AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #1 Skrevet 19. desember 2019 Jeg ser ofte folk publiserer tråder fordi de ønsker råd i vanskelige situasjoner, hjelp til å løse konflikter og tips til å bedre den psykiske helsen. Selv har jeg også publisert mye, spurt mye og søkt etter folk i samme situasjon som meg. Men jeg har jo innsett at problemer jeg f.eks, ikke klarer å løse i terapi heller ikke kan fikses over internet med fremmede. Likevel er det godt å skrive for å finne likesinnede og for å ikke føle seg alene. Jeg husker spesielt en gang jeg var veldig langt nede og fikk et skikkelig oppmuntrende innlegg av en god person som hadde vært i samme situasjon. Har KG hjulpet dere? Hjelper svarene her dere til å få det bedre? Til å løse konflikter? Til å ordne opp med venner og familie? Til å endre synspunkt på noe? Til å lære noe nytt? Til å se håp når alt føles sort? Anonymkode: ed278...047
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #2 Skrevet 19. desember 2019 Jeg har ikke tatt opp noen spesielle problemer her selv, men har sett tråder innimellom hvor ts takker KG. https://www.google.com/search?q=kvinneguiden+takk+KG+site:forum.kvinneguiden.no&rlz=1C1CHBD_noNO816NO816&sa=X&ved=2ahUKEwj4h9fy88LmAhWUrIsKHSE6BwUQrQIoBDAAegQIBhAN&biw=1536&bih=754 Anonymkode: 9f474...bc5 1
Energidronning Skrevet 20. desember 2019 #3 Skrevet 20. desember 2019 hmmm...jeg synes at den viktigste delen vi kan få fra KG er å se gjennom temaer fra forskjellige synspunkter. forstå bedre hvordan tenker folk. og så, når du trenger å forklare dine tanker eller følelser til fremmede, for å skrive ned dine tanker og følelser, bidrar også til økt klarhet...du sorterer dine tanker og følelser.... så svaret er helt klart JA, KG har hjulpet meg! men jeg må si at jeg har vært mye mer aktivt på Flashback Forum (Sveriges største nettsamfunn), og på youtube.
Cinnamondiva Skrevet 20. desember 2019 #4 Skrevet 20. desember 2019 Ja er jo mye nyttige råd her inne. Man burde få til et kg treff og bli kjent med hverandre
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #5 Skrevet 20. desember 2019 Nei, jeg har blitt mer usikker. Jeg er mer redd for hva andre tenker om meg og måten jeg oppdrar barna mine på. Det er veldig mange fordømmende mennesker her, spesielt i barn- og babyforumene. Likevel greier jeg liksom ikke å la vær å lese... Anonymkode: 42322...834 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #6 Skrevet 20. desember 2019 Nei virkelig ikke. Nå søker jeg sjeldent råd her da, ettersom jeg ikke ønsker hets. Har to andre forum som virkelig har gjort livet mitt drastisk bedre, men der er det et helt annet miljø enn her(heldigvis). Her skriver jeg kjeder meg, eller trenger å få utløp for negativitet. Anonymkode: 0d1ae...04a
Jdz Skrevet 20. desember 2019 #7 Skrevet 20. desember 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg har blitt mer usikker. Jeg er mer redd for hva andre tenker om meg og måten jeg oppdrar barna mine på. Det er veldig mange fordømmende mennesker her, spesielt i barn- og babyforumene. Likevel greier jeg liksom ikke å la vær å lese... Anonymkode: 42322...834 Samme her. Men KG er faktisk ikke representativt for hvordan Norge og verden er. Jeg pleier å ta pauser her inne med jevne mellomrom for å relatitetsorientere meg selv. Hadde jeg ikke gjort hadde jeg nok vært deprimert, bitter og usikker. 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #8 Skrevet 20. desember 2019 Jeg har helt mistet troen på menneskeheten etter jeg laget en tråd når jeg var i en vanskelig situasjon. Alt for mange liker å sparke en når en ligger nede, dessverre. Skulle ønske jeg ikke spurte om råd her. Men har også fått gode råd i andre tråder, så det kommer vel an på hvilken del av forumet man spørre. Hus, helse og sminke er greit. Økonomi og samliv er ofte skytefelt, samme med familie og barn. (Ikke alltid selvsagt, men noen har lav terskel for å være svært slemme). Anonymkode: 51652...372
malibu Skrevet 20. desember 2019 #9 Skrevet 20. desember 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Har KG hjulpet dere? Hjelper svarene her dere til å få det bedre? Til å løse konflikter? Til å ordne opp med venner og familie? Til å endre synspunkt på noe? Til å lære noe nytt? Til å se håp når alt føles sort? 😂😂😂 Nei.
OPIgirl Skrevet 20. desember 2019 #10 Skrevet 20. desember 2019 Ha ha. Nei. Det er så mange dumme og til tider farlige råd her at en kan bli helt satt ut. KG har kun en viss underholdningsverdi. Jeg er innom kun når jeg ikke har noe bedre å foreta meg🤣
Kågebruker Skrevet 20. desember 2019 #11 Skrevet 20. desember 2019 Kg kan glimte til med gode råd, men generelt sett nei.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #12 Skrevet 20. desember 2019 Babyverden har gjort mye for meg. Kvinneguiden har ikke. Men jeg er no litt hekta likevel, då.. 😊 Anonymkode: e7e02...753
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #13 Skrevet 20. desember 2019 Blir trist av å være her, men klarer ikke la være 😀 Ellers så er det jo nesten bare fabrikkerte historier her, i hvert fall på samlivsforumet. Anonymkode: 9fdf4...428
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #14 Skrevet 20. desember 2019 Nei, til det værre. Blitt mer bevisst på hvor dømmende folk er. Hadde aldri trodd mennesker var så dømmende og fordomsfull før jeg begynte å henge her. Anonymkode: 88312...457
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #15 Skrevet 20. desember 2019 Jeg er i innom for å slå ihjel tid. Anonymkode: be46a...808
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #16 Skrevet 20. desember 2019 KG har i hvert fall fått meg til å innse at veldig mange folk rundt om her i landet er kyniske, elsker å se folk ligge nede og si alt de ikke hadde turt å si face to face, MEN har ved et par sjeldne anledninger opplevd kun positivitet og godhet i et par innlegg her, og de innleggene tenker jeg på fra tid til tid. Er veldig fint å tenke på at det finnes flere gode mennesker der ute som jeg gjerne skulle kjent i det virkelige liv KG har påvirket livet mitt både positivt og negativt. Anonymkode: ebce9...1b3 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #17 Skrevet 20. desember 2019 Jeg har aldri vært aktiv på forumet, men oppsøkte det da jeg sårt hadde behov for litt hjelp for noen dager siden. Har vært utrolig mange støttende og gode innlegg. Men ja... også folk som dømmer ut ifra få linjer uten og en gang forsøke å etterspørre informasjon. Jeg er hvertfall takknemlig for de som har vært gode mot meg. Det har betydd så mye. Anonymkode: 10968...1b0 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #18 Skrevet 20. desember 2019 15 hours ago, Cinnamondiva said: Ja er jo mye nyttige råd her inne. Man burde få til et kg treff og bli kjent med hverandre Du er klar over at det er mye forskjellige folk her? Hva tenker du om 75 år gamle menn som også henger her? Vil du også ha de med på kg-treff? (Jeg mener ikke å hevde at det ikke finnes 75 åringer som kan være riktig så hygglige, fornuftige og ha en god livserfaring å bidra fra.) Anonymkode: 06211...2c4
Cinnamondiva Skrevet 20. desember 2019 #19 Skrevet 20. desember 2019 Ja det er jeg fullt klar over. Nå tenkte jeg mer på en liten gruppe. Hadde vært koselig å bli kjent med noen nye folk spesielt de som er mest ensomme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå