. 

Er det flere som føler på dette? 

Anonymkode: db472...ed9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 9923a...355

Skrevet

Har du noen gang tenkt at kanskje du er problemet?

Når kvinner treffer den ene idioten etter den andre, da må man kanskje begynne å tenke tanken at det ikke er menn det er problem med.

Anonymkode: 75569...379

• Liker 10
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du noen gang tenkt at kanskje du er problemet?

Når kvinner treffer den ene idioten etter den andre, da må man kanskje begynne å tenke tanken at det ikke er menn det er problem med.

Anonymkode: 75569...379

Selvsagt har jeg tenkt på det. Du vet imidlertid ingenting om min historie. Har møtt menn som har utnyttet meg og vært uærlig. Da mister man troen på hele dating-opplegget.

• Liker 5
Skrevet

Hvis du har mistet troen på mannfolk, hva med å date en jente?

Anonymkode: 8881b...d36

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du har mistet troen på mannfolk, hva med å date en jente?

Gidd

Anonymkode: 119ad...7be

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Gidd

Ja, vedkommende gadd.

Anonymkode: 9923a...355

Skrevet

Hvordan Klærer  du det? 7år 🥺

Det er uvanlig sorry Her 6 måneder og ble Jeg koko!!

Da er det viktig å innse at det kanskje er på tide å gjøre noe med sitasjonen.

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ei jente på 29 år som nok et år går ut av året og inn i det nye som singel. Har vært singel i snart 7 år og ser ingen ende på det. Det gjør meg så trist. Har møtt den ene idioten etter den andre. Forelsker meg kun i menn som velger noen andre fremfor meg og som det ikke blir noe med. Har et stort ønske om bryllup, barn og egen familie. Er så redd for at det aldri blir min tur. Prøver å se for meg et liv som singel men blir altfor lei meg av å tenke på det. Savner nærhet og sex. Noen å komme hjem til. Gruer meg spesielt til nyttårsaften da dette er en dag jeg kjenner ekstra på at jeg er singel og det er en dag jeg alltid har tenkt «neste år har jeg kjæreste». Men nei, det skjer ikke. 

Jeg er noen år eldre enn deg og føler det på nøyaktig samme måte. Håpet jeg skulle gå inn i 2020 med en kjæreste, men det skjer ikke. Ikke denne gangen heller. Mitt råd til deg er å ikke miste håpet. Fortsett å date, prøv å bryte eventuelle negative mønstre i hvem du velger å treffe, og plutselig klaffer det. Du har ennå god tid!

Anonymkode: 33f1e...f23

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Coolzero2013 skrev:

Ja, for TS har sikkert ikke innsett at det er på tide å gjøre noe med situasjonen. Er det egentlig noen som leser innholdet i HI? 

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gidd

???

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, Coolzero2013 skrev:

Det er ikke uvanlig. Hvor idiotisk er ikke den kommentaren? Er mer uvanlig å være som deg å gå rundt å flippe over å ha vært singel i 6 måneder. Du har et problem hvis du er så redd for å være alene at du blir gal. Virker som du bør sette deg ned å tenke over hvorfor du er så redd for å være alene, hvorfor du er så avhengig av å ha et annet menneske rundt deg hele tiden, det er ikke sunt i hele tatt. Dette stammer gjerne fra barndomstraumer om en redsel for å bli forlatt, enten av venner eller familie. 

Det trenger ikke være noe galt med ts, kan være hun rett og slett bare ikke har møtt mannen i hennes liv. Det er ikke sånn at alle bare møter drømmemannen i en alder av 25 og ferdig. De aller fleste går gjennom single perioder, roter rundt med folk, har kjæreste et par år også single igjen. 

Anonymkode: c8cdf...c4c

• Liker 11
Skrevet

Sorry, ikke tar det personlige men du Misforstått hele poenget mitt  !!

Jeg har spurt hvordan Klærer du det? 

Haha jeg er ikke redde for å være alene!

Jeg trives ikke til å være single lenge selvsagt om jeg dater eller har plan på hodet!

Jeg mener at du kanskje er problemet! 

Anonymkode: b1e4d...7ef

Skrevet

Ble dumpet i høst, men vet jo hva problemet var, og vet jo hvorfor jeg kommer til å slite med å finne en ny. På den ene siden betyr det at jeg på sett og vis kan fikse det, på den annen side betyr det at jeg MÅ fikse det, og at det er min feil om jeg ikke greier det.

