Gå til innhold

Singel-sjokk

Gjest *Fiona*

Anbefalte innlegg

Gjest *Fiona*

Fra avisen:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=104960

Eneste sjokket i denne artikkelen er hva de svenske mener om de norkse mennene... at de "kan behandle en kvinne" og liknende. Jeg må jo bare gape, og konkludere med at mine illusjoner om svenske menn er nettopp det - en illusjon...

Hvis norske menn er mer siviliserte og morsommere enn svenske, må jeg nesten bare konkludere med at det står enda verre til der borte enn her.

Mine danske preferanser forsterkes :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror faktisk norske menn ligger godt over gjennomsnittet for mannsarten jeg...... har en mistanke om at det kanskje er vi, damene i norges langstrakte land, som er for kravstore.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Er nok ikke noen forskjell mellom nordmenn og svensker, nei. :ler: Selv om jeg synes svensk er litt sexy å høre på da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bjarne

[Norska killar och svenska är nog likadana,,det är däremot mycket hög arbetslöshet, och jobb med undermåliga löner här i Sverige.

Så jag tror att tjejerna vill flytta till Norge. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft, spiller jo liten rolle om det er sant, eller noe bare de tror. Ønsker en samlet tropp av single svenske kvinner norske menn, har vi jo bare å stille opp :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Har alltid fått det for meg, både i Sverige og Danmark, at menn der er mye mer urbane og siviliserte enn nordmenn. Som om nærheten til kontinentet gjør at de er mer med i Verden eller noe - opptatt av ting utenfor sin egen navle. Nordmenn er så innmari bondske av og til. Jeg har tre venninner som har flyttet til Sverige og Danmark de sist to årene for menn de har møtt der, og de bekrefter mistankene mine - og det finnes ikke noe bondsk ved disse jentene; de har studert i utlandet og er orientert om ting og tang, ti ganger mer sofistikerte enn den gjengen med wannabes som tusler rundt her i landet.

Seff gjelder det ikke alle :ler: å si at to millioner menn i Norge er helt like ville jo vært å ta i litt. Men det er mya stusslig rundt omkring.

Populære sjekketriks i Norge:

Skal vi pule?

Kan jeg få nummeret ditt?

Hjem til deg eller meg?

Du var søt. Er du singel?

osv osv i det tragiske uendelige...

I andre land får du iallfall en middag først :ler: og ingen sure miner hvis man finner ut det ikke er interessant med noe mer.

*hjertesukk*

Om det er å være kravstor, så kan jeg leve med det, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Etikette

Er det noe som tilsier at norske kvinner er mindre bondske enn norske menn?

Det er iallfall ikke min erfaring. Norske kvinner (som menn) er generelt fryktelig lite dannede, og særs kunnskapsløse. Klasse har de lite av, og deres kulturbehov dekkes av P4 og se&hør.

Norske kvinner er som norske menn; de tror de er noe. Men realiteten er nok at de er fryktelig lite. De setter liksom ikke spor etter seg annet enn i form av en svak sjenerende odør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forsøkt utenlandske menn
osv osv i det tragiske uendelige...

I andre land får du iallfall en middag først :ler: og ingen sure miner hvis man finner ut det ikke er interessant med noe mer.

*hjertesukk*

Om det er å være kravstor, så kan jeg leve med det, gitt.

Yeah, right. I mange andre land risikerer man å bli voldtatt om man takker ja til en middag og flørter vilt uten å mene noe med det. I norge blir gutta sure men thats it. Tror du er litt på jordet her.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sissi

Jeg skal ikke si hvor han var fra (nei - ikke norsk :wink: ) - men jeg ble forsøkt sjekket opp på følgende vis forrige uke:

Settingen er språkkurs på formiddagen. Etter endt kurs står jeg og låser opp sykkelen hvorpå en av de mannlige kommer bort og lurer på hvor jeg bor. Jeg sier området. Hvorpå han sier: "jeg bor rett her borte. Skal du være med hjem?". "eeeeehhhh - nei" svarer jeg. "ja, men da kan du være med i morgen da".

Jeg trodde ikke det heller - men det øret hørte han ikke på.

Uansett - dagen etter så jeg at han nærmest venta - så da gikk jeg en annen vei......

Blir spennende (?) å se hva som skjer på mandag.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bjarne

Blir spennende (?) å se hva som skjer på mandag.....[

Jag som hade tänkt premiäråka min båt idag och så regnar det bara :veldigsur: :veldigsur: :veldigsur:

imorrn är Sveriges nationaldag förresten och då är alla lediga vilket vi inte varit förut :):):) Från 1:a juni får man inte röka heller på svenska krogar,jag har väldigt svårt att se det framför mig,,en rökfri krog alltså...

Det hör ju till liksom,en öl och en cigarett.

Tänkte på det ni pratar om här ovanför och är glad att man är kille.En kille kan ju inte våldtas,,fast tjejer kan allt j-vlas bra fast på andra sätt,,nä nu måste jag sticka å jobba lite,hej.... :ironi::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*
I mange andre land risikerer man å bli voldtatt om man takker ja til en middag og flørter vilt uten å mene noe med det. I norge blir gutta sure men thats it. Tror du er litt på jordet her.

Du får snakke for deg selv her, kanskje du virker billig da?

Jeg setter nemlig ikke noe likhetstegn mellom å spise en middag og å "flørte vilt". Å si fra og gi klare signaler er helt elementært. AT det finnes enkeltindivider som ikke skjønner greia er en helt annen diskusjon.

Så hvilket jorde hvem av oss er på - vel, den delen er ganske trygg på, gitt...

Finnes sikkert bondske kvinner også.

Men det er vitterlig ikke mitt problem :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Från 1:a juni får man inte röka heller på svenska krogar,jag har väldigt svårt att se det framför mig,,en rökfri krog alltså...

Det hör ju till liksom,en öl och en cigarett.

Tänkte på det ni pratar om här ovanför och är glad att man är kille.En kille kan ju inte våldtas,,fast tjejer kan allt j-vlas bra fast på andra sätt,,nä nu måste jag sticka å jobba lite,hej.... :ironi::wink:

Smirting har blitt veldig bra her, da. (smoking + flirting) Og... fyrer kan voldtas de også. Bare et lite sidespor. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bjarne

Smirting har blitt veldig bra her, da. (smoking + flirting) Og... fyrer kan voldtas de også. Bare et lite sidespor. :wink:

Jo,de ´är sant,fast väldigt ovanligt som tur är :riste:

kul att höra av dig :blomst_opp: :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjarne

Registrer deg da vel. :)

Jo det kan jag göra ,men nu jobbar jag nästan dygnet runt de närmaste dagarna,får se till helgen.Har ändå ingen dator på jobbet,,,hej så länge! :nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjarne
Registrer deg da vel. :) Vaddå försvunnit?????Nu när jag tänkte logga in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :fy:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...