Gå til innhold

Å bli slikket.

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Det gir meg ingenting. 

Anonymkode: 57a67...7ad

enig, men siden han liker det så nyter jeg det. 

Anonymkode: deadc...925

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Meh, han har andre han kan slikke 😃 Så da slipper jeg ;) 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Meh, han har andre han kan slikke 😃 Så da slipper jeg ;) 

hehe, så greit da:) 

Skrevet

Har bare sex med andre kvinner, så ja jeg liker det. ☺️ 

Anonymkode: 5c803...a56

• Liker 3
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil aldri noensinne forstå meg på slike kvinner som dere. Anatomisk er det området laget følsomt, hvor berøring generellt bør gi en svært god følse. Uansett person. Det er ren og skjær biologi. Området er sensitivt og huden er tynn. Berøring bør gi nytelse.

Jeg kaster ut en brannfakkel. Får man ingenting utav at en annen person under sex, berører eller lar tungen gli over der nede, har man issues rundt noe med intimitet der nede. Det må bero på usikkerhet.

Anonymkode: e2969...a59

• Liker 4
Skrevet

Ja, liker å bli slikka. Kommer lett av det. Eksen min var veldig god på det. 

Anonymkode: 5b4c9...463

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kaster ut en brannfakkel. Får man ingenting utav at en annen person under sex, berører eller lar tungen gli over der nede, har man issues rundt noe med intimitet der nede. Det må bero på usikkerhet.

ELLER: Alle er forskjellige, og ikke absolutt alle like å bli slikket. Ikke alle får noe ut av det. 
Jeg får MYE MYE mer ut av piv og pia en jeg får av slikking. 
Har ingen usikkerhet rundt verken underlivet, eller sex generelt. 

Og jo, HAN vet hva han holder på meg de gangene han gjør det. 

Skrevet

Det er oppskrytt.

Altså det kjennes godt ut, men det er langt fra nok trykk for å kunne klare å få en orgasme, så etter en stund blir det kjedelig, særlig når mennene ikke vil stoppe før en orgasme skjer.

Suging fungerer ikke for meg, jeg trenger press, fingrer er helt klart bedre 🙌🏻

Anonymkode: 40b38...7c2

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

ELLER: Alle er forskjellige, og ikke absolutt alle like å bli slikket. Ikke alle får noe ut av det. 
Jeg får MYE MYE mer ut av piv og pia en jeg får av slikking. 
Har ingen usikkerhet rundt verken underlivet, eller sex generelt. 

Og jo, HAN vet hva han holder på meg de gangene han gjør det. 

Ja, ja, så er vi alle så forskjellige som vanlig. Nei, biologisk sett er vi faktisk ikke det, men mentalt  kan vi være det, siden det avhenger i stor grad av hvilken påvirkning/miljø vi har vært og er eksponert for 

Ikke at det har så fælt mye med slikking å gjøre, men lell a’gett. 

Anonymkode: ac6b4...506

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker det, når han viser at han virkelig har lyst til det. Ellers gir deg meg ingenting.

Anonymkode: de33f...7ea

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Så lenge han ikke suger på klitten eller bruker en hard tunge kjempefort. Tungen må være myk. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, ja, så er vi alle så forskjellige som vanlig. Nei, biologisk sett er vi faktisk ikke det, men mentalt  kan vi være det, siden det avhenger i stor grad av hvilken påvirkning/miljø vi har vært og er eksponert for 

Ikke at det har så fælt mye med slikking å gjøre, men lell a’gett. 

Anonymkode: ac6b4...506

Fysiologisk er man faktisk veldig forskjellige. Trodde du virkelig alle var like?

For min del gir slikking meg lite. Blir for glatt og for lite friksjon/trykk. Da vil jeg heller ha fingre eller penis. Slikking kan til nøds fungere litt som teasing. 

Anonymkode: 2d699...415

• Liker 1
Skrevet

Elsker det, gjerne med to fingre i skjeden og en plug i analen. åhh, blir kåt av å tenke på det!

• Liker 3
Skrevet

Elsker det! :) Dessverre har jeg nesten bare erfaring med menn som ikke gidder, og det er ikke noe hyggelig for min del (jeg suger dem)

Anonymkode: eadc6...953

• Liker 1
Skrevet

Elsker det! Slikking og et par fingre samtidig, er det beste jeg vet! Elsker også å sitte på ansiktet til mannen min!! 

Anonymkode: f833c...00b

• Liker 3
Skrevet

Elsker det! Men han må kunne det. Har opplevd menn fra en skala fra 1-10, hvor noen er alt fra 1 til 10. Giftet meg desverre ikke med han som var 10’er på det området. Så mannen min bruker litt lengre tid på å få meg til å komme i tillegg til at han ikke får meg til å squirte mens han slikker meg, slik 10’ern gjorde. Det er et savn.

Anonymkode: 8db55...dc3

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil aldri noensinne forstå meg på slike kvinner som dere. Anatomisk er det området laget følsomt, hvor berøring generellt bør gi en svært god følse. Uansett person. Det er ren og skjær biologi. Området er sensitivt og huden er tynn. Berøring bør gi nytelse.

Du tar kraftig feil i din generalisering. Men siden du åpenbart ikke er kvinne, er det kanskje ikke så rart?

Anonymkode: bae3a...dfe

• Liker 2
Skrevet

Done!🙂

Anonymkode: 07dbd...82f

Skrevet

E l s k e r   D e t.  😻🤤

Skulle ønske min nåværende partner kunne tatt mer initiativ til å gjøre det oftere! Jeg må mase meg til dette før han gidder! 😪 Noe som dreper hele stemningen for min del, da jeg føler han eeegentlig ikke vil, og jeg «tvinger» han til det! Not fun at all.. 😑

Kommer kjapt med slikking og suging av klitoris! Noe av deg beste jeg vet! Samtidig som 2 fingre inn i kjeden! Digger hvis jeg blir befølt og kyssa på kroppen først, forså kysse meg på innsiden av lårene, helt til han kommer frem til klitten!! Istedefor å gå direkte på, så tease litt først, DA blir jeg sprengkåt! 🤤😅🙆🏽‍♀️ 

Anonymkode: c0771...226

• Liker 1
Skrevet

Nei er ikke så glad i det. Kun hvis han er veldig forsiktig, med bløt tunge. Får helt fnatt når det blir med stiv og ru tunge, som i tillegg borrer seg på klitten. 

Men ja, som forspill for å gjøre meg skikkelig tennt så er det topp om det blir gjort slik jeg liker det. Men det er lenge siden..... 

Anonymkode: 3ea6c...61b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...