Gå til innhold

Hva er koselig på NRK for tida?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ut i naturen, der ingen skulle tru...., spise med price, snøfall og andre adventskalender-serier. Har du ikke sett Lykkeland er den flott! Vestavind er jo en gammel serie, men verdt et gjensyn. Jeg syns gamle episoder av fjernsynskjøkkenet er koselig da, men er kanskje litt rar...😂

Anonymkode: 6c583...725

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ut i naturen, der ingen skulle tru...., spise med price, snøfall og andre adventskalender-serier. Har du ikke sett Lykkeland er den flott! Vestavind er jo en gammel serie, men verdt et gjensyn. Jeg syns gamle episoder av fjernsynskjøkkenet er koselig da, men er kanskje litt rar...😂

Anonymkode: 6c583...725

Vil du bli vennen min?😂 Jeg pleier også å se på Fjernsynskjøkkenet, liker best juleepisodene og når hun er ute og lager reportasjer (Svalbard, Senja, Hurtigruta på 80-tallet)

Anonymkode: e7470...e2c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
AnonymBruker skrev (På 17.12.2019 den 14.05):

Og der fant jeg det visst. "Det gode bondeliv" heter det, er en dansk livsstilsserie. Dessverre er ikke alle episodene tilgjengelig på nett så med mindre du får det med deg på Nrk når de eventuelt sendes igjen der, så er det kun "Jul på Kastanjegården"-episoden som ligger ute. Det er den jeg har sett og tydeligvis har jeg sett samme episode hver gang, men forskjellige deler og trodd det var flere episoder ser jeg nå som jeg spolte gjennom.

Uansett, er ikke sikkert det var denne type serie du mente, men du kan jo sjekke det ut og se om det blir en rolig og koselig time hvert fall: https://tv.nrk.no/serie/det-gode-bondeliv

Anonymkode: 86459...5c6

Er syk og hjemme og kjeder meg, kom over denne gamle tråden og sjekket ut noen av tipsene på NRK.no. Må bare si tusen takk for anbefalingen av Det gode bondeliv, det er faktisk en ordentlig koselig serie. Jeg er en sånn teit byjente som ikke liker snekring, friluftsliv eller noe sånt, men koster meg faktisk skikkelig med denne serien. Tror det er noe med det litt langsommere tempoet. Takk skal du ha, jeg hadde aldri sett på dette hvis det ikke var for dine kommentarer i denne tråden. :) 

Anonymkode: 5cacc...d9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerskuta :) Avslappende og uten dramatikk og problemer, får pulsen til å senke seg. 

Anonymkode: 3aa67...98f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2021-8-5 den 22.05):

Sommerskuta :) Avslappende og uten dramatikk og problemer, får pulsen til å senke seg. 

Anonymkode: 3aa67...98f

Hele de greiene der er så griseflaut at jeg nesten får spasmer.

Anonymkode: e5678...535

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...