AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #1 Skrevet 21. desember 2019 Vi er fra en relativt liten plass og har brukt litt tid sammen. Han vil holde hemmelig at han ser meg og er sammen med meg til våre felles bekjente sier han, frem til vi vet noe mer. Syns det er litt rart? Vi har ganske ulik bakgrunn, jeg har hatt en veldig annen familiesituasjonen enn hans som er «velstående». Lurer på om dette kan være grunnen, at han er flau? Anonymkode: 4f316...91f
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #2 Skrevet 21. desember 2019 Altså ikke sammen med meg som i kjærester, men at vi bruker tid sammen. Ordla meg litt feil. Anonymkode: 4f316...91f
annebanane Skrevet 22. desember 2019 #3 Skrevet 22. desember 2019 Ville også sagt som kjæresten din. Handler ikke om noe bakgrunn eller å være flau, men at det enda er usikkert på om det blir noe mer. Orker ikke at mange skal vite og deretter spørre og grave dersom det plutselig ikke ble noe seriøst. Forteller at jeg dater i sammenhenger det er naturlig å si noe, men legger ikke noe særlig ut om den andre parten. Og skulle jeg fortelle hvem det er hadde det ihvertfall ikke vært til nære felles bekjente av oss begge der det hadde blitt enda rarere om det ikke ble noe ut av datingen. 6
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #4 Skrevet 22. desember 2019 Jeg har alltid holdt dater og nye forhold unna venner å familie. Orker ikke å involvere alt og alle med en gang før jeg vet om det er noe som vil vare. Anonymkode: e014b...84a 6
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #5 Skrevet 22. desember 2019 ikke unormalt og i mine øyne fornuftig å gå litt stille i dørene før man faktisk vet om det er noe å gå videre med Anonymkode: ea0c2...fa8 3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #6 Skrevet 22. desember 2019 Hvis han vil ha deg hemmelig på grunn av familiebakgrunnen din, skjønner jeg ikke at du vil ta i han med en illtang en gang. Anonymkode: 5bc80...b10
Gjest O.G. Skrevet 22. desember 2019 #7 Skrevet 22. desember 2019 Hmm, vet om ei som hørte det samme fra en kar en gang og det kom frem i ettertid at han viste seg med ei anna ei blandt venner, familie og bekjente.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #8 Skrevet 22. desember 2019 Dater dere eller ikke? Litt usikker på hva du mente. Om det ikke er snakk om dating eller mulig forhold, bare vennskap, ville jeg lurt -veldig-. Anonymkode: 43e85...0d0
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #9 Skrevet 22. desember 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har alltid holdt dater og nye forhold unna venner å familie. Orker ikke å involvere alt og alle med en gang før jeg vet om det er noe som vil vare. Anonymkode: e014b...84a Hvor lenge venter du? Anonymkode: f0b2d...8d5
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #10 Skrevet 22. desember 2019 Jeg ville heller ikke fortalt noen om det, før vi faktisk er sammen. Hvis det ikke funker mellom dere, var det jo bortkastet å fortelle folk om det? Hva om han har datet mange før deg, uten at det ble noe, også går han rundt å fremstår som at han har vært "her og der".. Anonymkode: 13723...e86
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #11 Skrevet 22. desember 2019 Jeg ville også holdt det hemmelig, til man faktisk er kjærester. Anonymkode: ae853...e98
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #12 Skrevet 23. desember 2019 Er det vennskap han vil holde hemmelig? At dere holder på å bli kjærester, og ikke vil si noe før dere er det? Eller vil han ikke at noen skal vite hverkenbnå eller senere at han overhodet har kontakt med deg fordi du ikke er velstående? Anonymkode: 84c54...19b
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #13 Skrevet 23. desember 2019 Dette er vanlig og jeg forstår ham godt, særlig om dere er fra en liten plass. Dersom han fortsatt vil holde det hemmelig når dere har blitt kjærester, ville jeg reagert (og slått opp). Anonymkode: 0506f...462
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #14 Skrevet 23. desember 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge venter du? Anonymkode: f0b2d...8d5 Til forholdet er slutt selvsagt. Ingen som er forelsket og som tror at et forhold vil vare for alltid kommer til å skjule et forhold. Dropp han, ts. Han er ikke sikkert på deg. Anonymkode: ee2d6...255
Oslodamen Skrevet 23. desember 2019 #15 Skrevet 23. desember 2019 Jeg skjønner at han vil holde det hemmelig inntil dere vet om dere blir kjærester siden dere bor på en liten plass. Jeg hadde også ønsket det i en sånn situasjon, fordi det blir så kleint hvis det ikke fungerer og alle bekjente og naboer vet om det. Noen er mer private enn andre og vil ikke at hele bekjentskapskretsen skal få vite om datingen og bruddet. Hvis han ikke vil være åpen om det etter fire, fem måneder, ville jeg derimot ha begynt å ane ugler i mosen. Etter så lang tid vet man definitivt om man vil være kjærester, så da virker han ikke seriøs.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå