Gjest maggi5 Skrevet 31. mai 2005 #1 Skrevet 31. mai 2005 hei alle sammen. noen som har erfaring med bailine? :-)
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2005 #2 Skrevet 31. mai 2005 Ikke personlig, men en gammel venninne prøvde det med stort hell.
Malie Skrevet 31. mai 2005 #3 Skrevet 31. mai 2005 Har ikke prøvd selv, hadde eg hatt råd skulle eg startet på dagen!! Kjenner en dame som går til slik behandling, og det funker!!
Eliza Doalot Skrevet 31. mai 2005 #4 Skrevet 31. mai 2005 Jeg holder på... og det funker :-) Blei mange cm mindre av meg, bare på noen uker
Gjest Moonshadow Skrevet 31. mai 2005 #5 Skrevet 31. mai 2005 Har prøvd det før, gikk der lenge og brukte masse penger, men det ble ikke noe resultat.
Letti Skrevet 1. juni 2005 #6 Skrevet 1. juni 2005 Gjorde det i fjor høst og gikk ned rundt 40 cm og 12 kilo totalt. Nå skal jeg ned 15 til tyve kilo og starter opp med Bailine i aug sept igjen. En jeg kjenner gikk ned 25 kilo og halvannen meter. Hun er bare så flott nå, slank og fast i fisken. Men det tok et års tid. Det er dyrt, men effektivt. Men ikke tro at det er bare og legge seg ned og bli slank. Du må legge om kostholdet også.
Gjest LoisLane Skrevet 1. juni 2005 #7 Skrevet 1. juni 2005 En jeg kjenner gikk ned 25 kilo og halvannen meter. Gurimalla, er hun blitt dverg? Kan noen fortelle meg hva Bailine er?
Letti Skrevet 1. juni 2005 #8 Skrevet 1. juni 2005 Gurimalla, er hun blitt dverg? Kan noen fortelle meg hva Bailine er? :hoho: Jeg tenkte på det da jeg skrev det, at det kunne tolkes feil...... Halvannen meter i bredden.....fra topp til bånn på sidene.....Gud så vanskelig og forklare noe så enkelt...... Bailine er muskelstimulator. Mange som sliter med muskelsmerter eller av andre grunner ikke kan trene bruker muskelstimulator. Punkter som festes til kroppen og så stiller de inn et program som passer deg.
Letti Skrevet 2. juni 2005 #10 Skrevet 2. juni 2005 Det er ganske dyrt. Du betaler for de første ti timene rundt kr. 1800,-. Tror det varierer fra sted til sted. Så betaler du litt mindre for neste 10 timene og så blir du stamkunde. Da blir det enda billigere. Ihvertfall var det slik der jeg gikk. Men siden det virket så bra på meg, så er det verdt det.
LilleMy Skrevet 2. juni 2005 #11 Skrevet 2. juni 2005 Her er en link til samme tema for ikke lenge siden, og min positive erfaring. http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...2115296#2115296
Grooo Skrevet 2. juni 2005 #12 Skrevet 2. juni 2005 Jeg har hørt at virkningen er god mens man går der, men når man slutter går kroppen "tilbake" igjen...
Eliza Doalot Skrevet 2. juni 2005 #13 Skrevet 2. juni 2005 Jeg har hørt at virkningen er god mens man går der' date=' men når man slutter går kroppen "tilbake" igjen...[/quote'] Det gjelder jo all form for trening. Holdes det ikke ved like, taper det seg...
Sillcat Skrevet 2. juni 2005 #14 Skrevet 2. juni 2005 http://norge.bailine.biz/web/index.htm Her står det at dette er et system hvor man både får kostholdsplan og trening i tilegg til muskelstimulator!? Er ikke så merkelig at det funker da?
*Lene* Skrevet 3. juni 2005 #15 Skrevet 3. juni 2005 http://norge.bailine.biz/web/index.htm Her står det at dette er et system hvor man både får kostholdsplan og trening i tilegg til muskelstimulator!? Er ikke så merkelig at det funker da? Nettopp ;-)
Letti Skrevet 3. juni 2005 #17 Skrevet 3. juni 2005 Nettopp ;-) De følger blodtypedietten. Den følger ikke jeg. Og de anbefaler trening i tillegg...........Kanskje jeg går til og fra, men trener ingenting ved siden av.
Totalya Skrevet 6. juli 2005 #18 Skrevet 6. juli 2005 Det er ganske dyrt. Du betaler for de første ti timene rundt kr. 1800,-. Tror det varierer fra sted til sted. Så betaler du litt mindre for neste 10 timene og så blir du stamkunde. Da blir det enda billigere. Ihvertfall var det slik der jeg gikk. Men siden det virket så bra på meg, så er det verdt det. Herregud er du sikker på denne prisen?? Her koster det 1600 kr for 5 timer :o
Letti Skrevet 6. juli 2005 #19 Skrevet 6. juli 2005 Herregud er du sikker på denne prisen?? Her koster det 1600 kr for 5 timer :o Nå har jeg sjekket boka mi....Som ny kunde betaler du kr. 2 900 for de første ti timene. Men jeg er blitt stamkunde og betaler kr. 2 400,- for ti timer. Sorry!! :oops:
Gjest *kosejoker* Skrevet 6. juli 2005 #20 Skrevet 6. juli 2005 Jeg har ikke personlig erfaring med Bailine, men moren min har gått der en stund nå. Hun er veldig fornøyd, og har gått ned nesten tjue kilo. Tror det varierer mye fra sted til sted, for hun betaler da ikke så mye for hver time?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå