AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #21 Skrevet 22. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har små pupper (75A) og har ikke brukt BH med spiler på mange år. Bruker myke bher uten spile (med og uten padding), eller bare en singlet under. Jeg innså idiotiet i å ha det lett ubehagelig hele dagen når jeg ikke har noe som trenger løft. Noen få plagg ser bedre ut med litt ekstra løft og fyll, ellers går det fint. Puppene mine passer kroppen min, nå gjør det meg ingenting å være «flat». Anonymkode: 1f92c...2d8 Jeg ser på spileløse bh'er nå👍😃 Anonymkode: f6918...f4c
Gjest Nugattikjeks Skrevet 22. desember 2019 #22 Skrevet 22. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Den var jo kjempefin!! Så du har rett og slett droppet bh med spiler? Anonymkode: f6918...f4c Jepp! Finner nesten aldri noen som passer riktig i cupen uansett. Tror aldri jeg går tilbake til spiler igjen nå, noe så ubehagelig vil jeg ikke utsette meg for igjen 😜🙈 plusset med denne er at den er litt paddet også😊
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #23 Skrevet 22. desember 2019 40 minutter siden, Nugattikjeks skrev: Jepp! Finner nesten aldri noen som passer riktig i cupen uansett. Tror aldri jeg går tilbake til spiler igjen nå, noe så ubehagelig vil jeg ikke utsette meg for igjen 😜🙈 plusset med denne er at den er litt paddet også😊 Ja den var superfin!! Anonymkode: f6918...f4c
Lillemy- Skrevet 22. desember 2019 #24 Skrevet 22. desember 2019 Jeg bruker spileløse BHer. Noen har jeg kjøpt på HM og jeg bruker også Ella M som er tipset om i denne tråden. 1
Sokkar Skrevet 22. desember 2019 #25 Skrevet 22. desember 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke hvorfor, men jeg har vegret meg for spileløse bh'er. Kanskje fordi det da blir så veldig synlig for alle at jeg har så ekstremt små pupper... Men kanskje på tide å ikke skamme meg over dem i en alder av 28... Men ja, jeg mener at cupen blir for liten, å hvis den er stor nok så blir skålen svæær slik at det lille jeg har drukner. Nei jeg får nok krype til korset å prøve noen spileløse👍😃 Anonymkode: f6918...f4c Neida, skjønner deg godt. Men finnes uten spile, med fyll 😊 da slipper du også at spilen glir opp på puppen og gnager😊😊
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #26 Skrevet 23. desember 2019 Denne har jeg nettop kjøpt ny av etter å ha slitt ut den forrige: https://cubus.com/no/p/undertoy/bh/daisy-spilelos-bh/7186340_F990 Kjempefin racerback, kan bare dra den over hodet når du vil ut av fengsel. Liker også denne, men syns de nupper for raskt: https://cubus.com/no/p/undertoy/bh/broadlace-spilelos-bh/7161127_F306 Anonymkode: 1f4c3...e66 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #27 Skrevet 23. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Denne har jeg nettop kjøpt ny av etter å ha slitt ut den forrige: https://cubus.com/no/p/undertoy/bh/daisy-spilelos-bh/7186340_F990 Kjempefin racerback, kan bare dra den over hodet når du vil ut av fengsel. Liker også denne, men syns de nupper for raskt: https://cubus.com/no/p/undertoy/bh/broadlace-spilelos-bh/7161127_F306 Anonymkode: 1f4c3...e66 Og disse er vatterte, så ingen nips på vift. Anonymkode: 1f4c3...e66 1
Kniv & gaffel Skrevet 23. desember 2019 #28 Skrevet 23. desember 2019 På 22.12.2019 den 13.45, AnonymBruker skrev: Har du behov for å bruke bh, med små bryster? Altså, en bh har kun to funksjoner: hindre pupper i å «skvalpe» sånn at en får vondt under aktivitet (til dette duger kun er ordentlig god trenings-bh i ull eller bomull og holde pupper oppe sånn at huden under puppene ikke gnisser mot huden på puppene og du får gnagsår og sopp ved svette. Til dette også duger kun en god treningsbh. Utover det er bh’en, spesielt den tåpelige dingsen med spiler under og småbarns-blonde på, et overflødig og utdatert kosmetisk plagg - en rest etter korsettet. Anonymkode: 1781e...00b Jeg er kanskje ikke den rette til å svare i denne tråden siden jeg har store bryster, men må bare si at jeg synes sports-BHer er vonde å gå med. For meg som både trenger støtte og å unngå hudgnissing, er ikke sports-BH noe alternativ til vanlige BHer. 2
Kjæregutt Skrevet 23. desember 2019 #29 Skrevet 23. desember 2019 På 21.12.2019 den 17.32, AnonymBruker skrev: Usikker på hvordan type pupper du mener du har, men selv har jeg små pupper, og bruker 65c. Og de eneste byene jeg føler meg vell med, og er behagelige, er Cubus sine. Anonymkode: 77de5...5a2 Sexy og elegant! Jeg liker det❤
Thyra Skrevet 24. desember 2019 #30 Skrevet 24. desember 2019 Jeg liker disse: https://www.lindex.com/no/7222941/
Thyra Skrevet 24. desember 2019 #31 Skrevet 24. desember 2019 På 22.12.2019 den 13.45, AnonymBruker skrev: Har du behov for å bruke bh, med små bryster? Altså, en bh har kun to funksjoner: hindre pupper i å «skvalpe» sånn at en får vondt under aktivitet (til dette duger kun er ordentlig god trenings-bh i ull eller bomull og holde pupper oppe sånn at huden under puppene ikke gnisser mot huden på puppene og du får gnagsår og sopp ved svette. Til dette også duger kun en god treningsbh. Utover det er bh’en, spesielt den tåpelige dingsen med spiler under og småbarns-blonde på, et overflødig og utdatert kosmetisk plagg - en rest etter korsettet. Anonymkode: 1781e...00b Eller den kan få deg til å føle deg mer påkledd, skbule brystvortene under klærne, eller gi illusjon av litt større pupper. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå