Gjest gjest1 Skrevet 31. mai 2005 #1 Del Skrevet 31. mai 2005 Har en mannlig venn, som savner en kjæreste. Har nå sluppet opp for single venninner. Er det frekt av meg å annonsere hans kandidatur i for gud og hvermann med å engasjere mine andre venninner og utnytte deres nettverk? Eller bør jeg bare la han seile sin egen sjø? Vil jo hjelpe, men ikke fremstille fyren som super desperat. Ble litt vanskelig å forklare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 31. mai 2005 #2 Del Skrevet 31. mai 2005 ønsker han at du skal spleise ham med noen, så finn noen å prøve å spleise ham med. har han aldri uttrykt noe ønske om det, så trå forsiktig. jeg savner også en kjæreste, men jeg vil helst ikke bli spleiset med alle single venner av venner, vil gjerne finnen sjøl jeg. men som sagt, har han likt at du har forsøkt spleiset ham før, eller uttrykt at han synes det er ok, så kjør på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 31. mai 2005 #3 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg synes du skulle la han sjekke på egenhånd, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. mai 2005 #4 Del Skrevet 31. mai 2005 Han ønsker ikke direkte å bli speliset, men syns det er ok at vi tar han med på fester ol, der det vil være single jenter( som vi gjerne ser han spleiset med...) Har aldri sendt han på date, og kommer ikke til å gjøre det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulltopp Skrevet 31. mai 2005 #5 Del Skrevet 31. mai 2005 Er det frekt av meg å annonsere hans kandidatur i for gud og hvermann med å engasjere mine andre venninner og utnytte deres nettverk? Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 31. mai 2005 #6 Del Skrevet 31. mai 2005 Men er han kjekk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 31. mai 2005 #7 Del Skrevet 31. mai 2005 Men er han kjekk? dersom han er både kjekk og humoristisk så kan du jo samle sammen kg-singeljentefest og be ham!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2005 #8 Del Skrevet 1. juni 2005 Jepp, han er veldig kjekk, han er en sånn lekkerbisken som du ser for deg på et sørlansk svaberg en flott sommer dag... Hadde jeg ikke hatt kjæreste skulle jeg vært den første til å melde meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2005 #9 Del Skrevet 1. juni 2005 Har tenkt å la han klare seg selv på damefronten.men kommer fortsatt til å dra han med meg på fester der jeg vet det dukker opp damer. Så får han finne dem selv der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2005 #10 Del Skrevet 1. juni 2005 Jepp, han er veldig kjekk, han er en sånn lekkerbisken som du ser for deg på et sørlansk svaberg en flott sommer dag... Hadde jeg ikke hatt kjæreste skulle jeg vært den første til å melde meg. Hvorfor er han singel da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Den som er kjæresteløs Skrevet 1. juni 2005 #11 Del Skrevet 1. juni 2005 Uff - når mine venner (i beste mening) prøver å spleise meg med noen - så blir jeg både såret og sint jeg. Føler meg faktisk "tråkket på" i slike situasjoner. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2005 #12 Del Skrevet 1. juni 2005 Uff - når mine venner (i beste mening) prøver å spleise meg med noen - så blir jeg både såret og sint jeg. Føler meg faktisk "tråkket på" i slike situasjoner. :-? Er jo ikke sånn at jeg tar han med på en fest og peker, hun er singel, hun og hun, hun der borte litt tvilsom... Han får sannelig finne frem til de single på festen på egenhånd. Kunne ikke tenkt meg å ta han med på en fest med bare par og en singel jente til han. Jeg vil jo selvsagt gå på en slik fest i lag med min kjæreste ikke en kompis. Snakker her om venner og vennersvenner fester. Har og tidligere sagt at han får seile sin egen sjø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann 28 Skrevet 1. juni 2005 #13 Del Skrevet 1. juni 2005 Hadde jeg ikke hatt kjæreste skulle jeg vært den første til å melde meg. Vet du at det der er det værste en gutt kan høre..... at jenter sier at "hadde det ikke vært for ditt eller datt.... så skulle jeg gjerne ha vært sammen med deg selv......" Man blir rett og slett gal av å gå rundt å høre at jenter sier at man er kjekk eller bare så ålright gutt/mann at hadde det bare ikke for......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pulvis Skrevet 1. juni 2005 #14 Del Skrevet 1. juni 2005 Vet du at det der er det værste en gutt kan høre..... at jenter sier at "hadde det ikke vært for ditt eller datt.... så skulle jeg gjerne ha vært sammen med deg selv......" Man blir rett og slett gal av å gå rundt å høre at jenter sier at man er kjekk eller bare så ålright gutt/mann at hadde det bare ikke for......... Har aldri sagt det til han, og kommer ikke til å gjøre det heller. for pokker jeg har da vært singel selv og vet hva det går i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 1. juni 2005 #15 Del Skrevet 1. juni 2005 Du får sende han til KG, da. Særlig hvis han er kjekk, men ellers også. Jeg mener, her er det haugevis av damer, og han kan få mye inside information om sjekking, osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2005 #16 Del Skrevet 2. juni 2005 Problemet har på en måte løst seg selv. Dvs. jeg har fått et par nye på kjøpet. Og for å si det forskitig jenter, dere uttaler dere veldig ullent når det gjelder å flørte med noen pr elektrisk-post, ikke rart de stakkars gutta går totalt forvirra rundt. Gjelder denne dama, men ut fra andre tråder her på KG tror jeg ikke hun er alene. Hva med å kalle en spade for en spade. Hadde spart meg for mye og min venn og jeg hadde kanskje fått gjort noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 2. juni 2005 #17 Del Skrevet 2. juni 2005 Og for å si det forskitig jenter' date=' dere uttaler dere veldig ullent når det gjelder å flørte med noen pr elektrisk-post, ikke rart de stakkars gutta går totalt forvirra rundt.[/quote'] Gurimalla - det må være hårreisende artig å flørte pr elektrisk-post Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 3. juni 2005 #18 Del Skrevet 3. juni 2005 Problemet har på en måte løst seg selv. Dvs. jeg har fått et par nye på kjøpet. Og for å si det forskitig jenter, dere uttaler dere veldig ullent når det gjelder å flørte med noen pr elektrisk-post, ikke rart de stakkars gutta går totalt forvirra rundt. Gjelder denne dama, men ut fra andre tråder her på KG tror jeg ikke hun er alene. Hva med å kalle en spade for en spade. Hadde spart meg for mye og min venn og jeg hadde kanskje fått gjort noe. :klø: dette forsto eg ikkje mykje av... Og eg har no i alle fall skumma gjennom heile tråden. Men det eg såg var eit innlegg av Mann 28, er du den "gamle" mann 28 som blei Sniken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
piken Skrevet 6. juni 2005 #19 Del Skrevet 6. juni 2005 det er lurt av deg å bare la ham få bli med på fester der det fins jenter du vet vil passe sammen med ham, og heller la ham tror at han fant ei selv. [mammaen min bruker å kalle meg for ei pulverheks, forresten] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå