Gå til innhold

Hvilken personlighet har du?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Din personlighetstype er:
Forkjemper
ENFP-T
Kjenner meg veldig igjen 😊
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Din personlighetstype er:
Talsmann
INFJ-T
 De har en medfødt følelse av idealisme og moralitet, men det som gjør dem annerledes enn andre idealistiske personlighetstyper er deres besluttsomhet og vilje.Men virkelig, det viktigste for Talsmenn-personligheter er å huske å ta vare på seg selv. Lidenskapen de har for det de tror på kan raskt ta dem forbi bristepunktet og hvis iveren kommer ut av kontroll, kan de bli utslitt, syke og stresset. Dette blir spesielt tydelig når Talsmenn kommer i en konflikt og kritiseres – følsomheten deres tvinger dem til å gjøre alt de kan for å unngå disse tilsynelatende personlige angrepene, men når omstendighetene er uunngåelige, kan de kjempe tilbake på svært irrasjonelle, lite hjelpsomme måter.

Stemmer på en prikk.
Endret av Hatsumomo
  • Liker 1
Skrevet

Forsvarer ISFJ-t

Stemmer

Skrevet

Tydelig overvekt av N'er her, dette til tross for at kun 25% av befolkningen identifiserer seg som N.

Ser ut til at N'er trives på forum:)

Hilsen INFP (som skulle ønkske hun var en ENFJ)

Anonymkode: afc1d...689

Skrevet

Ble INTP, jeg. Lols. ^^

Anonymkode: cd998...7d1

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Talsmann, får alltid den på disse testene.

Det passer.

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet
On 12/23/2019 at 11:23 PM, theTitanic said:

Tar den mer enn to min denne testen? Min personlighetstype er utålmodig nemlig. 

Tror det sto 12 minutter på testen jeg tok.

Skrevet

Forsvarer

ISFJ-T

• Liker 1
Gjest TheCatLady
Skrevet

Forsvarer

ISFJ-T. 

Ja, synes mye av det som stod der passet bra på meg. 

Skrevet

INTJ 

Anonymkode: 09b4a...c57

Skrevet

Samme som ts, passer skummelt bra på meg.

Anonymkode: d0fb4...154

Skrevet

INFJ talsmann.

Ser at flere på tinder skriver resultatet sitt i bioen, men har enda ikke kommet over en talsmann.. Vurderer å putte resultatet der, kan luke vekk mye ugress. Eller er det teit?

Anonymkode: 65423...f1d

• 3 uker senere...
Skrevet
On 12/23/2019 at 2:56 PM, TulleJenny said:

Min er forsvarer. Har tatt testen flere ganger og alltid fått samme resultat. Kjenner meg endel igjen i beskrivelsen, men er noen ting som ikke helt stemmer. Men sånn er det vel for de fleste. 

En slik test vil kun sånn ca plassere deg. Det er kun med din egen selvinnsikt og forståelse at du best kan plassere deg selv.
Har du lett for å la deg rive med i nuet av dem rundt deg? 
Tenker og uttrykker du deg abstrakt eller tolker du budskapet ord for ord som skrevet ?
Liker du å få servert poenget i form av analoger eller? 
Må du ofte ha mennesker rundt deg for å føle deg tilfreds? eller trives du bedre i eget selskap og må lades på nytt etter samvær? 
Lar du gode venner snakke om tema som engasjerer dem og ikke deg selv uten av avspore? 

Hvordan man kognitivt er skrudd sammen stemmer vannvittig bra med MBTI, problemet er at få har satt seg nok inn i det til å plassere seg selv og andre riktig. 

Søker du f.eks noen med dybde, rikt følelsesliv, samvittighet så er det så enormt sterkt assosisert med kognitivitet du bør forstå hvilken grad av dette du kan forvente fra de ulike typene ;)

Skrevet

Infp

Anonymkode: 6ef1c...f28

Skrevet

INFP-T - har tatt testen mange ganger i løpet av ungdomstiden og voksenlivet (Er 27 år nå) - og har alltid vært INFP. Stemmer veldig bra for meg i hvertfall. Alle kjærester jeg har hatt har tilfeldigvis vært ENFJ'er også, som er den personlighetstypen som passer best med min. Synes det er interressant. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...