Anonymkode: ebeb3...8b8

Skrevet

selvtilliten er din beste trumf som kan hjelpe deg å bli kjent med andre, og burde ikke gi deg vonde følelser. Derfor er det viktig å jobbe med selvtilliten. Synker selvtilliten på grunn av at du er singel, setter du i gang en ond sirkel, for har du lite tro på deg selv, synker også sjansene for at en annen legger merke til de flotte sidene dine!!

• Liker 1
Skrevet

"Forelsker meg kun i menn som velger noen andre fremfor meg og som det ikke blir noe med."

Her handler det kanskje mer om at din "type" er av typen som egentlig ikke er skikkelig kjærestemateriale. Sekk ned standarden noen hakk så finner du deg sikkert noen som kan gi deg 100%.

Hvordan har dine tidligere typer vært, og hvordan traff du dem?

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har vært singel i snart 7 år og ser ingen ende på det. Det gjør meg så trist.

situasjonen din er faktisk veldig positiv for norsk økonomi: 

- ingen venter på deg hjemme, du jobber mer intensiv, gjerne sitter du litt lenger på kontoret motsatt til dine medarbeidere, som henter barn eller bare hjemme fordi barna er for ynge... 

- folk som er mindre glade er bedre forbrukere: du kjøper mer varer og tjenester, for å kompensere, sjokolade eller romaner, filmer og pakkereiser...litt mer ofte enn folk som har egne familie! 

- veldig mange bransjer tjener på dating... restauranter, barer, datingcoacher, psykologer...jo lenge jo er aktiv og bruker penger på dating (du og de mennene), jo bedre for mange. 

som singel, både som arbeidskraft og forbruker, du bidrar mye til samfunnet:

fra økonomisk synspunkt, det er - kanskje høres kynisk ut, men tenk igjen! - fantastisk at du er litt trist! 

det er optimal for økonomi at mange er ufrivillige single! 

det er bare som ingen sier dette, fordi det er for provoserende å høre, ikke sant? 

Skrevet
36 minutter siden, Energidronning skrev:

situasjonen din er faktisk veldig positiv for norsk økonomi: 

- ingen venter på deg hjemme, du jobber mer intensiv, gjerne sitter du litt lenger på kontoret motsatt til dine medarbeidere, som henter barn eller bare hjemme fordi barna er for ynge... 

- folk som er mindre glade er bedre forbrukere: du kjøper mer varer og tjenester, for å kompensere, sjokolade eller romaner, filmer og pakkereiser...litt mer ofte enn folk som har egne familie! 

- veldig mange bransjer tjener på dating... restauranter, barer, datingcoacher, psykologer...jo lenge jo er aktiv og bruker penger på dating (du og de mennene), jo bedre for mange. 

som singel, både som arbeidskraft og forbruker, du bidrar mye til samfunnet:

fra økonomisk synspunkt, det er - kanskje høres kynisk ut, men tenk igjen! - fantastisk at du er litt trist! 

det er optimal for økonomi at mange er ufrivillige single! 

det er bare som ingen sier dette, fordi det er for provoserende å høre, ikke sant? 

Dette er nok "dessverre" ikke det hele bildet, i hvert fall ikke for en del menn som faller utenfor dating markedet og forblir ufrivillige single og barnløse over lenger tid. De koster nok samfunnet mer penger, da de ofte har mer psykiske problemer, som igjen kan føre til fravær fra jobb og dårlige fysisk helse.

Sex og nærhet og det å føle seg elsket er ett grunnleggende behov fleste mennesker har og manko på det over lenger tid kan få veldig uheldige effekter, både psykisk og fysisk.

Anonymkode: 4780b...ae5

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn er idioter hvis de ikke er interesserte. Er de interesserte så er de incels, svake eller typ voldtektsmenn. 

Kvinne/dame/jente 2019

Anonymkode: 9c1f1...8ee

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sex og nærhet og det å føle seg elsket er ett grunnleggende behov fleste mennesker har og manko på det over lenger tid kan få veldig uheldige effekter, både psykisk og fysisk.

jeg hørte at løsningen blir AI (artificial intelligence), robotter, som alle kan trene skreddersydd til behovene... 

det er ikke vanskelig å forutse om disse behovene er sterke, mange vil betale mye for slike robottene... så flere selskaper vil utvikle dem og selve og oppgradere .... 

det tar bare litt tid til disse robotene kommer til å være sofistikerte nok å gjengi en menneske-lik følelse og tilknytningevne...

og så en dag blir menneske-robot forholdene enda mer populære enn dagens forholdmodel mellom mennesker. 

en maskin som gjør mennesker glade hele tiden...virker nesten som narkotika! 

kanskje bra at vi lever i år 2019, og vi har ikke disse roboter ennå, bare i fantasi og litteratur! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...