Gå til innhold

Hvorfor har klyser mest draget?

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi kvinnfolk flest liker "tøffe" menn, ikke teite mamma-dalter!!           

Anonymkode: c7248...e38

TS liker ikke doller og julenek !

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er en sjeldenhet. Heldig er hun som finner en sånn. Mulig du må vente på ei som har modnet litt et par år til. Ikke tenk så mye på det. Hun dukker opp av seg selv. Fokuser på orden i ditt eget liv, venner, og egne verdier.

Jeg er for gammel for deg, men skulle ønske flere menn på min alder tenkte mer som deg, da jeg var yngre.  

Anonymkode: 2923b...df0

• Liker 4
Skrevet

Hæ!?! Men hvor finner vi damer slike som deg da? Vil jo ikke ha klyser men bare de som viser interesse...

Anonymkode: e056d...c79

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke slik at folk nødvendigvis ikke er interessert i å snakke om de store tingene her i livet. Jeg er kjempeglad i å snakke om slik ting selv. Men det går mer på at politikk, hungersnød, innvandring osv. ikke er det folk flest vil snakke om når de er på fest eller byen. Jeg vet med meg selv at når helga endelig kommer og jeg kan stikke ut så er det ofte godt å bare ha useriøse og morsomme samtaler med folk, hvor jeg ofte synes at dype samtaleemner. Slik er det nok for mange andre også. 

Jeg tror ikke klyser får flest damer på fylla. Det blir jo sagt i det uendelige at drittsekker får alle damene mens snille menn ikke får det. Husk at fest og fyll er en arena med veldig begrenset tid og mulighet til å imponere noen andre. Folk vil normalt ikke bare være med én person hele kvelden, så da må man klare å gjøre seg tiltrekkende på kort tid. Å være en klyse drar ikke damer. Selvtillit, humor, sjarm og utseende er nøkkelen, og hvis alle jentene på festen/vorset får et godt inntrykk av deg, så øker det naturligvis sjansene betraktelig at noen av de får lyst til å være med deg og kanskje bli med deg hjem. Folk som vet at de kan få meg seg damer hjem tørr også å flørte med jenter, noe som vanligvis er ganske viktig får at noe skal skje.

Ikke for å være frekk, men min opplevelse er at de som klager på at folk ikke bryr seg eller kan nok om viktige ting og ikke kan ha dype samtaler på fylla, ofte sliter litt med det sosiale når det kommer til mer løssluppen og morsom prat. Jeg tror dette kommer av at man i større grad kan lære seg opp til å holde dyp samtale om f. eks politikk gående da man tross alt har mye kunnskap og selvtillit innen temaet. Denne kunnskapen og selvtilliten har man kanskje ikke når det gjelder helt andre ting, som for eksempel interessene eller opplevelsene til motparten. Begge deler er dog en øvingssak, men sistnevnte er vanskeligere. Det kan sammenlignes litt med det å holde et standup-show hvor du stiller godt forberedt vs et "open mic"-show.

Hvis du vil dra jenter på fest eller byen vil jeg anbefale å øve mer på lettbeint og lavskuldret humor. Dropp politikkprat på fest og vors. Mao. gå utenfor komfortsonen. Hvis ikke, så er det bedre arenaer å møte jenter på.

Anonymkode: 915a9...ced

• Liker 1
Skrevet

Dropp disse damene. De er ikke noe for deg. 

Anonymkode: 9e9df...e07

Skrevet
5 hours ago, herzeleid said:

Handler kanskje om at selvtillit og selvsikkerhet er noe kvinner generelt finner veldig tiltrekkende, samtidig som en ofte ikke rekker å bekrefte at det er noe grunnlag for selvsikkerheten. 

Når det gjelder hvorfor "drittsekker" har så suksess tror jeg det handler mye om at det er lett å være selvsikker ovenfor noen du ikke respekterer og hvis mening egentlig er uinteressant for deg. Han forsiktige som umiddelbart behandler den han prøver å sjekke som en "prinsesse" vil fort ikke være så spennende, mens han som ser på henne som et "lettvint ligg" kan utvise enorm selvtillit, fordi han i utgangspunktet ikke har særlig respekt for henne, og en eventuell avvisning blir ikke tatt særlig tungt. 

I noen tilfeller har du kanskje rett her, ja. En jeg var skikkelig keen på bare kjørte på første treff, med enorm selvtillit. Sendte masse meldinger og brydde seg ikke om han fremstod som pågående, og var veldig seksuell i undertonen, litt arrogant kunne han også være. Så plutselig ble han mer stille, begynte å sende keitete meldinger om hvordan dagen min hadde vært og hvordan jeg trives på jobb, og oppførte seg tilbaketrukket da vi møttes, sex sluttet han helt å prate om. Jeg tolket dette som om han hadde mistet interessen og gikk videre, senere fortalte han meg at det som hadde skjedd var at han hadde blitt forelsket i meg.

