AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #1 Skrevet 23. desember 2019 Hei. Er i uke tolv nå, og fikk en følelse av nesten litt leamus nederst i magen. Kan det være babyen, eller er det høyst usannsynlig? Anonymkode: cde31...c3d
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #2 Skrevet 23. desember 2019 Meget usannsynlig. Anonymkode: 41785...b10
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #3 Skrevet 23. desember 2019 er du i uke 12, er ikke dette fosteret nei. Anonymkode: fad94...6a5
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #4 Skrevet 24. desember 2019 Jeg tenker at det ikke er umulig, men veldig vanskelig å vite. Jeg har venninner som mener de har kjent noe rundt den tiden i 2. og 3. svangerskap. Jeg kjente skikkelige bevegelser i uke 16 med begge mine, da kunne jeg se det og kjenne det i hånda utenpå magen. Men fram til da har jeg ikke klart skille fosterbevegelser fra andre bevegelser i magen, og de hadde jeg masse av, fra tarmsystem og noe var sikkert ekte leamus også. Jeg har hatt bevegelser i magen gjennom hele første trimester, også når det helt klart er helt fysisk umulig å kjenne noe fra det bittelille embryoet som ikke har begynt å bevege seg en gang. Men i uke 12 er det jo aktivt og spreller mye rundt, så kanskje er noen i stand til å kjenne noe av det. Om ikke annet, syns jeg det er veldig koselig å ligge om kvelden å tenke på at noe av det man kjenner kanskje kan være fosteret Anonymkode: 5d501...d80
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå