Totalya Skrevet 6. juli 2005 #21 Skrevet 6. juli 2005 Nå har jeg sjekket boka mi....Som ny kunde betaler du kr. 2 900 for de første ti timene. Men jeg er blitt stamkunde og betaler kr. 2 400,- for ti timer. Sorry!! :oops: Tenkte jeg måtte krangle litt på prisen jeg da, men det jemna seg ut nå ja
Letti Skrevet 6. juli 2005 #22 Skrevet 6. juli 2005 Tenkte jeg måtte krangle litt på prisen jeg da, men det jemna seg ut nå ja Krangle på prisen må da være lov Skal begynne igjen jeg nå. Orker ikke å vente til aug sept. Er du forbøyd med resultatet hittil? Har du hørt om en annen type muskelstimulator? Der kan man få ti timer for kr 1 900,-. Husker ikke hva det heter, men skulle være det beste på markedet.
Gjest *kosejoker* Skrevet 6. juli 2005 #23 Skrevet 6. juli 2005 Har du sett på muligheten til å ha et sånt apperat hjemme? Vet det finnes, men det er ikke sikkert det gir den samme gode effekten.
Totalya Skrevet 6. juli 2005 #24 Skrevet 6. juli 2005 Skal begynne igjen jeg nå. Orker ikke å vente til aug sept. Er du forbøyd med resultatet hittil? Har liksom ikke "fått" resultatet enda. Har hatt 5 (6 med prøvetimen), og er ferdig i denne omgangen, og skulle egentlig blitt målt, men hun som gjør dette er på ferie. Litt synd egentlig, for jeg reiser på ferie nå, og da er det jo en mulighet for at jeg "spolerer" resultatet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå