AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #41 Skrevet 25. desember 2019 34 minutter siden, 007_008_007 skrev: Det er klart jeg har lyst til å prøve lykken, men jeg vet ikke hvor jeg skal starte. Frykten for avvisning er så sterk at jeg blir kald. Avvisning er vondt, det som er det kjipe med det er jo rett og slett at en må avvises over og over igjen for at det ikke skal bli like vondt neste gang. Synes du bør støtte deg selv mer, tenke litt at du er god nok om du skulle blitt avvist, og at du kan får et fint liv uten henne og(selvom dere skulle blitt sammen) -> Altså det handler om å like deg selv nok til at det går fint uansett hvilken vei det går. Dette er veldig enkelt å si enn å gjøre. Uansett hva du gjør, så begynn med å støtte deg selv. "jeg liker meg selv", "jeg er god nok som jeg er akkurat nå" etc. Anonymkode: 2f6fa...a4c
Gjest 007_008_007 Skrevet 26. desember 2019 #42 Skrevet 26. desember 2019 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Avvisning er vondt, det som er det kjipe med det er jo rett og slett at en må avvises over og over igjen for at det ikke skal bli like vondt neste gang. Synes du bør støtte deg selv mer, tenke litt at du er god nok om du skulle blitt avvist, og at du kan får et fint liv uten henne og(selvom dere skulle blitt sammen) -> Altså det handler om å like deg selv nok til at det går fint uansett hvilken vei det går. Dette er veldig enkelt å si enn å gjøre. Uansett hva du gjør, så begynn med å støtte deg selv. "jeg liker meg selv", "jeg er god nok som jeg er akkurat nå" etc. Anonymkode: 2f6fa...a4c Takk for noen flott ord Du har helt rett. Greia er at hjertet våknet til live igjen etter noen med uår. Alle er i sine prosesser og jeg er i min.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå