Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 25. desember 2019 #62 Skrevet 25. desember 2019 Synes det er litt rart at moderator ikke har skrevet dette her enda. Har DU det tøft? Ring 116 123 . https://mentalhelse.no/fa-hjelp/hjelpetelefonen
Dalmatian Skrevet 25. desember 2019 #63 Skrevet 25. desember 2019 20 minutter siden, Luckiness skrev: Hvorfor har flere her behov for å få frem at dere aldri har vært fan av Ari Behn? Har det noe med saken å gjøre? Det må da være like trist når mennesker tar selvmord uansett om man er fan eller ei av personen! Blir helt feil fokus mener jeg. Ja, det var bare for å konstatere at jeg ikke er sånn som forsvarer ham blindt. Ikke at det er noe å forsvare nå som han er borte for alltid. Det var bare til info, ikke for å minske ham eller hans bidrag i samfunnet. Jeg er ikke interessert i billedkunst generelt. Eller kunst. Beklager at det var frekt. 17
Flovef Skrevet 25. desember 2019 #64 Skrevet 25. desember 2019 Må si jeg ble kvalm og faktisk skikkelig trist av dette Så lei meg på Ari som må ha lidd så fælt, og ikke minst barna sine vegne. 31
Anglofil Skrevet 25. desember 2019 #65 Skrevet 25. desember 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner, ryktespredning, hetsende og krenkende utsagn, samt svar til dette. Da tråden utvikler seg i et svært raskt tempo, må man regne med at innlegg vil kunne bli moderert bort i etterkant. Dette til informasjon. Anglofil (teamleder) 12
Snuppelupp.. Skrevet 25. desember 2019 #67 Skrevet 25. desember 2019 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stakkars døtrene hans❤️Jeg så de nettopp på tv da de kom ut av kirken, og tenkte at de har jammen blitt store og fine jenter. Stakkars foreldrene, søsknene hans og ikke minst kjæresten Ebba. Anonymkode: f673c...f2b Var han fortsatt kjæreste med Ebba? Ingen som nevner henne i kondolansene.. 16
miss summers Skrevet 25. desember 2019 #68 Skrevet 25. desember 2019 Så vondt han må ha hatt det, arme menneske 💔 Dette var en trist og uvirkelig nyhet i dag. Tenker på jentene hans 😔 10
Helgeline Skrevet 25. desember 2019 #70 Skrevet 25. desember 2019 Jeg husker jeg leste et intervju med Ari for noen år tilbake. Der sto det å lese at Aris foreldre blåste nyheten om at de skulle skilles på en julaften. Og så skjer dette..... fryktelig trist. Jeg har alltid likt Ari. Syns han virket som en fin fyr. Stakkars familie. 32
spenol Skrevet 25. desember 2019 #71 Skrevet 25. desember 2019 Dypt sjokkerende og trist. Det er lett å glemme at kongefamilien og folk med relasjoner inn også bare er mennesker ❤️ 15
Sunnys Skrevet 25. desember 2019 #72 Skrevet 25. desember 2019 (endret) Forferdelig trist ❤️ Tenker på hans 3 flotte døtre og familie. Delryddet for spekulasjon. Endret 25. desember 2019 av Søgni 6
California Skrevet 25. desember 2019 #73 Skrevet 25. desember 2019 Jeg ble oppriktig lei meg. Både fordi vi har mistet en fargeklatt i norsk kulturliv, og enda mer på grunn av av barna og tidspunktet. Hvil i fred. 28
Gjest Calm Skrevet 25. desember 2019 #74 Skrevet 25. desember 2019 Dette var bare trist. Får vondt av å tenke på barna og familien. Og at noen kan ha det så tungt at livet ikke er verdt å leve mer. ❤️
Populært innlegg Dolce Skrevet 25. desember 2019 Populært innlegg #75 Skrevet 25. desember 2019 (endret) Jeg gråter nå. Og jeg er ikke en lett-rørt person. Jeg gråter for barna. Dette er bare så sykt trist. Hjertet mitt blør. Og jeg gråter. Har sjelden grått for andre enn meg selv, men klarer ikke stoppe nå. Dette er helt for jævlig. Ryddet for persondebatt. Perelandra, mod. Endret 25. desember 2019 av Perelandra 82
SoWhat? Skrevet 25. desember 2019 #76 Skrevet 25. desember 2019 33 minutter siden, Luckiness skrev: Hvorfor har flere her behov for å få frem at dere aldri har vært fan av Ari Behn? Har det noe med saken å gjøre? Det må da være like trist når mennesker tar selvmord uansett om man er fan eller ei av personen! Blir helt feil fokus mener jeg. Fordi empati går forbi det "å ikke sans for". Ikke vanskelig å forstå det. Om du tenker deg om. 13
Kniv & gaffel Skrevet 25. desember 2019 #78 Skrevet 25. desember 2019 Veldig trist. 😢 Det er uansett fryktelig å miste noen på den måten, men ekstra ille blir det når det skjer i jula. Opplevde selv for noen år siden at en ung mann i familien tok livet sitt i adventstida. 7
Populært innlegg Cati Skrevet 25. desember 2019 Populært innlegg #79 Skrevet 25. desember 2019 (endret) Så ufattelig tragisk!!! Alle som har møtt Ari personlig vet hvor omtenksom og interessert han var i andre. Genuint opptatt av andre mennesker, varm og lite selvhøytidelig. Hvil i fred! Når døden er mindre skremmende enn selve livet, ja da har man det vondt. Føler med hele hans familie og ikke minst han selv som ikke så en annen utvei. Endret 25. desember 2019 av Cati 58
Purple_Pixiedust Skrevet 25. desember 2019 #80 Skrevet 25. desember 2019 Fryktelig trist. Jeg ble ikke så sjokkert. Har hatt en følelse av at han har slitt veldig i mange år. Uten at jeg har lest noen av bøkene hans, men. Veldig trist at han ikke klarte mer. At han ikke klarte å vente til etter jul og at han hadde det så vondt. Ufattelig trist for spesieit hans barn. 14
Anbefalte innlegg