Gå til innhold

Hvilke butikker selger The Ordinary?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

innholder desse produktene retinol eller andre ingredienser som feks elixir eller andre dyre produkter har? synes mange skryter av the ordinary, og jeg vurderer å bytte til det. men må være kvalitetsprodukt,

fungerer det godt på tørr hud med fine linjer?☺️

3 minutter siden, stine40 skrev:

innholder desse produktene retinol eller andre ingredienser som feks elixir eller andre dyre produkter har? synes mange skryter av the ordinary, og jeg vurderer å bytte til det. men må være kvalitetsprodukt,

fungerer det godt på tørr hud med fine linjer?☺️

Noen av produktene fra the Ordinary inneholder retinol ja

Anonymkode: 39d84...dab

• 3 uker senere...
AnonymBruker
På 23.12.2019 den 7.44, AnonymBruker skrev:

Litt på siden av tema, men hvilke produkter bruker dere i denne serien? De har så mange, og jeg forstår ikke helt hva som skal brukes på hva 😅

Anonymkode: cb3ae...c88

Guide: https://www.vita.no/merker/the-ordinary/guide

Anonymkode: e218c...cdc

AnonymBruker

Når det står at man ikke kan bruke produktene sammen, slik som MORE MOLECULES NIACINAMIDE 10% + ZINC som ikke skal brukes sammen med THE ORDINARY VITAMIN C SUSPENSION 23% + HA SPHERES 2%, vil det si at man ikke skal bruke det samtidig i det hele tatt, eller kan jeg bruke en om kvelden og en om morgenen? 

Anonymkode: d9311...882

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når det står at man ikke kan bruke produktene sammen, slik som MORE MOLECULES NIACINAMIDE 10% + ZINC som ikke skal brukes sammen med THE ORDINARY VITAMIN C SUSPENSION 23% + HA SPHERES 2%, vil det si at man ikke skal bruke det samtidig i det hele tatt, eller kan jeg bruke en om kvelden og en om morgenen? 

Du kan helt fint bruke en om morgenen og en om kvelden. Grunnen til at man blir frarådet å bruke dem sammen kommer av at noen kan oppleve å få ''niacin flush'' dersom de både bruker niacinamide og vitamin C samtidig.

AnonymBruker
46 minutter siden, Chin up said:

Du kan helt fint bruke en om morgenen og en om kvelden. Grunnen til at man blir frarådet å bruke dem sammen kommer av at noen kan oppleve å få ''niacin flush'' dersom de både bruker niacinamide og vitamin C samtidig.

Tusen takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...