Anonymkode: fe7cb...287

• Liker 3
Skrevet

Det samme spørsmålet stiller vi kvinner oss. Hvorfor er det de damene som er oversminka, har masse issues og drama som menn går for når menn hevder de ikke liker slike damer?

Når menn sier det er turn off men kravstorhet og drama men går etter kravstorhet og drama så begynner man å lure?

Anonymkode: 84374...c5d

• Liker 3
  • 4 uker senere...
Skrevet
På 15.12.2019 den 11.23, AlkoMann skrev:

Jeg har hatt en del kvinner i min tid og ofte blitt overasket over småting som jeg har sagt som jenta har husket på. Gi derfor kun overfladiske opplysninger om deg selv .

TS som spør: Hva er disse småtingene da? Overfladiske opplysninger om deg selv? 

Anonymkode: 39e1f...58e

Skrevet

Du misforstår dersom du tror at det er drittsekkoppførselen i seg selv som tiltrekker damer. Det er vel heller mer det at det er disse mennene som faktisk prøver seg på damer. Hvis du prøver deg, vil du også score. Jeg var veldig tilbaketrukket i tenårene, men jeg "kom ut av skallet" i tidlig 20årene. Jeg har dratt bra med damer siden. Forskjellen ligger i at jeg tør å ta ting videre, tør å gå bort på byen, tør å flørte og invitere damene med hjem. 

Det hjelper ikke å klage på at drittsekker drar damer og så sitter man i et hjørne selv og drikker pils. Jeg sier ikke at dette er deg, jeg snakker mer generelt nå! :) 

• Liker 2
Skrevet
På 15.12.2019 den 11.27, AnonymBruker skrev:

Du høres kjedelig ut.

Kvinner vil ha det morro og bli tatt med på et stormfullt eventyr. Diskutere verdensproblemer gjør vi med venninner en torsdags kveld.

Anonymkode: 24e37...fc0

Nettopp derfor er alle formuer i verden grunnlagt, vedlikeholdt og ivaretatt av menn =)

Fantastisk !!

Menn er villig til å jobbe 24/7 for sine egne idéer, kvinner vil stort sitte og sutre, drikke te og tjatre med venninner om det de

anser som "verdensproblemer"...Og akkurat derfor vil aldri .....ALDRI....kvinner få selvstendig, økonomisk kontroll på vår planet....Damer klarer rett og slett ikke. Dem mangler testosteron...:Dessverre....

Menn er rett og slett villig til å (jobbe seg til døde) gå i døden for det de tror på, mens damer helst står og diskuterer gardinmønsteret sitt.....Sørgelig nok, men slik er det nu en gang ......

Anonymkode: 31c80...2a6

• Liker 1
Skrevet
På 15.12.2019 den 11.27, AnonymBruker skrev:

Kvinner vil ha det morro og bli tatt med på et stormfullt eventyr.

Var dette en metafor? 

Anonymkode: 39e1f...58e

Skrevet
På 15.12.2019 den 15.27, AnonymBruker skrev:

Du er en sjeldenhet. Heldig er hun som finner en sånn. Mulig du må vente på ei som har modnet litt et par år til. Ikke tenk så mye på det. Hun dukker opp av seg selv. Fokuser på orden i ditt eget liv, venner, og egne verdier.

Jeg er for gammel for deg, men skulle ønske flere menn på min alder tenkte mer som deg, da jeg var yngre.  

Anonymkode: 2923b...df0

Problemet er jo at endel menn ikke vil ta rester. Sorry ordet. 
Man vil ha en som har selvrespekt i orden osv. De snakkes i stor grad om at kvinner er så mye mer modne en menn osv men det der går så begge veier. 

jeg leter etter hun som prioriterte riktig. Ikke hun som blir desperat fordi noen klokker ringer å hun får hastverk med å etablere seg. Jeg vil reise, se verden og oppleve ting sammen, se at man fungerer og når man har hvert sammen i 3-4 år da kan man tenke på barn og familieliv. Og det er utrolig vanskelig å finne i dag. 

ser flere rundt min alder si at nå er de ferdig med byliv og vil ha familieliv osv, mange av de har allerede barn som da kræsjer med mine tanker og drømmer, jeg dømmer sjelden andre men jeg er svært bevist på hva slags liv den personen jeg vil investere livet mitt, tiden min og ressurser på. 

en som har levd totalt forskjellig er ikke noe jeg hadde tatt med på familiemiddag om jeg fikk betalt for det engang. Jeg vet de damene finnes men det er svært vanskelig og finne de da dem som regel har gjemt seg eller allerede har hvert i langvarige forhold i mange år når de er på min alder rundt 30 årene. Ei som har flydd rundt er ikke hva man da bruker tiden på når en selv har etablert seg med solid økonomi og nesten gjeldsfri imens hun fløy rundt og hadde det gøy og ikke har noe reelt å bidra med. 

Anonymkode: d7845...20d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...