AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #1 Skrevet 14. desember 2019 Singel frustrert mann i 20årene her. Det som forundrer meg, er at de som har best draget på damene er samtidig de største eklingene som finnes. På byn snakker de høyst og intenst om luft og ingenting, og soler seg i glansen av seg selv før de hopper i en taxi med en jente i armkroken. Dette er folk som sikkert har surfet seg til en master i økonomi, men er mer stolt av å ta lett på ting. Hva er det med slike innpåslitne påtrengende typer som er så attraktive? Jeg er selv en som liker å prate, men kanskje om de litt større tingene her i livet (høykultur, politikk, historie) Hadde en kjæreste en stund mens jeg var student (møttes via felles kjente), men jeg har f eks aldri hatt ONS. Vet ikke om det er så mye å trakte etter egentlig, men du verden så mye folk gjør det og du verden for en dårlig greie de mener at det egentlig er... Men så var kanskje det lett forgjengelige som var det mest spennende, tross alt. Men jeg er altså ikke der. Utenom det nevnte forholdet har jeg vært på én date i mitt liv. Vi møttes på fest, hadde en god prat, fant henne igjen på FB noen dager senere så ble det en kaffedate av det 😊 (så den metoden funker også). Men, jenter: hva slags råd vil dere gi til en lett introvert fyr som er litt for glad i å tenke på og snakke om de litt store tingene her i livet? Anonymkode: 39e1f...58e 5
Teethgrinding Skrevet 14. desember 2019 #2 Skrevet 14. desember 2019 Det er vel ikke det at de er klyser i seg selv som er den utløsende faktoren. Snarere heller handler det om at de eier rommet, har selvtilliten solid i boks, er frekkere enn flatlusa, og er kanskje er oppdratt i en kultur som presser på med høye krav og forventninger til prestasjon. Få pengene, vinn dama, livet leker, etc. Bak klysens fasade er det et vanlig menneske som deg og meg. Med usikkerheter og drømmer. De er bare farget av sine omgivelser. Verken bedre eller stort verre. Klysens menneskesyn er til forveksling lik alle andre menns kvinnesyn. Meg og mitt først. Det er bare klysen som annonserer det høylytt. Byen er klysens arena. Jeg tror du må droppe å tenke at du skal briljere på denne plattformen. Det er også tonnevis av damer som ikke befinner seg her. Hvor er jentene som studerer litteratur? På dansegulvet? Ikke sjelden finner du dem helt andre steder lørdag kveld. Det evige tipset om å engasjere seg og finne steder du møter jenter på er alltid godt - men vanskelig. Politikk, idrett, frivillighet, etc, alle disse stedene er gode møteplasser for jenter som ikke har halve hodet fylt av gin tonic og mener i fullt alvor at Beyoncé er en eller annen person å se opp til. Grøss. Velg dine kamper mann. Dropp byen. 16
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #3 Skrevet 14. desember 2019 Spørsmålet i emnetittelen er noe ganske annet enn spørsmålet du stiller til sist i innlegget ditt. Det kan godt være det er sånn der du bor eller i din omgangskrets at de du kaller "klyser" har mest draget i form av at de får seg ONS, og det er sikkert kjempekjipt om du har lyst å ha masse ONS og at du selv føler du ikke får til det, men personlig må jeg si at jeg skjønner ikke at det er noe å trakte etter? Når jeg ser meg rundt på de mennene som er i langvarige og tilsynelatende gode forhold rundt meg er det helt normale menn, og veldig forskjellige typer menn. De mennene som er sammen med mine venninner er veldig rolige typer, men det har selvsagt noe med at mine venninner også er rolige typer (fordi jeg selv ikke kommer så godt overens med ekstremt høylydte folk). Man kan være heldig og møte noen på byen som man har masse til felles med osv om man ønsker et forhold, men om man vil øke sjansene sine burde man nok heller satse på andre arenaer. Jeg traff min på byen uten at jeg noen sinne hadde forventet at det skulle skje for å si det sånn, men i vårt tilfelle var det egentlig rart at vi ikke hadde møttes via vår felles hobby da vi er (og var) i samme (lille) klubb. Jeg tror absolutt at hobbyer eller å møtes gjennom felles kjente er eksempler på arenaer som gir en høyere sjanse for å møte noen som ønsker noe seriøst enn på byen. Anonymkode: 324c4...172
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #4 Skrevet 14. desember 2019 De er manipulerende, hverken mer eller mindre. Hvis folk liker å bli manipulert må må de gjerne det, det vil uansett ikke funke på kvinner jeg selv går etter. Det funker på Paradise Hotel-klientellet, men slett ikke på alle. Anonymkode: 7d3b8...be5 6
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #5 Skrevet 14. desember 2019 40 minutter siden, DHG skrev: Det er vel ikke det at de er klyser i seg selv som er den utløsende faktoren. Snarere heller handler det om at de eier rommet, har selvtilliten solid i boks, er frekkere enn flatlusa, og er kanskje er oppdratt i en kultur som presser på med høye krav og forventninger til prestasjon. Få pengene, vinn dama, livet leker, etc. Bak klysens fasade er det et vanlig menneske som deg og meg. Med usikkerheter og drømmer. De er bare farget av sine omgivelser. Verken bedre eller stort verre. Klysens menneskesyn er til forveksling lik alle andre menns kvinnesyn. Meg og mitt først. Det er bare klysen som annonserer det høylytt. Sikkert bra at de har drømmer, men alt dette andre? Skal det være attraktivt? Anonymkode: 39e1f...58e
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #6 Skrevet 14. desember 2019 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men, jenter: hva slags råd vil dere gi til en lett introvert fyr som er litt for glad i å tenke på og snakke om de litt store tingene her i livet? Anonymkode: 39e1f...58e At han skal slutte å tenke at klyser har draget. Det er ikke klysetheten som er det utslagsgivende, men at de tar initativ. Hvis en dame blir forsøkt sjekket opp av 3 klyser, tenker hun raskt at de tre mennene er de eneste som er interessert i henne og tar enten ingen eller den minst klysete av dem. Hun tenker gjerne ikke. "Ha! Jeg stikker heller bort å sjekker opp han introverte som messer politikk borte i hjørnet der for egen maskin. Han er sikkert superinteressert i å bli kjent med meg". Snakk med kvinner du liker og husk å vis personlig interesse. De skjønner ikke at du liker dem av at du filosoferer over verdensproblemer. Vis interesse for hva de tenker og hvem de er, så ordner det seg. Anonymkode: 97f05...0d2 6
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #7 Skrevet 15. desember 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: At han skal slutte å tenke at klyser har draget. Det er ikke klysetheten som er det utslagsgivende, men at de tar initativ. Hvis en dame blir forsøkt sjekket opp av 3 klyser, tenker hun raskt at de tre mennene er de eneste som er interessert i henne og tar enten ingen eller den minst klysete av dem. Hun tenker gjerne ikke. "Ha! Jeg stikker heller bort å sjekker opp han introverte som messer politikk borte i hjørnet der for egen maskin. Han er sikkert superinteressert i å bli kjent med meg". Snakk med kvinner du liker og husk å vis personlig interesse. De skjønner ikke at du liker dem av at du filosoferer over verdensproblemer. Vis interesse for hva de tenker og hvem de er, så ordner det seg. Anonymkode: 97f05...0d2 OK, men da kan man droppe den hard-to-get-greia? Anonymkode: 39e1f...58e
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #8 Skrevet 15. desember 2019 Det er slik at bare et mindretall av menn har tilgang til ONS på byen og sex via tinder. Enten er du en av dem, eller så er du en del av den grå massen. Du må være pågående, ha høy selvtillit etc. Men du må ha et ganske bra utseende og. Selv om alle påstår at det ikke er tilfelle. Ikke bruk energi på dette om du ikke er en slik fyr, du vil antageligvis bare bli frustrert. Anonymkode: 962e4...8ca 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #9 Skrevet 15. desember 2019 Kanskje du skal se litt nærmere på damene som blir med klysene hjem. Ofte er de to av samme stykket. Bra dame med lik livsstil som deg finner du gjennom familie og venner. Anonymkode: 6ba3b...814 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #10 Skrevet 15. desember 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Singel frustrert mann i 20årene her. Det som forundrer meg, er at de som har best draget på damene er samtidig de største eklingene som finnes. På byn snakker de høyst og intenst om luft og ingenting, og soler seg i glansen av seg selv før de hopper i en taxi med en jente i armkroken. Dette er folk som sikkert har surfet seg til en master i økonomi, men er mer stolt av å ta lett på ting. Hva er det med slike innpåslitne påtrengende typer som er så attraktive? Jeg er selv en som liker å prate, men kanskje om de litt større tingene her i livet (høykultur, politikk, historie) Hadde en kjæreste en stund mens jeg var student (møttes via felles kjente), men jeg har f eks aldri hatt ONS. Vet ikke om det er så mye å trakte etter egentlig, men du verden så mye folk gjør det og du verden for en dårlig greie de mener at det egentlig er... Men så var kanskje det lett forgjengelige som var det mest spennende, tross alt. Men jeg er altså ikke der. Utenom det nevnte forholdet har jeg vært på én date i mitt liv. Vi møttes på fest, hadde en god prat, fant henne igjen på FB noen dager senere så ble det en kaffedate av det 😊 (så den metoden funker også). Men, jenter: hva slags råd vil dere gi til en lett introvert fyr som er litt for glad i å tenke på og snakke om de litt store tingene her i livet? Anonymkode: 39e1f...58e La meg gjette. Du hører om at jenter liker snille og ærlige gutter som behandler damer bra. Men så finner du at at de foretrekker assholes. Du er ikke alene om å observere "women say women do" Sånn er det bare. Ikke noe å gjøre med. Dominant adferd spiser respektfull til frokost. Anonymkode: dcf63...997 2
AlkoMann Skrevet 15. desember 2019 #11 Skrevet 15. desember 2019 (endret) Klyser og drittsekker skaper en illusjon av makt. Kanskje har de faktisk makt også ? Uansett tenner damer på makt , penger og status. Arbeiderkvinnen beundrer for eksempel ikke andre arbeidere, men medlemmer av kongehuset som aldri har arbeidet en dag i sitt liv . Endret 15. desember 2019 av AlkoMann 1
AlkoMann Skrevet 15. desember 2019 #12 Skrevet 15. desember 2019 (endret) 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Singel frustrert mann i 20årene her. Det som forundrer meg, er at de som har best draget på damene er samtidig de største eklingene som finnes. På byn snakker de høyst og intenst om luft og ingenting, og soler seg i glansen av seg selv før de hopper i en taxi med en jente i armkroken. Dette er folk som sikkert har surfet seg til en master i økonomi, men er mer stolt av å ta lett på ting. Hva er det med slike innpåslitne påtrengende typer som er så attraktive? Jeg er selv en som liker å prate, men kanskje om de litt større tingene her i livet (høykultur, politikk, historie) Hadde en kjæreste en stund mens jeg var student (møttes via felles kjente), men jeg har f eks aldri hatt ONS. Vet ikke om det er så mye å trakte etter egentlig, men du verden så mye folk gjør det og du verden for en dårlig greie de mener at det egentlig er... Men så var kanskje det lett forgjengelige som var det mest spennende, tross alt. Men jeg er altså ikke der. Utenom det nevnte forholdet har jeg vært på én date i mitt liv. Vi møttes på fest, hadde en god prat, fant henne igjen på FB noen dager senere så ble det en kaffedate av det 😊 (så den metoden funker også). Men, jenter: hva slags råd vil dere gi til en lett introvert fyr som er litt for glad i å tenke på og snakke om de litt store tingene her i livet? Anonymkode: 39e1f...58e Om jeg som en eldre mann skal gi deg et råd, så må det bli at du kutter ut å snakke politikk, filosofi osv med kvinner. Du burde heller lære av klysene. Det kvinner ønsker er å snakke om deg til sine venninner. Gå på byen og ta plass, ta med en kvinne hjem, pul henne og stikk. Hun vil dagen etter kunne fortelle historien om deg fnisende til de andre jentene på skolen, jobben e.l . Jeg har hatt en del kvinner i min tid og ofte blitt overasket over småting som jeg har sagt som jenta har husket på. Gi derfor kun overfladiske opplysninger om deg selv . Endret 15. desember 2019 av AlkoMann
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #13 Skrevet 15. desember 2019 Du høres kjedelig ut. Kvinner vil ha det morro og bli tatt med på et stormfullt eventyr. Diskutere verdensproblemer gjør vi med venninner en torsdags kveld. Anonymkode: 24e37...fc0 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #14 Skrevet 15. desember 2019 Fordi unge kvinner er naive. De fleste vokser det av seg. Men ikke alle. De som ikke vokser det av seg, og fortsetter bevisst å gå for badguys er egentlig veldig umodne for alderen selv. Anonymkode: ecce1...393 1
AlkoMann Skrevet 15. desember 2019 #15 Skrevet 15. desember 2019 11 timer siden, DHG skrev: Det er vel ikke det at de er klyser i seg selv som er den utløsende faktoren. Snarere heller handler det om at de eier rommet, har selvtilliten solid i boks, er frekkere enn flatlusa, og er kanskje er oppdratt i en kultur som presser på med høye krav og forventninger til prestasjon. Få pengene, vinn dama, livet leker, etc. Bak klysens fasade er det et vanlig menneske som deg og meg. Med usikkerheter og drømmer. De er bare farget av sine omgivelser. Verken bedre eller stort verre. Klysens menneskesyn er til forveksling lik alle andre menns kvinnesyn. Meg og mitt først. Det er bare klysen som annonserer det høylytt. Byen er klysens arena. Jeg tror du må droppe å tenke at du skal briljere på denne plattformen. Det er også tonnevis av damer som ikke befinner seg her. Hvor er jentene som studerer litteratur? På dansegulvet? Ikke sjelden finner du dem helt andre steder lørdag kveld. Det evige tipset om å engasjere seg og finne steder du møter jenter på er alltid godt - men vanskelig. Politikk, idrett, frivillighet, etc, alle disse stedene er gode møteplasser for jenter som ikke har halve hodet fylt av gin tonic og mener i fullt alvor at Beyoncé er en eller annen person å se opp til. Grøss. Velg dine kamper mann. Dropp byen. Det viktigste er å komme overens med en kvinne. Naturen har programmert menneskene til at slike møter med kvinner kan være ulogiske, tilfeldige og overaskende. Derimot kjenner alle til klysenes spill. Kvinner tenner på klysenes trygge rammer .
herzeleid Skrevet 15. desember 2019 #16 Skrevet 15. desember 2019 Handler kanskje om at selvtillit og selvsikkerhet er noe kvinner generelt finner veldig tiltrekkende, samtidig som en ofte ikke rekker å bekrefte at det er noe grunnlag for selvsikkerheten. Når det gjelder hvorfor "drittsekker" har så suksess tror jeg det handler mye om at det er lett å være selvsikker ovenfor noen du ikke respekterer og hvis mening egentlig er uinteressant for deg. Han forsiktige som umiddelbart behandler den han prøver å sjekke som en "prinsesse" vil fort ikke være så spennende, mens han som ser på henne som et "lettvint ligg" kan utvise enorm selvtillit, fordi han i utgangspunktet ikke har særlig respekt for henne, og en eventuell avvisning blir ikke tatt særlig tungt. 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #17 Skrevet 15. desember 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Singel frustrert mann i 20årene her. Det som forundrer meg, er at de som har best draget på damene er samtidig de største eklingene som finnes. På byn snakker de høyst og intenst om luft og ingenting, og soler seg i glansen av seg selv før de hopper i en taxi med en jente i armkroken. Dette er folk som sikkert har surfet seg til en master i økonomi, men er mer stolt av å ta lett på ting. Hva er det med slike innpåslitne påtrengende typer som er så attraktive? Jeg er selv en som liker å prate, men kanskje om de litt større tingene her i livet (høykultur, politikk, historie) Hadde en kjæreste en stund mens jeg var student (møttes via felles kjente), men jeg har f eks aldri hatt ONS. Vet ikke om det er så mye å trakte etter egentlig, men du verden så mye folk gjør det og du verden for en dårlig greie de mener at det egentlig er... Men så var kanskje det lett forgjengelige som var det mest spennende, tross alt. Men jeg er altså ikke der. Utenom det nevnte forholdet har jeg vært på én date i mitt liv. Vi møttes på fest, hadde en god prat, fant henne igjen på FB noen dager senere så ble det en kaffedate av det 😊 (så den metoden funker også). Men, jenter: hva slags råd vil dere gi til en lett introvert fyr som er litt for glad i å tenke på og snakke om de litt store tingene her i livet? Anonymkode: 39e1f...58e Jeg kan ikke snakke for andre damer. Men jeg liker ikke de klysene selv. Jeg tiltrekkes av de rolige, følsomme og stille mennene. Men de er ofte vanskelige å få kontakt med og jeg har blitt lurt flere ganger. Der mannen virker til å være den typen, men endrer seg når vi blir sammen. At han blir en klyse og drittsekk. Anonymkode: 4fbf3...21a 1
AlkoMann Skrevet 15. desember 2019 #18 Skrevet 15. desember 2019 (endret) 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Singel frustrert mann i 20årene her. Det som forundrer meg, er at de som har best draget på damene er samtidig de største eklingene som finnes. På byn snakker de høyst og intenst om luft og ingenting, og soler seg i glansen av seg selv før de hopper i en taxi med en jente i armkroken. Dette er folk som sikkert har surfet seg til en master i økonomi, men er mer stolt av å ta lett på ting. Hva er det med slike innpåslitne påtrengende typer som er så attraktive? Jeg er selv en som liker å prate, men kanskje om de litt større tingene her i livet (høykultur, politikk, historie) Hadde en kjæreste en stund mens jeg var student (møttes via felles kjente), men jeg har f eks aldri hatt ONS. Vet ikke om det er så mye å trakte etter egentlig, men du verden så mye folk gjør det og du verden for en dårlig greie de mener at det egentlig er... Men så var kanskje det lett forgjengelige som var det mest spennende, tross alt. Men jeg er altså ikke der. Utenom det nevnte forholdet har jeg vært på én date i mitt liv. Vi møttes på fest, hadde en god prat, fant henne igjen på FB noen dager senere så ble det en kaffedate av det 😊 (så den metoden funker også). Men, jenter: hva slags råd vil dere gi til en lett introvert fyr som er litt for glad i å tenke på og snakke om de litt store tingene her i livet? Anonymkode: 39e1f...58e Selv om kvinner i dag ruler i skole og arbeidslivet , må du ikke har for store intellektuelle forhåpninger til kvinner. Noen kvinner er selvfølgelige opplyste og blitt intellektuelt stimulert i sin oppvekst. Kvinner gjør de bra i samfunnet fordi de er hjulpet frem av feminismen og fordi de faktisk gjør det læreren sier. Den norske kvinnen av i dag er uansett mest interessert i seg selv og sin fremtidige/faktiske rolle som mor, selv om hennes stilling i samfunnet er endret. Kvinner er fremdeles følelsesstyrte og lite rasjonelle i sine valg . Endret 15. desember 2019 av AlkoMann
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #19 Skrevet 15. desember 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Men, jenter: hva slags råd vil dere gi til en lett introvert fyr som er litt for glad i å tenke på og snakke om de litt store tingene her i livet? Anonymkode: 39e1f...58e Du skal bare fortsette å være den du er Nå er kanskje ikke folk generelt opptatt av dype diskusjoner om politikk og verdensbildet akkurat når de er ute på by`n, så å bruke det som sjekketriks vil nok bare lykkes en sjelden gang Det finnes jo heldigvis andre arenaer for å treffe en dame enn ute på by`n. Anonymkode: 8ecc9...402
draug 75 Skrevet 15. desember 2019 #20 Skrevet 15. desember 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Men, jenter: hva slags råd vil dere gi til en lett introvert fyr som er litt for glad i å tenke på og snakke om de litt store tingene her i livet? Anonymkode: 39e1f...58e Spør du fisken om hvordan agn som er best? Du gir jo svaret ditt sjøl. Men du ser det visst ikke, for du spør _hvorfor_ klyser har mest draget. Det bare er slik. Ikke beflitt deg med å spørre hvorfor, men begynn å være mer klysete. Hvis du tenker deg om, så er det opplagt at du ikke drar damer med å diskutere resultatet av det britiske parlamentsvalget, hvordan malerne i den nederlandske gullalder malte lysvirkninger, bruk av modale skalaer i harmonisering osv. - sjøl om det er det du vil. Men se på det som å være generøs: Gi andre det de vil ha, i stedet for å insistere på å få det du vil ha på ditt vis. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå