Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
20 minutter siden, Luckiness skrev:

Hvorfor har flere her behov for å få frem at dere aldri har vært fan av Ari Behn? Har det noe med saken å gjøre? Det må da være like trist når mennesker tar selvmord uansett om man er fan eller ei av personen! Blir helt feil fokus mener jeg.

Ja, det var bare for å konstatere at jeg ikke er sånn som forsvarer ham blindt.

Ikke at det er noe å forsvare nå som han er borte for alltid.

Det var bare til info, ikke for å minske ham eller hans bidrag i samfunnet.

Jeg er ikke interessert i billedkunst generelt. Eller kunst.

Beklager at det var frekt.

• Liker 17
Skrevet

Må si jeg ble kvalm og faktisk skikkelig trist av dette :( Så lei meg på Ari som må ha lidd så fælt, og ikke minst barna sine vegne. 

• Liker 31
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, ryktespredning, hetsende og krenkende utsagn, samt svar til dette.

Da tråden utvikler seg i et svært raskt tempo, må man regne med at innlegg vil kunne bli moderert bort i etterkant. Dette til informasjon.

Anglofil (teamleder)

• Liker 12
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars døtrene hans❤️Jeg så de nettopp på tv da de kom ut av kirken, og tenkte at de har jammen blitt store og fine jenter. Stakkars foreldrene, søsknene hans og ikke minst kjæresten Ebba. 

Anonymkode: f673c...f2b

Var han fortsatt kjæreste med Ebba? Ingen som nevner henne i kondolansene..

• Liker 16
Skrevet

Så vondt han må ha hatt det, arme menneske 💔 Dette var en trist og uvirkelig nyhet i dag. Tenker på jentene hans 😔

• Liker 10
Skrevet

Jeg husker jeg leste et intervju med Ari for noen år tilbake. Der sto det å lese at Aris foreldre blåste nyheten om at de skulle skilles på en julaften. Og så skjer dette..... fryktelig trist. 

Jeg har alltid likt Ari. Syns han virket som en fin fyr. Stakkars familie.

• Liker 32
Skrevet

Dypt sjokkerende og trist. Det er lett å glemme at kongefamilien og folk med relasjoner inn også bare er mennesker ❤️

• Liker 15
Skrevet (endret)

Forferdelig trist ❤️ Tenker på hans 3 flotte døtre og familie.

Delryddet for spekulasjon. 

Endret av Søgni
  • Liker 6
Skrevet

Jeg ble oppriktig lei meg. 

Både fordi vi har mistet en fargeklatt i norsk kulturliv, og enda mer på grunn av av barna og tidspunktet. 

Hvil i fred. 

• Liker 28
Skrevet

Dette var bare trist. Får vondt av å tenke på barna og familien. Og at noen kan ha det så tungt at livet ikke er verdt å leve mer. ❤️

Skrevet
33 minutter siden, Luckiness skrev:

Hvorfor har flere her behov for å få frem at dere aldri har vært fan av Ari Behn? Har det noe med saken å gjøre? Det må da være like trist når mennesker tar selvmord uansett om man er fan eller ei av personen! Blir helt feil fokus mener jeg.

Fordi empati går forbi det "å ikke sans for". Ikke vanskelig å forstå det. Om du tenker deg om. 

• Liker 13
Skrevet

Håper du har funnet fred nå ❤️

• Liker 13
Skrevet

Veldig trist. 😢

Det er uansett fryktelig å miste noen på den måten, men ekstra ille blir det når det skjer i jula. 

Opplevde selv for noen år siden at en ung mann i familien tok livet sitt i adventstida.

• Liker 7
Skrevet

Fryktelig trist. Jeg ble ikke så sjokkert. Har hatt en følelse av at han har slitt veldig i mange år. Uten at jeg har lest noen av bøkene hans, men. 

Veldig trist at han ikke klarte mer. At han ikke klarte å vente til etter jul og at han hadde det så vondt. 

Ufattelig trist for spesieit hans barn. 

• Liker 14
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...