Gå til innhold

Faens forelskelse!

Fremhevede innlegg

Gjest 007_008_007
Skrevet (endret)

Jeg er blitt helt tullete i toppen av jenta jeg er forelseket i.

Endret av 007_008_007
Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, 007_008_007 skrev:

Jeg er blitt helt tullete i toppen av jenta jeg er forelseket i. Enda verre er det at jeg har blitt super sjenert og tør ikke å snakke med henne. Er 39 år, men føler meg som en fjortiss. Hun er jo så nydelig! Og nå er hodet mitt fucked up. 

Hva er det som gjør henne nydelig?

Anonymkode: b641c...405

Skrevet

Samme her. Gleder meg masse til å treffe vedkommende igjen.🙂

Anonymkode: 8cc55...a28

Skrevet

hvor møter du henne?

Anonymkode: 2f6fa...a4c

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

hvor møter du henne?

Du stiller spørsmålet til Ts nå? 

Gjest 007_008_007
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

hvor møter du henne?

På jobben og dette kompliserer ting ytterligere. Man velger jo ikke hvem man blir forelsket i eller hvor det skjer. Lynet slo ned en dag og jeg skjønner ikke hva som skjedde. Alt har bare blitt rot. Fordi jeg er sjenert så oppfører jeg meg som en idiot og klarer ikke engang å snakke med henne. 

Skrevet
1 minutt siden, 007_008_007 skrev:

På jobben og dette kompliserer ting ytterligere. Man velger jo ikke hvem man blir forelsket i eller hvor det skjer. Lynet slo ned en dag og jeg skjønner ikke hva som skjedde. Alt har bare blitt rot. Fordi jeg er sjenert så oppfører jeg meg som en idiot og klarer ikke engang å snakke med henne. 

Åhh, glad jeg ikke møtte min via arbeid.😅

Ønsker deg lykke til!🦾

Skrevet
3 minutter siden, 007_008_007 skrev:

Ja, ouch den er litt verre. Tror det dog er veldig vanlig å møte noen på jobb, du får begynne med små skritt? kanskje bare "hvordan har du det i dag?" eller spørre om hun kan hjelpe deg med en arbeidsoppgave? Man blir litt tryggere på personen man liker om man er litt mer "med" de. Da blir de ikke like skumle. Ønsker deg masse lykke til!

Gjest 007_008_007
Skrevet (endret)
På 25.12.2019 den 0.20, AnonymBruker skrev:

Ja, ouch den er litt verre. Tror det dog er veldig vanlig å møte noen på jobb, du får begynne med små skritt? kanskje bare "hvordan har du det i dag?" eller spørre om hun kan hjelpe deg med en arbeidsoppgave? Man blir litt tryggere på personen man liker om man er litt mer "med" de. Da blir de ikke like skumle. Ønsker deg masse lykke til!

Jeg har alltid vært nøye med å holde jobb og privatlivet atskilte. 

Endret av 007_008_007
Skrevet
24 minutter siden, 007_008_007 skrev:

Jeg har alltid vært nøye med å holde jobb og privatlivet atskilte. Et par kolleger opplevde det samme som meg i en annen jobb og da var jeg nådeløs med kritikken. Det slo hardt tilbake 😄 Heldigvis er det juleferie nå og jeg får tid til å bearbeide det som har skjedd. Alt skjedde så lynraskt at jeg hang ikke med. Hver gang jeg gikk forbi henne ble hele kroppen min glad og det største smilet kom frem. Fy faen for en magnetisk kraft! Det har vært en rar uke. Til slutt måtte jeg bare unngå henne fordi jeg ikke lenger visste hvordan jeg skulle reagere eller oppføre meg. Og jeg ønsker virkelig ikke å lage problemer for henne på jobben. Respekterer henne høyt. Men jeg må tvinge blikket vekk fra henne fordi jeg bare må se på henne. 

Men hvorfor kan du ikke bare se hvor det fører? Jeg møtte mannen min på jobb, og vi holdt det profesjonelt, og hadde aldri et problem med det. Vi ble bare enig om at når vi er på jobb så er vi på jobb, og da behandler vi hverandre som venner. Kanskje det bare er meg, men jeg vil heller leve livet enn å angre 😅

• Liker 4
Skrevet

Syns det er flott å høre en mann bli forelsket og👍🏻👍🏻👍🏻

• Liker 3
Gjest 007_008_007
Skrevet

Men hvorfor kan du ikke bare se hvor det fører? Jeg møtte mannen min på jobb, og vi holdt det profesjonelt, og hadde aldri et problem med det. Vi ble bare enig om at når vi er på jobb så er vi på jobb, og da behandler vi hverandre som venner. Kanskje det bare er meg, men jeg vil heller leve livet enn å angre 😅

Jeg er enig i det du skriver. For min meg så er det viktig å finne mental balanse igjen for akkurat nå er det livin la vida loca tendenser her 😄 Forelskelsen er så sterk og intens at jeg noen ganger blir skremt. Men så minner jeg meg på at jeg er en lidenskapelig person (til en mann å være 😄 ). Antakeligvis har jeg vel gitt et elendig inntrykk av meg de siste dagene med tanke på så mange forskjellige signaler jeg har sendt til henne. 

Gjest 007_008_007
Skrevet
1 minutt siden, Bente1234 skrev:

Syns det er flott å høre en mann bli forelsket og👍🏻👍🏻👍🏻

Takk for det :) Men forelskelse er skumle greier altså. Man blir sårbar og risikoen for avvisning er jo hele tiden der. Man føler at man mister kontrollen og jobber febrilsk for å gjenvinne den. Oppi det hele blir man som usikker fjortiss der kroppen går en vei og hodet en annen. Nå skjønner jeg hvorfor forelskelse beskrives som en psykose 😄

Skrevet
3 minutter siden, 007_008_007 skrev:

Jeg er enig i det du skriver. For min meg så er det viktig å finne mental balanse igjen for akkurat nå er det livin la vida loca tendenser her 😄 Forelskelsen er så sterk og intens at jeg noen ganger blir skremt. Men så minner jeg meg på at jeg er en lidenskapelig person (til en mann å være 😄 ). Antakeligvis har jeg vel gitt et elendig inntrykk av meg de siste dagene med tanke på så mange forskjellige signaler jeg har sendt til henne. 

Ut i fra det du skriver høres det mer ut som om du dømmer deg selv for hardt enn at du faktisk gjør noe skikkelig dumt. Ofte fokuserer vi mennesker(gjerne når vi er forelska/nervøs foran andre) veldig mye på hva vi gjør så er vi egentlig helt vanlige foran dem. Folk er snåle i blant og det er helt greit :) 

• Liker 2
Gjest 007_008_007
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ut i fra det du skriver høres det mer ut som om du dømmer deg selv for hardt enn at du faktisk gjør noe skikkelig dumt. Ofte fokuserer vi mennesker(gjerne når vi er forelska/nervøs foran andre) veldig mye på hva vi gjør så er vi egentlig helt vanlige foran dem. Folk er snåle i blant og det er helt greit :) 

Du har rett igjen fordi det er det jeg gjør. De siste dagene har jeg vært opptatt av filosofien til Carl Rogers som heter radikal selvaksept/ubetinget positiv respons. Og den går nettopp ut på at man lærer seg til å akseptere alle følelsene hos seg selv. Dessverre sniker det seg inn en negativ tanke her og der og litt tvil som i sum skaper uro. Jeg ble bare tatt på senga fordi det skjedde så plutselig og uventet.

Skrevet

"S "?

Anonymkode: 89fcc...71d

Gjest 007_008_007
Skrevet

"S "?

?

Skrevet
6 minutter siden, 007_008_007 skrev:

?

Begynner navnet hennes på "s"?

Gjest 007_008_007
Skrevet

Begynner navnet hennes på "s"?

Nope.

Skrevet (endret)

Det er en jævlig og herlig følelse på en og samme tid. Trå varsomt når det er i jobbsammenheng though! Fallhøyden er schvææær! Masse lykke til! 😃

Endret av Stylish24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...