Gå til innhold

har nesten ikke pupper

Fremhevede innlegg

Skrevet

De kommer nok ikke, nei. Jeg bruker 70A, og er 24 år. De har ikke forandret seg på flere år. Jeg har samboer, så det er ikke slik at det er umulig å skaffe seg kjæreste med små pupper. Jeg syntes du bare skal lære deg å like de:)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær glad for de puppene du har. Fint med små pupper. Jeg har pupper men ikke digre, sånn passe. Etter svangerskap og amming er de nå som to vrengte baklommer - push up bh er digg 

Anonymkode: cf067...3b4

Skrevet
7 timer siden, Santflows skrev:

De kommer nok ikke, nei. Jeg bruker 70A, og er 24 år. De har ikke forandret seg på flere år. Jeg har samboer, så det er ikke slik at det er umulig å skaffe seg kjæreste med små pupper. Jeg syntes du bare skal lære deg å like de:)

som dagt- mine har kommet for fullt nå etter 40. Så du skal aldri si aldri!! ;)

Anonymkode: cce1b...c18

Skrevet

Ryddet for brudd på opphavsrett. 

_popcorn_, mod

Skrevet

Da jeg var samme alder, samme høyde og samme vekt så hadde heller ikke jeg store pupper. Noen år senere når jeg la på meg så kom puppene også.  Ikke sikkert det samme vil hende for ts, men det er en mulighet. Ikke mange som har store naturlige pupper når de er tynn. 

Anonymkode: d8426...381

Skrevet

Jeg er over 30 og har også små pupper. Ser ikke på det som et problem. Opplever at menn liker meg, og puppene, uansett 😊

Anonymkode: df320...cef

Skrevet

Det er en myte at kvinner skal ha store pupper. Noen menn liker store pupper, og roper veldig høyt om det. Men faktisk er det slik at små pupper er minst like attraktivt, om ikke mer. 

Jeg elsker små pupper, og ønsker ikke at min partner skal ha store mugger. 

Så vær stolt over puppene dine selv om du mener dem er små!

Anonymkode: 11b24...487

• Liker 1
Skrevet

Får begynne med p piller og legge på deg litt.

Anonymkode: 782e4...e31

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Er de andre kvinnene i familien like slanke som deg?

Å ha små pupper er veldig vanlig når man er slank. Siden så mange er overvektige i dag, blir vi vant til å se kvinner med store pupper, samt digre BH'er i butikkene (før var store størrelser en liten avdeling, nå må vi som skal ha små størrelser lete for å finne noe...). Men det er som sagt helt naturlig å ha små pupper når man er slank. Går du opp i vekt, blir de nok større. 

Jeg har små pupper og er fornøyd med det. Bortsett fra at det er blitt vanskelig å få tak i små BH'er i butikkene :P 

Skrevet

Du kommer nok ikke til å få gigantiske pupper, men det kan jo hende de blir større hvis du legger på deg litt. For min del var det ikke sånn, men vet om andre som har fått mye større pupper av å gå opp tre-fire kilo. Selv har jeg omtrent samme BMI som deg og bruker 75A. Begynner å bli mange år siden jeg så på det som et problem

Anonymkode: deb78...5b5

Skrevet

Du må legge på deg, så blir brystene litt mer fyldige også. 

Anonymkode: b2008...eeb

Skrevet

65B på den kroppen du beskriver er super very nice... bedre blir det ikke. hilsen gutt som vet.

Anonymkode: 7a8ab...5ee

• Liker 1
Skrevet

Dersom du har under 50 ml fettvev i puppen, så får du brystoperasjon dekket av det offentlige. Har du met fettvev enn det, så er kanskje ikke puppene dine så små? 

Anonymkode: 3455d...90e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...