AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #21 Skrevet 19. desember 2019 Men hvis det stikker, så barberer hun faktisk. Utvokst hår er bare mykt. Jeg forstår egentlig problemet. Slik som jeg klarer ikke skjegg som nesten er i ferd med å vokse ut, for det gjør faktisk vondt. Og jeg ser ikke negativ på at du ønsker å kose og å kjenne myk hud. Hvorfor ikke si at du bare ønsker å pleie henne og massere henne? Så leker du litt. Vær i en rolle der du barberer henne og smører henne inn. Noe i den dur? Anonymkode: 1474d...fa3 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #22 Skrevet 19. desember 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: «Buhu»? Voks opp Anonymkode: f83d8...964 Buhu....? Hu burde ta voks fra ned, helt opp, heter det Anonymkode: c8831...e64
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #23 Skrevet 19. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Buhu....? Hu burde ta voks fra ned, helt opp, heter det Anonymkode: c8831...e64 Det der ga ikke mye mening. Anonymkode: 6f5dd...ea0
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #24 Skrevet 19. desember 2019 Skjønner henne godt. Det vokser bare ut igjen. Utrolig frustrerende arbeid. Selv gressklipping i sesongen føles mer konstruktivt. Anonymkode: cc8b9...b83 2
Midnight Skrevet 20. desember 2019 #25 Skrevet 20. desember 2019 Synes du får litt mye pepper i denne tråden, ts. (Mange kvinner som skriver om simple grunner til at de dumpet en fyr i en annen tråd her, for eksempel..). Liker du ikke hår, så liker du ikke hår Ja, hår er naturlig, men det er ørevoks også, så du trenger ikke like det. Men foreslår at du kanskje avslutter det med daten, hvis det er noe du ikke klarer å leve med at hun har. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå