Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ekstra trist når noe slikt skjer i en høytid 😔 julen blir liksom alltid å ha en bismak for de etterlatte. 

Julen og høytiden er svært tung for mange. Det er viktig å huske på. 

Hvil i fred fargerike mann

• Liker 15
Skrevet

Virkelig trist å høre. Han var en sånn fyr det var umulig å mislike. Han virket tvers igjennom ekte. En god mann.

• Liker 20
Skrevet

Jeg er ikke veldig opptatt av kongefamilien, men dette synes jeg var en veldig trist nyhet å lese. Han var et friskt pust i de royale rekker, og sikkert en fin fyr det var lett å like og bli glad i. Jeg tenker mange kommer til å savne Ari. Hvil i fred.

• Liker 19
Skrevet (endret)

Som jeg skrev tidligere i tråden, så er jeg sjokkert. Jeg gråter ikke, og tviler på at jeg kommer til å gjøre det. Men jeg kjenner det i hele kroppen. Sjokket. Kanskje noe mer. Jeg vet ikke... Fulgte ikke noe særlig med på han og hans liv, men jeg oppfatta han som en god mann. Og så, som lyn fra klar himmel ble alt så altfor mye. 

Mine tanker går til familien, og spesielt de tre barna 💜

Endret av Millimani
  • Liker 13
Skrevet
3 minutter siden, youcancallmejune skrev:

Virkelig trist å høre. Han var en sånn fyr det var umulig å mislike. Han virket tvers igjennom ekte. En god mann.

Jeg klarte å mislike ham jeg. Så det var absolutt ikke umulig nei. Slutt å gjør folk til helgener! Jeg mislikte ham og jeg likte ham. Hva faen har det å si egentlig? Tragisk er det da fuckings uansett. Og han har tre døtre som vi alle føler med. Og øvrig familie.  Det er det

• Liker 9
Skrevet (endret)

Oj, så trist! Trist uansett, men midt i julen er det på en måte ekstra trist...

Endret av Puny
  • Liker 4
Skrevet

Er det aprilsnarr? var det første jeg tenkte da jeg så overskriften på VG. Det går jo ikke an, føles det som...

Så innmari trist💔 Man kan si og det har blitt sagt mye om ham, men tenk så grusomt at han har hatt det så vondt. Og stakkars, stakkars døtrene hans og familien, og kjæresten Ebba.

Norge har mistet en fargerik kunstner❤️

• Liker 10
Skrevet

dette var helt forferdelig trist :( ble faktisk lei meg. stakkars mann som hadde det så vondt og føler med barna. hvil i fred ❤️ 

• Liker 12
Skrevet

Står det noe om når han døde? Kongefamilien var på Gudstjeneste, det må vel ha skjedd etter det?

og hvor var barna? Hos han?

• Liker 5
Skrevet

Beklager hvis jeg er litt skarp her!

Jeg mislikte Ari. Så likte jeg ham. Så mislikte jeg ham. Ambilavent ned Andre ord. Og det er jeg ærlig på.

Tror alle er sjokkerte over dette,så vi skriver vel mye rart. Men jeg liker ærlighet. Ari burde leve. Han hadde så mye mer å gi. Garantert. Og så bare gjør han dette. Hvor forferdelig hadde han det? 

Og barna hans. Det knuser nesten hjertet mitt. Og resten av familien.

Vi vet alle vi som har opplevd det. Og jeg tror alle forstår uansett. Faktisk ja ❤️

• Liker 17
Skrevet

- Altfor mye, faktisk. Jeg kommer til å dø uten selskap av noen, men uten å være ensom og bitter. Det er som om jeg aldri virkelig klarer å forbinde meg med noen, fortalte Behn i intervjuet.

😪😪😪

• Liker 31
Skrevet

At han valgte å ta livet sitt 1. juledag (av alle dager i året) sier noe om hvor vanskelig han må ha hatt det. 

ikke at det hadde vært bedre for barna eller familien om det skjedde 17. februar (f.eks) men det er en anonym dag, ikke en som får masse oppmerksomhet verden over. 

• Liker 39
Skrevet
1 minutt siden, Outlander skrev:

- Altfor mye, faktisk. Jeg kommer til å dø uten selskap av noen, men uten å være ensom og bitter. Det er som om jeg aldri virkelig klarer å forbinde meg med noen, fortalte Behn i intervjuet.

😪😪😪

Au  ❤️

• Liker 4
Skrevet

Det føles så urettferdig at noen skal leve med så mye smerte at de ikke orker mer i en alder av 47. Han hadde så mange år igjen. ❤️

I tillegg så sender jeg varme tanker til jentene hans som jeg håper blir tatt godt vare på i denne tiden! ❤️🌹

• Liker 14
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...