Gå til innhold

Hva er koselig på NRK for tida?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Likte symesterskapet, selv om Hope var grusom. Likte ikke Helene sjekker inn eller Skam. Gi meg gjerne tips! Stikkord her er koselig, rolig, gjerne lærerikt🙂

Anonymkode: 93238...a78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den kalde krigen. Veldig interssant og rolig. Men kanskje ikke akkurat koselig. Var en naturdokumentar i to deler også som var fin. 

Anonymkode: 41459...109

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i NRK-appen, ser alt mulig rart.

Jeg synes faktisk at "der ingen skulle tru..." er veldig koselig og avslappende. 

"Jorda rundt på seks steg" er morsomt. 

"Ginos italienske fristelser" anbefales også hvis du liker lettbeinte reise/mat-programmer. 

Leo Ajkic sin "uro" er tankevekkende. 

Litt eldre serier som du kanskje ikke har sett, "Lykkeland", "En natt" og "Valkyrien" liker jeg godt. 

Anonymkode: b2b53...e35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å nevne at jeg også liker True Crime, har sett orderud og litt om en danskr som kanskje ble drept men kanskje bare gjemmer seg. Tips mottas med stor takk.

Anonymkode: 93238...a78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Glemte å nevne at jeg også liker True Crime, har sett orderud og litt om en danskr som kanskje ble drept men kanskje bare gjemmer seg. Tips mottas med stor takk.

Anonymkode: 93238...a78

Skikkelig koselig 😉måtte bare sorry🌹

Anonymkode: 3698a...e53

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skikkelig koselig 😉måtte bare sorry🌹

Anonymkode: 3698a...e53

Haha! Spennende er et mer passende ord her, ja😂

Anonymkode: 93238...a78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, TulleJenny skrev:

Datoen

Kommer visst en sesong til i januar 😄 

Anonymkode: b42de...266

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det sit i veggane" på nrk2. Koselig svensk serie der programlederne finner ut skjulte hemmeligheter om gamle hus og leiligheter. De som bor der i dag får vite mye om historien til huset/leiligheten, hvem som har bodd der før etc. De får også litt hjelp til å pusse opp på "gammelmåten". 

Veldig fin serie, synes jeg. 

Anonymkode: 86994...a32

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kommer visst en sesong til i januar 😄 

Anonymkode: b42de...266

Å så gøy 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hva det heter og ikke klarte jeg å finne det i oversikten heller, men det går et program på Nrk jeg av og til havner innpå som var det første jeg tenkte på da du skrev "koselig." Det er et dansk program om en familie (hovedsakelig faren) som bor på en slags gård der de sysler med ting og steller i stand til jul, i hvert fall når jeg har sett på. Har ikke sett så veldig mye på det, men sist lagd de en juletrefot og en annen gang lagde de noe eplegreier. Kanskje noen andre kan hjelpe med tittel?

Anonymkode: 86459...5c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og der fant jeg det visst. "Det gode bondeliv" heter det, er en dansk livsstilsserie. Dessverre er ikke alle episodene tilgjengelig på nett så med mindre du får det med deg på Nrk når de eventuelt sendes igjen der, så er det kun "Jul på Kastanjegården"-episoden som ligger ute. Det er den jeg har sett og tydeligvis har jeg sett samme episode hver gang, men forskjellige deler og trodd det var flere episoder ser jeg nå som jeg spolte gjennom.

Uansett, er ikke sikkert det var denne type serie du mente, men du kan jo sjekke det ut og se om det blir en rolig og koselig time hvert fall: https://tv.nrk.no/serie/det-gode-bondeliv

Anonymkode: 86459...5c6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eller hest😀 to som bytter på å være gjest eller arbeide på luksushoteller i Danmark. 

Anonymkode: e7470...e2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Det sit i veggane" på nrk2. Koselig svensk serie der programlederne finner ut skjulte hemmeligheter om gamle hus og leiligheter. De som bor der i dag får vite mye om historien til huset/leiligheten, hvem som har bodd der før etc. De får også litt hjelp til å pusse opp på "gammelmåten". 

Veldig fin serie, synes jeg. 

Anonymkode: 86994...a32

Enig! Dette er skikkelig fine programmer. Liker så godt dynamikken mellom programlederne, og han historikeren er så herlig lidenskapelig opptatt av historie og er så flink til å formidle. 

Anonymkode: 5d5cd...1ee

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bonderøven

Program med han oppfinneren som skal delta i farmen, husker ikke hva det heter

Av og til viser de dyrevideoer og 

Anonymkode: 1b09b...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...