AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #1 Skrevet 15. desember 2019 Hei! Jeg sluttet på p-piller for rundt 2 uker siden (vet ikke om det har noen sammenheng). Alt virket fint og normal, fikk bortfallsbløsning et par dager etter jeg sluttet. Men nå har jeg siden torsdag slitt utrolig mye med luft! Jeg går og raper (sånn at jeg til tider brekker meg) og fiser hele tiden, og magen er så stor at jeg ser gravid ut. Har hatt avføringen så er ikke forstoppet heller. Har også vært småkvalm. Har dårlig matlyst grunnet dette, og melkesjokoladen og potetgullposen er fortsatt uåpnet siden jeg handlet det på fredag (det er absolutt ikke likt meg)! Kan dette ha en sammenheng med p-pille slutt/være en del av syklusen min? Eller er det noe annet? Har ikke spist noe utenom det vanlige heller. Og om det skulle være noen matvarer jeg hadde reagert på, hadde det vel ikke skjedd over natten? Jeg er 27 år forresten. Og, nei det er veldig lav sjanse for at jeg er gravid allerede da kjæresten har vært bortreist med jobb over en uke, vi har kun hatt sex en gang etter p-pille slutten og det var rett etter bortfallsblødningen..🤔 Anonymkode: feb81...960
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå