Gjest loveli Skrevet 25. desember 2019 #101 Skrevet 25. desember 2019 Jeg håper dette fører til at vi ikke tier ihjel selvmord i offentligheten lenger. Hvil i fred.
Pipaluk Skrevet 25. desember 2019 #102 Skrevet 25. desember 2019 1 minutt siden, loveli skrev: Jeg håper dette fører til at vi ikke tier ihjel selvmord i offentligheten lenger. Hvil i fred. Jeg håper ikke at andre blir inspirert av det. Selvmord kan smitte dessverre:( 24
Gjest loveli Skrevet 25. desember 2019 #103 Skrevet 25. desember 2019 (endret) 1 time siden, Pipaluk skrev: Jeg håper ikke at andre blir inspirert av det. Selvmord kan smitte dessverre:( Jeg vet de sier det, men jeg tror ikke det hjelper syke mennesker å holde kjeft om det heller. Kanskje selvmordstallene hadde steget før de hadde sunket? Vi må tørre å ta tak i dette temaet. Se bare hvor hardt denne tråden blir moderert. Selvmord er tabu. Alvorlig psykisk sykdom er også tabu. Jeg vet ikke om det å ikke snakke om det hjelper de som trenger det mest. Mange lider i stillhet, flere enn som kanskje hadde gjort det hvis ikke lista var så høy for å oppsøke hjelp. Endret 25. desember 2019 av loveli
Frøya5 Skrevet 25. desember 2019 #104 Skrevet 25. desember 2019 Jeg er en av dem som alltid har synes at Ari har vært godt for kongefamilien og som synes 6 på terningen var vel fortjent den gang da. Jeg klarer likevel ikke helt å fri meg fra tanken om at hvor og når var planlagt og ikke skjedde på impuls 😔 13
Supernova17 Skrevet 25. desember 2019 #105 Skrevet 25. desember 2019 Jeg er så lei meg for å høre om Ari Behns bortgang. Mine tanker går til hans nærmeste. Videre er jeg glad for at de velger å snakke åpent om dette, fordi det unngår spekulasjoner. Dessuten kan det gi andre mot til å søke hjelp dersom noen har det vanskelig. Det er viktig å ta vare på hverandre i julen, men også ellers i året. Snakk åpent om slikt. Vær så snill og bli med på å forebygge slike tragedier! ❤️ 42
Rumle Skrevet 25. desember 2019 #107 Skrevet 25. desember 2019 1 time siden, Mrs. Random Nick skrev: Synes det er litt rart at moderator ikke har skrevet dette her enda. Har DU det tøft? Ring 116 123 . https://mentalhelse.no/fa-hjelp/hjelpetelefonen Siterer denne viktige meldingen jeg ❤ 43
Gjest Trykksjakta Skrevet 25. desember 2019 #108 Skrevet 25. desember 2019 Så ufattelig trist. Det er mange som nå absolutt bør sitte med en voldsom bismak i munnen. Også her på KG. Vet ikke om det er noen kjendis i Norge som har blitt utsatt for mer mobbing og piss enn Ari Behn. Et av vår tds største ofre for Janteloven. Mediene og journalistene bør virkelig gå i seg selv, og ikke minst de fordømte nettrolla her på KG og alle andre steder. Hvil i fred Ari - for meg var du en av de virkelige store navnene Norge har hatt. Tenker på barna hans nå.
Pipaluk Skrevet 25. desember 2019 #109 Skrevet 25. desember 2019 Er spent på kongens nyttårstale etter dette... 23
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 25. desember 2019 #110 Skrevet 25. desember 2019 1 minutt siden, Trykksjakta skrev: Så ufattelig trist. Det er mange som nå absolutt bør sitte med en voldsom bismak i munnen. Også her på KG. Vet ikke om det er noen kjendis i Norge som har blitt utsatt for mer mobbing og piss enn Ari Behn. Et av vår tds største ofre for Janteloven. Mediene og journalistene bør virkelig gå i seg selv, og ikke minst de fordømte nettrolla her på KG og alle andre steder. Hvil i fred Ari - for meg var du en av de virkelige store navnene Norge har hatt. Tenker på barna hans nå. Jeg er enig at presse og media med seoghør bør tenke seg godt om når de dekker saken videre. Tenker på barna hans og familien hans som er rammet av denne tragedien.
Gjest loveli Skrevet 25. desember 2019 #111 Skrevet 25. desember 2019 1 minutt siden, Pipaluk skrev: Er spent på kongens nyttårstale etter dette... Han snakket vel om psykisk helse et år, tror kanskje han tar det opp igjen. Hvis han holder tale da. Tror han gjør det, det er vel en del av hans plikt som konge, men... jeg hadde forstått det dersom det heller ble sendt ut noe skriftlig i år.
Mia1781 Skrevet 25. desember 2019 #112 Skrevet 25. desember 2019 1 minutt siden, loveli skrev: Han snakket vel om psykisk helse et år, tror kanskje han tar det opp igjen. Hvis han holder tale da. Tror han gjør det, det er vel en del av hans plikt som konge, men... jeg hadde forstått det dersom det heller ble sendt ut noe skriftlig i år. Det er vel ikke kongens oppgave å gjøre et nummer ut av dette på nyttårsaften. 7
Pipaluk Skrevet 25. desember 2019 #113 Skrevet 25. desember 2019 3 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Jeg er enig at presse og media med seoghør bør tenke seg godt om når de dekker saken videre. Tenker på barna hans og familien hans som er rammet av denne tragedien. Dette må jo virkelig være en karamell for sladrepressen. Utenlandske medier har også vist interesse 1
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 25. desember 2019 #114 Skrevet 25. desember 2019 3 minutter siden, Pipaluk skrev: Dette må jo virkelig være en karamell for sladrepressen. Utenlandske medier har også vist interesse Jeg håper ikke det får samme dimensjon som med Diana i sin tid. Så respektløst og ødeleggende for barna hennes.
Populært innlegg Joni123 Skrevet 25. desember 2019 Populært innlegg #115 Skrevet 25. desember 2019 Ari burde fått stått ved M sin side i julehelgen istedet for sjamanen. En ny kjæreste ( som antagelig ikke kommer til å vare) har ingenting å gjøre sammen med barna/ familien i julehelgen. Hvil i fred Ari❤️ 95
cookies Skrevet 25. desember 2019 #116 Skrevet 25. desember 2019 Nyttårstalen er nok allerede spilt inn, så får vi se om drt kommer en uttalelse skriftlig først, deretter den forhåndsinnspilte talen hans. 4
Populært innlegg J.. Skrevet 25. desember 2019 Populært innlegg #117 Skrevet 25. desember 2019 For å sitere Trygve Skaug.. 🖤 Innlegget er redigert for brudd på opphavsrett. Som unntak har jeg valgt å finne teksten her: Anglofil (teamleder) 102
Kaputt Skrevet 25. desember 2019 #119 Skrevet 25. desember 2019 Å se denne gjør vondt. Stakkars barn 😞 https://www.seher.no/kongelig/overrasket-i-holmenkollen-kapell/71966275 31
Millimani Skrevet 25. desember 2019 #120 Skrevet 25. desember 2019 3 minutter siden, cookies said: Nyttårstalen er nok allerede spilt inn, så får vi se om drt kommer en uttalelse skriftlig først, deretter den forhåndsinnspilte talen hans. Kanskje den blir avlyst i år, eller i det minste utsatt eller endret 2
Anbefalte innlegg