Gå til innhold

Hvilke butikker selger The Ordinary?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, MFO said:

H&M😊

Så de gjør det altså? Jeg trodde egentlig det, men fant ikke noe på nettsiden deres, så trodde jeg hadde tatt feil!

Takk for svar! :smilyblomst:

Anonymkode: 3cc38...b5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte vita butikker selger også, men jeg har vært borti flere som ikke selger enn de som selger, selv om de reklamerer for at de fører merket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

innholder desse produktene retinol eller andre ingredienser som feks elixir eller andre dyre produkter har? synes mange skryter av the ordinary, og jeg vurderer å bytte til det. men må være kvalitetsprodukt,

fungerer det godt på tørr hud med fine linjer?☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stine40 skrev:

innholder desse produktene retinol eller andre ingredienser som feks elixir eller andre dyre produkter har? synes mange skryter av the ordinary, og jeg vurderer å bytte til det. men må være kvalitetsprodukt,

fungerer det godt på tørr hud med fine linjer?☺️

Noen av produktene fra the Ordinary inneholder retinol ja

Anonymkode: 39d84...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg seriøst elsker The ordinary! Huden min har aldri vert finere og jeg er 34 snart 35 år gammel. Ser yngre ut nå en for ti år siden.

Anonymkode: bd9db...984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt på siden av tema, men hvilke produkter bruker dere i denne serien? De har så mange, og jeg forstår ikke helt hva som skal brukes på hva 😅

Anonymkode: cb3ae...c88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 23.12.2019 den 7.44, AnonymBruker skrev:

Litt på siden av tema, men hvilke produkter bruker dere i denne serien? De har så mange, og jeg forstår ikke helt hva som skal brukes på hva 😅

Anonymkode: cb3ae...c88

Guide: https://www.vita.no/merker/the-ordinary/guide

Anonymkode: e218c...cdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det står at man ikke kan bruke produktene sammen, slik som MORE MOLECULES NIACINAMIDE 10% + ZINC som ikke skal brukes sammen med THE ORDINARY VITAMIN C SUSPENSION 23% + HA SPHERES 2%, vil det si at man ikke skal bruke det samtidig i det hele tatt, eller kan jeg bruke en om kvelden og en om morgenen? 

Anonymkode: d9311...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når det står at man ikke kan bruke produktene sammen, slik som MORE MOLECULES NIACINAMIDE 10% + ZINC som ikke skal brukes sammen med THE ORDINARY VITAMIN C SUSPENSION 23% + HA SPHERES 2%, vil det si at man ikke skal bruke det samtidig i det hele tatt, eller kan jeg bruke en om kvelden og en om morgenen? 

Anonymkode: d9311...882

Du kan helt fint bruke en om morgenen og en om kvelden. Grunnen til at man blir frarådet å bruke dem sammen kommer av at noen kan oppleve å få ''niacin flush'' dersom de både bruker niacinamide og vitamin C samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Chin up said:

Du kan helt fint bruke en om morgenen og en om kvelden. Grunnen til at man blir frarådet å bruke dem sammen kommer av at noen kan oppleve å få ''niacin flush'' dersom de både bruker niacinamide og vitamin C samtidig.

Tusen takk for svar :)

 

Anonymkode: d9311...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...