Gå til innhold

Å bli slikket.

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

E l s k e r   D e t.  😻🤤

Skulle ønske min nåværende partner kunne tatt mer initiativ til å gjøre det oftere! Jeg må mase meg til dette før han gidder!

Bare et lite tips, det er lettere å mase seg til slikking dersom du har god hygiene der nede. Har opplevd jenter som insisterer på å bli slikket etter en lang kveld på byen, uten at de har vasket seg! Det er jo motbydelig, som å slikke et toalett. Ikke sikkert alle sier det som det er, men heller avslår for å spare følelsene til jenta.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
37 minutter siden, Rævtekt skrev:

Bare et lite tips, det er lettere å mase seg til slikking dersom du har god hygiene der nede. Har opplevd jenter som insisterer på å bli slikket etter en lang kveld på byen, uten at de har vasket seg! Det er jo motbydelig, som å slikke et toalett. Ikke sikkert alle sier det som det er, men heller avslår for å spare følelsene til jenta.

Ja det er viktig, like viktig som at vi slenger kuken nedi vasken og skyller av den i varmt vann. Hygienen er like viktig på hendene faktisk synes jeg👌

• Liker 4
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har bare sex med andre kvinner, så ja jeg liker det. ☺️ 

Anonymkode: 5c803...a56

Det er forskjell på å ha sex med bare andre kvinner og det å ha bare sex med andre kvinner...

Anonymkode: b4caf...544

Skrevet

Ja. Men det er sjelden at menn har klart å gi meg orgasme på den måten. Da må han ha riktig teknikk på plass.

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Rævtekt skrev:

Takk for tips, men jeg er over gjennomsnittet på hygienen nedentil 😅👌🏽 Da jeg er oppvokst med å vaske meg nedentil etter hvert dobesøk! (Med vann altså!) Ingen får røre meg nedentil før det er vaska ☺️ Jeg forventer også det samme av en mann, at han vasker sitt område før oral! Så heldigvis er ikke dette problemet her! 

Anonymkode: c0771...226

Skrevet

Elsker det. Og flørter med en fyr som hinter om at han liker det, så tenker en del på det om dagen😉 

Anonymkode: 424f6...6f4

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er forskjell på å ha sex med bare andre kvinner og det å ha bare sex med andre kvinner...

Du forsto jo tydeligvis hva jeg mente da. 

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du forsto jo tydeligvis hva jeg mente da. 

Jeg forstår at du mente noe annet enn du skrev. Det samme forstår du. Da forstår du også at du har to valg videre, her fra. Det ene valget er å kreve at folk går ut fra at du mener noe annet enn du skriver. Det andre er å lære deg å skrive det du mener.

Skrevet

Nei jeg synes det er ekkelt. Heslig at noen skal stappe kjeften sin oppi der

Anonymkode: eda07...e07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...