AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #1 Skrevet 19. desember 2019 Hun jeg holder på med barbarer ikke leggene. Det er litt kjipt. Jeg kan jo ikke si at jeg vil at hun skal gjøre det til henne. Bare er synd for jeg vil ikke ta på leggene hennes når de stikker. Hvis hun hadde hatt pupper så kunne jeg bare tatt på de isteden, men hun er helt flat så er ikke så mye igjen. Hun har fantastisk rumpe men hun foretrekker å ligge på ryggen eller sitte på meg så for ikke sett så mye av den heller. Buhu Anonymkode: 692f9...03a 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #2 Skrevet 19. desember 2019 Hvorfor treffer du henne når du tydeligvis misliker henne? Du visste vel at hun ikke hadde gigantiske pupper før du så henne naken, så hvorfor fortsatte du å treffe henne når du tydeligvis misliker det? Anonymkode: 1e2cf...93b 13
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #3 Skrevet 19. desember 2019 Om leggene stikker barber ho leggen, men ho prioritere tydeligvis ikke å gjøre det før ho treffer deg Anonymkode: a8420...720 11
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #4 Skrevet 19. desember 2019 Du høres sutrete og veldig overfladisk ut ts. Gjør det slutt med henne, så hun kan finne seg en bra mann isteden. Anonymkode: d4f76...84f 8
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #5 Skrevet 19. desember 2019 Du høres barnslig ut, ts. Anonymkode: 29ab7...01d 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #6 Skrevet 19. desember 2019 7 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor treffer du henne når du tydeligvis misliker henne? Du visste vel at hun ikke hadde gigantiske pupper før du så henne naken, så hvorfor fortsatte du å treffe henne når du tydeligvis misliker det? Anonymkode: 1e2cf...93b Fordi hun er kul. Misliker ikke henne, skulle bare ønske hun barberte leggene. Anonymkode: 692f9...03a 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #7 Skrevet 19. desember 2019 7 minutter siden, AnonymBruker said: Du høres sutrete og veldig overfladisk ut ts. Gjør det slutt med henne, så hun kan finne seg en bra mann isteden. Anonymkode: d4f76...84f Det høres sikkert sånn ut men det er jo bare fordi jeg suter over at hun ikke barberer leggene som er litt overfladisk ting å bry seg om. Men det er faktisk ganske kjipt med hårete legger. Anonymkode: 692f9...03a 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #8 Skrevet 19. desember 2019 8 minutter siden, AnonymBruker said: Du høres barnslig ut, ts. Anonymkode: 29ab7...01d Ok. Det går bra Anonymkode: 692f9...03a
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #9 Skrevet 19. desember 2019 10 minutter siden, AnonymBruker said: Om leggene stikker barber ho leggen, men ho prioritere tydeligvis ikke å gjøre det før ho treffer deg Anonymkode: a8420...720 Ja, er jo det jeg sier. Hadde vært fint om hun gjorde det. Anonymkode: 692f9...03a
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #10 Skrevet 19. desember 2019 Jeg datet en jente en periode som hadde hår opp til langt opp på lårene. De stakk som en barbersalong når vi hadde sex. Damer skal være myke, lukte godt og ikke ha stikkende pels utover de naturlige stedene. Det er sånn vi ser på det i vår kultur. Menn derimot er skjeggete og lukter ikke alltid like søtt. Vi er menn, kvinner er kvinner. Forskjellene er det du elsker. Jeg må innrømme at jeg slo opp delvis på grunn av de hårete låra hennes. Jeg klarte det ikke mer bare. Selv om hun var nybarbert stakk det overalt. Det fungerer bare ikke å være i et sånt forhold. Anonymkode: 484fc...5c4 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #11 Skrevet 19. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg datet en jente en periode som hadde hår opp til langt opp på lårene. De stakk som en barbersalong når vi hadde sex. Damer skal være myke, lukte godt og ikke ha stikkende pels utover de naturlige stedene. Det er sånn vi ser på det i vår kultur. Menn derimot er skjeggete og lukter ikke alltid like søtt. Vi er menn, kvinner er kvinner. Forskjellene er det du elsker. Jeg må innrømme at jeg slo opp delvis på grunn av de hårete låra hennes. Jeg klarte det ikke mer bare. Selv om hun var nybarbert stakk det overalt. Det fungerer bare ikke å være i et sånt forhold. Anonymkode: 484fc...5c4 Ah, det forklarer. Skjønte aldri hvorfor du stakk (!) Anonymkode: c8a79...18e 14
Thyra Skrevet 19. desember 2019 #12 Skrevet 19. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg datet en jente en periode som hadde hår opp til langt opp på lårene. De stakk som en barbersalong når vi hadde sex. Damer skal være myke, lukte godt og ikke ha stikkende pels utover de naturlige stedene. Det er sånn vi ser på det i vår kultur. Menn derimot er skjeggete og lukter ikke alltid like søtt. Vi er menn, kvinner er kvinner. Forskjellene er det du elsker. Jeg må innrømme at jeg slo opp delvis på grunn av de hårete låra hennes. Jeg klarte det ikke mer bare. Selv om hun var nybarbert stakk det overalt. Det fungerer bare ikke å være i et sånt forhold. Anonymkode: 484fc...5c4 "Et sånt forhold"???? 5
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #13 Skrevet 19. desember 2019 «Buhu»? Voks opp Anonymkode: f83d8...964
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #14 Skrevet 19. desember 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi hun er kul. Misliker ikke henne, skulle bare ønske hun barberte leggene. Anonymkode: 692f9...03a Du misliker henne tydeligvis når du på kort tid lager 2 tråder som inneholder nesten alt hun har av kroppsdeler og du tydeligvis misliker alt ved henne. Anonymkode: 1e2cf...93b 7
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #15 Skrevet 19. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du misliker henne tydeligvis når du på kort tid lager 2 tråder som inneholder nesten alt hun har av kroppsdeler og du tydeligvis misliker alt ved henne. Anonymkode: 1e2cf...93b Jeg har bare laget en tråd. Anonymkode: 692f9...03a
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #16 Skrevet 19. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har bare laget en tråd. Anonymkode: 692f9...03a Du vil ha meg til å tro at det er flere 15-åringer som med bare noen minutters mellomrom fant ut at de skulle opprette tulletråder for å provosere og synes det er så sykt kult å påføre unge kvinner som allerede er usikker på seg selv komplekser for egen kropp? Tror du virkelig at du ikke blir gjennomskuet? Anonymkode: 1e2cf...93b 9
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #17 Skrevet 19. desember 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Du vil ha meg til å tro at det er flere 15-åringer som med bare noen minutters mellomrom fant ut at de skulle opprette tulletråder for å provosere og synes det er så sykt kult å påføre unge kvinner som allerede er usikker på seg selv komplekser for egen kropp? Tror du virkelig at du ikke blir gjennomskuet? Anonymkode: 1e2cf...93b Jeg trenger ikke å få deg til å tro noe som helst. Du kan få tro hva du vil. Men jeg har bare laget en tråd og jeg er 29 år. Ikke 15. Anonymkode: 692f9...03a
Svartfugl Skrevet 19. desember 2019 #18 Skrevet 19. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hun jeg holder på med barbarer ikke leggene. Det er litt kjipt. Jeg kan jo ikke si at jeg vil at hun skal gjøre det til henne. Bare er synd for jeg vil ikke ta på leggene hennes når de stikker. Hvis hun hadde hatt pupper så kunne jeg bare tatt på de isteden, men hun er helt flat så er ikke så mye igjen. Hun har fantastisk rumpe men hun foretrekker å ligge på ryggen eller sitte på meg så for ikke sett så mye av den heller. Buhu Anonymkode: 692f9...03a Vel, det er jo enkelt å barbere leggene da, så du kan jo spørre henbe høflig om det? Si at dusynes deter sexy med barberte legger. Det forutsetter at du også tar vare på ditt eget utseende for hennes del, selvfølgelig. 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #19 Skrevet 19. desember 2019 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg trenger ikke å få deg til å tro noe som helst. Du kan få tro hva du vil. Men jeg har bare laget en tråd og jeg er 29 år. Ikke 15. Anonymkode: 692f9...03a Du gjør det jo bare verre for deg selv når du påpeker at du er en voksen som oppfører seg som en 15-åring.. Anonymkode: 1e2cf...93b 4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #20 Skrevet 19. desember 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det høres sikkert sånn ut men det er jo bare fordi jeg suter over at hun ikke barberer leggene som er litt overfladisk ting å bry seg om. Men det er faktisk ganske kjipt med hårete legger. Anonymkode: 692f9...03a Du får barbere dine egne hårete legger da. Og dine hårete lår, hårete ræv, hårete rompehull, hårete armer, hårete rygg (ÆSJ!) og hårete ansikt. Du har sikkert ikke verdens peneste pikk og kroppen din er sikkert ikke så godt vedlikeholdt, så da får du gjøre en innsats med barberinga så dama får noe glatt og ta på i det minste! Anonymkode: a4c44...136 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå