Gå til innhold

Hvilken personlighet har du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Leder! 

ESTJ - A

Stemmer veldig godt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En forstyrret en, ifølge psykologene😳

Anonymkode: fcc11...26c

• Liker 1
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Forsvarer- ISFJ-T

• 9 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.12.2019 den 1.34):

same 

Skjermbilde 2019-12-22 kl. 00.59.14.png

Anonymkode: 8247f...389

INFP her også :)

Ganske interessant egentlig, følte i hvert fall at det stemte veldig bra i mitt tilfelle!

Grei oversikt over personlighetstypene: Hvilken personlighetstype er du?

Anonymkode: a843f...90d

Skrevet

ISTP-A
"Virtuoser elsker å utforske med hendene og øynene, berøre og undersøke verden rundt seg med kjølig rasjonalisme og energisk nysgjerrighet. Mennesker med denne personlighetstypen er naturligere Makere som går fra prosjekt til prosjekt og bygger både nyttige og overflødige ting for moro skyld, mens de lærer fra miljøet underveis. Virtuos-personligheter er ofte mekanikere og ingeniører, og for dem finnes det ingen større glede enn å skitne til hendene og dra ting fra hverandre for så å sette dem sammen igjen, bare litt bedre enn de var før."

Det utdraget stemmer i hvert fall på en prikk, jeg er faktisk både mekaniker og ingeniør 😄

• Liker 1
Gjest NoDiablo
Skrevet

INFJ-T. Har tatt den 4 ganger over 6 år.
Den slår likt ut hver gang. Både på denne, Big Five og Youper (counselor) med samme karakteristikk.
Jeg tror definitivt at det må være noe i dette, da jeg ikke hadde forutsetning for å kopiere meg selv de tre andre gangene jeg tok testen.
Samtidig anser jeg testene kún som guidelines. Synes det er gøy. Men fasiter på livet finnes ikke i min virkelighet.

INFJ-T.

Skrevet

Leder - ESTJ-A. Er leder så stemmer vel bra..

Anonymkode: ccd5c...1c6

Skrevet

INFJ-t

Anonymkode: bf4ef...28d

Skrevet

ISTJ-A – logistiker. Stemmer nok ganske bra det. Scorer relativt høyt på introvert og selvsikker.

Anonymkode: 2e5f3...136

Skrevet

Forkjemper ENFP-A

Den treffer skremmende bra! Skjønner ikke at det går an. En venninne tok den også og hun sa at "den passer på alt minus xxxx" og da måtte jeg gi henne litt realitetsorientering, for det passet absolutt på henne. Så kan hende de som tror det ikke stemmer burde jobbe litt med selvinnsikten😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...