sommerfugl154 Skrevet 15. januar 2020 #81 Skrevet 15. januar 2020 Leder! ESTJ - A Stemmer veldig godt.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #82 Skrevet 15. januar 2020 En forstyrret en, ifølge psykologene😳 Anonymkode: fcc11...26c 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #84 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 23.12.2019 den 1.34): same Anonymkode: 8247f...389 INFP her også Ganske interessant egentlig, følte i hvert fall at det stemte veldig bra i mitt tilfelle! Grei oversikt over personlighetstypene: Hvilken personlighetstype er du? Anonymkode: a843f...90d
esk Skrevet 19. februar 2021 #86 Skrevet 19. februar 2021 ISTP-A "Virtuoser elsker å utforske med hendene og øynene, berøre og undersøke verden rundt seg med kjølig rasjonalisme og energisk nysgjerrighet. Mennesker med denne personlighetstypen er naturligere Makere som går fra prosjekt til prosjekt og bygger både nyttige og overflødige ting for moro skyld, mens de lærer fra miljøet underveis. Virtuos-personligheter er ofte mekanikere og ingeniører, og for dem finnes det ingen større glede enn å skitne til hendene og dra ting fra hverandre for så å sette dem sammen igjen, bare litt bedre enn de var før." Det utdraget stemmer i hvert fall på en prikk, jeg er faktisk både mekaniker og ingeniør 😄 1
Gjest NoDiablo Skrevet 19. februar 2021 #87 Skrevet 19. februar 2021 INFJ-T. Har tatt den 4 ganger over 6 år. Den slår likt ut hver gang. Både på denne, Big Five og Youper (counselor) med samme karakteristikk. Jeg tror definitivt at det må være noe i dette, da jeg ikke hadde forutsetning for å kopiere meg selv de tre andre gangene jeg tok testen. Samtidig anser jeg testene kún som guidelines. Synes det er gøy. Men fasiter på livet finnes ikke i min virkelighet. INFJ-T.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #88 Skrevet 19. februar 2021 Leder - ESTJ-A. Er leder så stemmer vel bra.. Anonymkode: ccd5c...1c6
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #90 Skrevet 20. februar 2021 ISTJ-A – logistiker. Stemmer nok ganske bra det. Scorer relativt høyt på introvert og selvsikker. Anonymkode: 2e5f3...136
Pia Sofia Skrevet 20. februar 2021 #91 Skrevet 20. februar 2021 Forkjemper ENFP-A Den treffer skremmende bra! Skjønner ikke at det går an. En venninne tok den også og hun sa at "den passer på alt minus xxxx" og da måtte jeg gi henne litt realitetsorientering, for det passet absolutt på henne. Så kan hende de som tror det ikke stemmer burde jobbe litt med selvinnsikten😁
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå