AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #1 Skrevet 21. desember 2019 Hei! 😃 Jeg lurer på om noen har noen tips til bh'er som er fine på oss med små bryster! Sliter med å finne en bh som har stor nok skål (med det mener jeg at selve omkretsen til puppene mine er stor, men fyllet er lite) hvis dere skjønner hva jeg mener? Frem til nå blir det valget mellom å ha for liten skål slik at bh'en stopper for tidlig på puppen, eller en bh som har stor nok skål, men som er altfor stor. Hjelp! Anonymkode: f6918...f4c
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #2 Skrevet 21. desember 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! 😃 Jeg lurer på om noen har noen tips til bh'er som er fine på oss med små bryster! Sliter med å finne en bh som har stor nok skål (med det mener jeg at selve omkretsen til puppene mine er stor, men fyllet er lite) hvis dere skjønner hva jeg mener? Frem til nå blir det valget mellom å ha for liten skål slik at bh'en stopper for tidlig på puppen, eller en bh som har stor nok skål, men som er altfor stor. Hjelp! Anonymkode: f6918...f4c Hvor liten størrelse snakker du egentlig om? Jeg kjøper kun i undertøysbutikker, fordi bh-ene i kjedebutikkene ikke passer, selv om de er den størrelsen jeg bruker. Såkalt «tvilling-størrelser» funker ikke på små bryst forresten. Anonymkode: f2b7c...96f 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #3 Skrevet 21. desember 2019 Marie Jo er det eneste som passer til meg Anonymkode: f88aa...31a
Heisenberg Skrevet 21. desember 2019 #4 Skrevet 21. desember 2019 Jeg har samme problemet. Brede men «flate» pupper. Går alltid med feil bh så jeg lurer på om du får noen gode tips. 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #5 Skrevet 21. desember 2019 Anbefaler denne: https://booborbust.com selv handler jeg mest på nettet - Bravissimo, Brastop eller Figleaves gjerne. Anonymkode: 34397...dde
Sokkar Skrevet 21. desember 2019 #6 Skrevet 21. desember 2019 Dersom du kjøper uten spile, vil du jo ikke få en spile som gnager deg på brystet? For når du sier omkretsen på brystet, så prater du kun cup, og ikke hele omkretsen rundt brystet, sant? Har du prøvd å gå opp en cup, og ned i omkrets? Td fra 75A til 70B? Eller blir skålen da så stor at du får glipe mellom pupp og bh cup? 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #7 Skrevet 21. desember 2019 Gidder ikke bruke bh. Bruker bare en myk bh-topp. Ser liksom ikke poenget når jeg ikke har noe som må løftes, formes, støttes eller samles. Anonymkode: b84d4...e26
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #8 Skrevet 21. desember 2019 Jeg er slank med små bryster, og bruker 85A. Stor omkrets gjør cupene passe. Anonymkode: b3f29...06f
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #9 Skrevet 21. desember 2019 Usikker på hvordan type pupper du mener du har, men selv har jeg små pupper, og bruker 65c. Og de eneste byene jeg føler meg vell med, og er behagelige, er Cubus sine. Anonymkode: 77de5...5a2 2
Gjest Nugattikjeks Skrevet 22. desember 2019 #10 Skrevet 22. desember 2019 Sliter med det samme, at cupen er for stor selvom omkrets er riktig. Jeg sverger til Ella M fra Lindex, de er delikate og fine. https://www.lindex.com/m/no/7870682/?BACK
Gjest Nugattikjeks Skrevet 22. desember 2019 #11 Skrevet 22. desember 2019 Akkurat nå, Nugattikjeks skrev: Sliter med det samme, at cupen er for stor selvom omkrets er riktig. Jeg sverger til Ella M fra Lindex, de er delikate og fine. https://www.lindex.com/m/no/7870682/?BACK De er spileløse og behagelige også, er stort pluss!
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #12 Skrevet 22. desember 2019 Change! Mål deg, og få riktig størrelse Anonymkode: d0ac6...116
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #13 Skrevet 22. desember 2019 Har du behov for å bruke bh, med små bryster? Altså, en bh har kun to funksjoner: hindre pupper i å «skvalpe» sånn at en får vondt under aktivitet (til dette duger kun er ordentlig god trenings-bh i ull eller bomull og holde pupper oppe sånn at huden under puppene ikke gnisser mot huden på puppene og du får gnagsår og sopp ved svette. Til dette også duger kun en god treningsbh. Utover det er bh’en, spesielt den tåpelige dingsen med spiler under og småbarns-blonde på, et overflødig og utdatert kosmetisk plagg - en rest etter korsettet. Anonymkode: 1781e...00b
Gjest Nugattikjeks Skrevet 22. desember 2019 #14 Skrevet 22. desember 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du behov for å bruke bh, med små bryster? Altså, en bh har kun to funksjoner: hindre pupper i å «skvalpe» sånn at en får vondt under aktivitet (til dette duger kun er ordentlig god trenings-bh i ull eller bomull og holde pupper oppe sånn at huden under puppene ikke gnisser mot huden på puppene og du får gnagsår og sopp ved svette. Til dette også duger kun en god treningsbh. Utover det er bh’en, spesielt den tåpelige dingsen med spiler under og småbarns-blonde på, et overflødig og utdatert kosmetisk plagg - en rest etter korsettet. Anonymkode: 1781e...00b Jeg tar av bhen ved enhver mulig anledning. Men synes ikke det passer seg å gå uten bh på jobb der man ser brystvortene liksom, særlig om det er litt kaldt 🤷♀️
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #15 Skrevet 22. desember 2019 1 time siden, Nugattikjeks skrev: Sliter med det samme, at cupen er for stor selvom omkrets er riktig. Jeg sverger til Ella M fra Lindex, de er delikate og fine. https://www.lindex.com/m/no/7870682/?BACK Den var jo kjempefin!! Så du har rett og slett droppet bh med spiler? Anonymkode: f6918...f4c
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #16 Skrevet 22. desember 2019 17 timer siden, Sokkar skrev: Dersom du kjøper uten spile, vil du jo ikke få en spile som gnager deg på brystet? For når du sier omkretsen på brystet, så prater du kun cup, og ikke hele omkretsen rundt brystet, sant? Har du prøvd å gå opp en cup, og ned i omkrets? Td fra 75A til 70B? Eller blir skålen da så stor at du får glipe mellom pupp og bh cup? Vet ikke hvorfor, men jeg har vegret meg for spileløse bh'er. Kanskje fordi det da blir så veldig synlig for alle at jeg har så ekstremt små pupper... Men kanskje på tide å ikke skamme meg over dem i en alder av 28... Men ja, jeg mener at cupen blir for liten, å hvis den er stor nok så blir skålen svæær slik at det lille jeg har drukner. Nei jeg får nok krype til korset å prøve noen spileløse👍😃 Anonymkode: f6918...f4c
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #17 Skrevet 22. desember 2019 46 minutter siden, Nugattikjeks skrev: Jeg tar av bhen ved enhver mulig anledning. Men synes ikke det passer seg å gå uten bh på jobb der man ser brystvortene liksom, særlig om det er litt kaldt 🤷♀️ Samme gjør jeg. Å nei ikke søren om jeg går uten bh for alle og hvermann med stirrende nipples!😂 Anonymkode: f6918...f4c 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #18 Skrevet 22. desember 2019 17 timer siden, Heisenberg skrev: Jeg har samme problemet. Brede men «flate» pupper. Går alltid med feil bh så jeg lurer på om du får noen gode tips. Brede men flate pupper ja, perfekt beskrivelse! 😃 Anonymkode: f6918...f4c
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #19 Skrevet 22. desember 2019 Har målt meg nå. 81cm under puppene og 87cm på det største av puppen. Når jeg skal se på de skjemaene for cm mål på nettsidene så skjønner jeg ingenting... 😂 Anonymkode: f6918...f4c
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2019 #20 Skrevet 22. desember 2019 Jeg har små pupper (75A) og har ikke brukt BH med spiler på mange år. Bruker myke bher uten spile (med og uten padding), eller bare en singlet under. Jeg innså idiotiet i å ha det lett ubehagelig hele dagen når jeg ikke har noe som trenger løft. Noen få plagg ser bedre ut med litt ekstra løft og fyll, ellers går det fint. Puppene mine passer kroppen min, nå gjør det meg ingenting å være «flat». Anonymkode: 1f92c...2d8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå