Gå til innhold

Har KG endret livet ditt til det bedre?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Neh. 

Jeg har tenkt at "alle" i hele Norge har psykiske problemer og er trygda og at så mange problemer folk har så er ikke livet verdt å leve. 🤣🤣

Så går jeg ut og møter folk som elsker livet og virkelig lever det. Tror folk som henger her inne mye har ganske triste liv, jepp, inkludert meg selv. Man blir ganske deppa av å henge her.

Og så vet jeg at enkelte lyver for å fremstille seg selv bedre, så jeg tar ting med en klype salt, selv om jeg lar meg påvirke ganske negativt.

Anonymkode: 515b1...9d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det har det. 

La ut en tråd om en kjip situasjon jeg befant meg i. Var usikker på om jeg overreagerte eller om måten min eks behandlet meg på var innafor.. Fikk råd om å pakke bagen og gå. Og det gjorde jeg. Takk gud for det! 

Anonymkode: 06bf6...779

• Liker 1
Skrevet

Både og.. Det er mange hyggelige folk her. ☺️ Klart at man kan bli lei seg og sint til tider her, men da er det bare å svare tilbake og gå videre. Det er jo bare et diskusjonsforum. Vil man ikke være her lenger, kan man bare slette brukeren sin. 

Anonymkode: 83f51...581

Skrevet (endret)

Ja, absolutt. Man får seg mang en god latter av kunnskapsnivået her. Og det forlenger jo som kjent livet. 

Endret av Husholdning1
Skrevet

I høyeste grad. Føler at jeg har blitt en bedre utgave av meg selv ved å henge her ☺️

Anonymkode: 0e52b...246

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...