Gå til innhold

har nesten ikke pupper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg fyller 23 år om noen måneder, og har 65B i BH-størrelse, altså har jeg ikke mye pupper. Jeg er 170 høy og veier 56 kg (19,4 i BMI). Min mor, bestemødre og tanter er alle godt utstyrt på den fronten, og jeg har derfor gått og ventet i mange år på mine pupper. Kan det tenkes at de kommer til å komme, eller er løpet kjørt siden jeg er blitt så gammel?

Anonymkode: 60222...d77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Små pupper er fint

Anonymkode: 5f9bd...549

• Liker 11
Skrevet

Tipper løpet er kjørt! Men jeg har like små og aldri fått annet enn komplimenter fra menn :) 

Anonymkode: 63017...606

• Liker 7
Skrevet

Pupp er pupp. Fokuser på alle plagene du slipper unna!

Anonymkode: f364b...43f

• Liker 4
Skrevet (endret)

Enig. Det er mye penere en digre. Mer sexy også.

Endret av Mannen i månen
  • Liker 3
Skrevet

Jeg er 33 år, to barn, 167 høy og 57 kilo. Jeg har 75B, men puppene er ikke like fyldige og faste som før etter to barn. Så like greit at de er relativt små. Min mor og bestemor har begge svært store pupper, men de veier også mye mer enn meg.

Anonymkode: 98eb9...108

• Liker 1
Skrevet

Er det ikke mer praktisk at de er små egentlig? Man får lettere mastalgi og ømme pupper hvis de er store. 

Anonymkode: b072d...592

• Liker 3
Skrevet

Kan hende de vokser litt under graviditet, men du må nok bare akseptere at de er som de er.

Har også små pupper, har 80a, bruker super pushup bh for at de skal se større ut. Men kjipt når jeg er avkledd, for da har jeg omtrent ikke noe. Kjæresten sier han liker de, men merker jo at det ikke stemmer i det hele tatt, så er litt trist.

Anonymkode: da17a...985

Skrevet

23 år gammel, da har du nok fått det meste av det du skal ha. Du får se gleden i små pupper. Jeg er 85C/90B og jeg kan ikke bruke de flotte, super fine trekant bikiniene som det nesten kun finnes. Jo mer man har, jo mer virker tyngdekraften, de er fyldige, jeg er ung, men vekta trekker de nedover. En trekant bikini kunne jeg aldri brukt da de faller ut. Ingen hold i dem.

Jeg skulle gjerne hatt mindre og kunnet bruke slike flotte bikinier 😕 

Man må alltid prøve å se på det positive 💙

Anonymkode: dc5d2...bd5

Skrevet

Jeg synes små pupper er nydelige 😍

Anonymkode: 6fca5...eb6

• Liker 2
Skrevet

Jeg fikk ikke pupper før ganske sent. De var små frem til jeg var 17-18, da begynte de å vokse bittelitt, men de har forandra seg kontinuerlig. Nå er jeg 28 og håper de ikke blir større. Har D-cup nå. Jeg tenker puppene dine fortsatt kan forandre seg, men kanskje prøve å legge på deg litt? Kan kanskje hjelpe.

Anonymkode: 317f1...216

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Jeg fyller 23 år om noen måneder, og har 65B i BH-størrelse, altså har jeg ikke mye pupper. Jeg er 170 høy og veier 56 kg (19,4 i BMI). Min mor, bestemødre og tanter er alle godt utstyrt på den fronten, og jeg har derfor gått og ventet i mange år på mine pupper. Kan det tenkes at de kommer til å komme, eller er løpet kjørt siden jeg er blitt så gammel?

Anonymkode: 60222...d77

får inntrykk du er toppidrettsutøver

Anonymkode: 4662a...ae1

Gjest Timian Soot
Skrevet

De er fine nok som de er så ikke bekymre deg. Alle pupper er fine. Små og store. 

Skrevet

Jeg har vært borti mange sett pupper i livet (gammal som jeg er).....

For meg er størrelser helt uviktige....  det er jenta/damen de sitter på som betyr noe....for ikke å snakke om hvordan hun bærer dem.   Intet er mer flott enn når eieren liker brystene sine og bærer de med naturlighet og stolthet...uten å bli vulgær.

• Liker 1
Gjest Familytree
Skrevet (endret)

Du er tynn og pupper blir større etter graviditet. Små pupper er fint og nydelige❤😊

Endret av Familytree
Skrevet

Jeg var som deg da jeg var ung, slank og med små pupper.. SYntes det var frustrerende og ventet på at de skulle vokse ut siden kvinner i min fam var mer frodige,..

Men- det jeg opplevde var at de vokste en del under graviditet og amming, og siden de var små i forkant ble de bare litt mer runde etterpå , ikke slappe, slik store pupper kan bli. Nå er jeg blitt 42 og har lagt på meg en del, er nå 170 cm og 69 kg, og fettet har lagt seg på pupper og litt hofte/rumpe, så nå har jeg ganske runde former men på riktige steder. Mannen min- som jeg har være sammen med siden jeg var ei tynn flis som ung, han er nå helt fiksert på "de store puppene mine"- :) det er ganske komisk for har alltid følt at jeg mangler pupper.. Men for meg kom de altså sent. Fordelen med å ikke ha svære pupper tidlig er at de ikke begynner å henge sånn. :)

Anonymkode: cce1b...c18

• Liker 4
Skrevet

Tror mange liker mer rumper en pupper, jeg er en rumpe mann og liker synet av et voksen kvinnerumpe, bare ikke ødelegg puppene dine med en dårlig puppe forstørrelse jobb størrelsen betyr ikke særlig.

Skrevet

De blir større når du blir litt tjukkere fra 25års alderen og opp. 

Anonymkode: 0a266...e3f

Skrevet

Jeg har også veldig små pupper. Alle damene på mammas side har store, inkludert min søster. 

Puppene mine ble såklart sprengte og store under svangerskap og amming, men skrumpet inn igjen når ammingen var ferdig såklart. 👍😂 De er helt faste og runde, men ekstremt små. Har begynt å akseptere dem nå, i en alder av 28 år. Så har jeg heller begynt å trene ganske hardt for å dyrke den atletiske kroppen jeg har fått av min pappa. 💪😂

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, Familytree skrev:

Du er tynn og pupper blir større etter graviditet. Små pupper er fint og nydelige❤😊

Dette stemmer ikke for alle. 

Jeg hadde 80C. Under ammingen hadde jeg 85E. Nå har jeg 75B. Yngste barn nærmer seg 5 år. Puppene er så vidt en liten håndfull og det er helt ærlig mest skinn. Når jeg ligger på rygg kan jeg kjenne brystkassen gjennom puppene når jeg trykker litt på de. 

Men de henger ikke så veldig. Altså de henger mer enn da jeg hadde perfekte, runde og fyldige C/D-pupper, men det kunne virkelig vært verre. Får ikke festet noen blyant under de for å si det sånn. 

Jeg er dessuten 174 høy så B-cup er ganske lite på meg. Ikke fyller jeg B-cupen helt ut heller, men A blir for lite. 

Så å si at hun vil få større pupper etter å ha gått gravid er noe som kan gi skuffelse da det for mange er motsatt. 

Men jeg har ikke noe i mot at de har blitt små. De ser ikke ut når jeg bøyer meg siden det er så lite fyll i de og jeg har ikke sjans til å få noen kløft, men jaja. Sånn er det jo bare. Jeg har ammet to barn i til sammen 26 mnd. Jeg har dessuten vært litt opp og ned i vekt både undervektig og overvektig og så normalvektig nå, men grenser til tynn. Det gjør jo også sitt for hvordan puppene forandrer seg. :)

TS: Ikke tenk så mye på at du ikke har store pupper. Det gjør ikke noe og du trenger ikke få komplekser for det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...