Nastine Skrevet 25. desember 2019 #61 Skrevet 25. desember 2019 Din personlighetstype er: Forkjemper ENFP-T Kjenner meg veldig igjen 😊
Hatsumomo Skrevet 25. desember 2019 #62 Skrevet 25. desember 2019 (endret) Din personlighetstype er: Talsmann INFJ-T De har en medfødt følelse av idealisme og moralitet, men det som gjør dem annerledes enn andre idealistiske personlighetstyper er deres besluttsomhet og vilje.Men virkelig, det viktigste for Talsmenn-personligheter er å huske å ta vare på seg selv. Lidenskapen de har for det de tror på kan raskt ta dem forbi bristepunktet og hvis iveren kommer ut av kontroll, kan de bli utslitt, syke og stresset. Dette blir spesielt tydelig når Talsmenn kommer i en konflikt og kritiseres – følsomheten deres tvinger dem til å gjøre alt de kan for å unngå disse tilsynelatende personlige angrepene, men når omstendighetene er uunngåelige, kan de kjempe tilbake på svært irrasjonelle, lite hjelpsomme måter. Stemmer på en prikk. Endret 25. desember 2019 av Hatsumomo 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #65 Skrevet 26. desember 2019 Tydelig overvekt av N'er her, dette til tross for at kun 25% av befolkningen identifiserer seg som N. Ser ut til at N'er trives på forum:) Hilsen INFP (som skulle ønkske hun var en ENFJ) Anonymkode: afc1d...689
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #66 Skrevet 26. desember 2019 Ble INTP, jeg. Lols. ^^ Anonymkode: cd998...7d1 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 26. desember 2019 #67 Skrevet 26. desember 2019 (endret) Talsmann, får alltid den på disse testene. Det passer. Endret 26. desember 2019 av AthenaRavenLuna
Rosa Sitron Skrevet 26. desember 2019 #68 Skrevet 26. desember 2019 On 12/23/2019 at 11:23 PM, theTitanic said: Tar den mer enn to min denne testen? Min personlighetstype er utålmodig nemlig. Tror det sto 12 minutter på testen jeg tok.
Gjest TheCatLady Skrevet 26. desember 2019 #70 Skrevet 26. desember 2019 Forsvarer ISFJ-T. Ja, synes mye av det som stod der passet bra på meg.
Gjest Sansol Skrevet 26. desember 2019 #71 Skrevet 26. desember 2019 INFP - megler. Det passer bra det.🙂
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #76 Skrevet 26. desember 2019 Samme som ts, passer skummelt bra på meg. Anonymkode: d0fb4...154
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #77 Skrevet 26. desember 2019 INFJ talsmann. Ser at flere på tinder skriver resultatet sitt i bioen, men har enda ikke kommet over en talsmann.. Vurderer å putte resultatet der, kan luke vekk mye ugress. Eller er det teit? Anonymkode: 65423...f1d
Xcase33 Skrevet 15. januar 2020 #78 Skrevet 15. januar 2020 On 12/23/2019 at 2:56 PM, TulleJenny said: Min er forsvarer. Har tatt testen flere ganger og alltid fått samme resultat. Kjenner meg endel igjen i beskrivelsen, men er noen ting som ikke helt stemmer. Men sånn er det vel for de fleste. En slik test vil kun sånn ca plassere deg. Det er kun med din egen selvinnsikt og forståelse at du best kan plassere deg selv. Har du lett for å la deg rive med i nuet av dem rundt deg? Tenker og uttrykker du deg abstrakt eller tolker du budskapet ord for ord som skrevet ? Liker du å få servert poenget i form av analoger eller? Må du ofte ha mennesker rundt deg for å føle deg tilfreds? eller trives du bedre i eget selskap og må lades på nytt etter samvær? Lar du gode venner snakke om tema som engasjerer dem og ikke deg selv uten av avspore? Hvordan man kognitivt er skrudd sammen stemmer vannvittig bra med MBTI, problemet er at få har satt seg nok inn i det til å plassere seg selv og andre riktig. Søker du f.eks noen med dybde, rikt følelsesliv, samvittighet så er det så enormt sterkt assosisert med kognitivitet du bør forstå hvilken grad av dette du kan forvente fra de ulike typene
deedee_ Skrevet 15. januar 2020 #80 Skrevet 15. januar 2020 INFP-T - har tatt testen mange ganger i løpet av ungdomstiden og voksenlivet (Er 27 år nå) - og har alltid vært INFP. Stemmer veldig bra for meg i hvertfall. Alle kjærester jeg har hatt har tilfeldigvis vært ENFJ'er også, som er den personlighetstypen som passer best med min. Synes det er interressant.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå