Gjest Trikolini Skrevet 31. mai 2005 #1 Del Skrevet 31. mai 2005 Er en gutt som av og til får komplimenter servert fra dere jenter..., men hvordan skal en ta dem imot? Her på lørdag var det ei som skrøt av buksene mine... jeg vet... det er en materiell ting, men en hører også andre komplimenter, så som kroppslige... Vel, hvordan skal en ta disse imot? Et takk og ikke noe mer...? Et kompliment tilbake? Men det kan ofte virke krampeløst og fiktivt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 31. mai 2005 #2 Del Skrevet 31. mai 2005 Bare si takk. Jeg synes at det er greit å kunne gi en kompliment uten å skulle få en tilbake. Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkelsbær Skrevet 31. mai 2005 #3 Del Skrevet 31. mai 2005 Enig, det holder lenge å si takk og vise at du ble glad (hvis du ble det da). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 31. mai 2005 #4 Del Skrevet 31. mai 2005 Å takk, det var da hyggelig å høre. - pleier jeg å si, og smiler pent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 31. mai 2005 #5 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg ville takket og smilt søtt tilbake (du kan se det for deg, grønska? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 31. mai 2005 #6 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg ville takket og smilt søtt tilbake (du kan se det for deg, grønska? ) Klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 12. juni 2005 #7 Del Skrevet 12. juni 2005 Er en gutt som av og til får komplimenter servert fra dere jenter..., men hvordan skal en ta dem imot? Her på lørdag var det ei som skrøt av buksene mine... jeg vet... det er en materiell ting, men en hører også andre komplimenter, så som kroppslige... Vel, hvordan skal en ta disse imot? Et takk og ikke noe mer...? Et kompliment tilbake? Men det kan ofte virke krampeløst og fiktivt... 1: Ikke kompliment tilbake 2: Kom med en kommentar om at det var et dårlig sjekketriks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 12. juni 2005 #8 Del Skrevet 12. juni 2005 2: Kom med en kommentar om at det var et dårlig sjekketriks Det synes jeg ikke er noe godt råd. Noen kan faktisk gi en kompliment uten at det betyr "jeg vil ha deg her og nå!" Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 12. juni 2005 #9 Del Skrevet 12. juni 2005 Det synes jeg ikke er noe godt råd. Noen kan faktisk gi en kompliment uten at det betyr "jeg vil ha deg her og nå!" Hilsen Trille Han må få det hun sier til å virke sånn for henne. Tror hun selv at hun legger an på han vil hun vurdere han seksuellt, noe hun kanskje ikke hadde gjort ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 13. juni 2005 #10 Del Skrevet 13. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uni Skrevet 23. juni 2005 #11 Del Skrevet 23. juni 2005 Han må få det hun sier til å virke sånn for henne. Tror hun selv at hun legger an på han vil hun vurdere han seksuellt, noe hun kanskje ikke hadde gjort ellers. Jaja vi er jo på single forumet nå så da er det kanskje lov å tenke slik:p Jeg ville bare sagt takk og ferdig med det, det forventes virkelig ikke noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 3. juli 2005 #12 Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg ville bare sagt takk og ferdig med det, det forventes virkelig ikke noe mer. Og ferdig med det ja! Poenget er jo at han ikke ønsker at hun skal bli ferdig med det. Formålet må være å vekke hennes interesse i han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå