Gå til innhold

Nettenestea aka. Annette L. Haga

Anbefalte innlegg

Skrevet

Like stygt og skrive slik om andre! Hun driver og fjerner de, da blir de hovne før de blir mindre. Men uansett patetisk og skrive slikt…

• Nyttig 1
Skrevet
Izibelli skrev (1 time siden):

Like stygt og skrive slik om andre! Hun driver og fjerner de, da blir de hovne før de blir mindre. Men uansett patetisk og skrive slikt…

Det som er patetisk er å fylle leppene. INGEN ser bra ut med det. 

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet

Blomsterbudsjettet på bryllupet er 1,6 mill. Vet ikke om jeg skal le eller gråte🫠

• Liker 16
  • Nyttig 5
Skrevet

Helt latterlig å bruke så mye penger på et bryllup. Ser ikke for meg at forholdet varer. 

• Liker 14
Skrevet

Det eneste positive jeg kan si om det blomsterbudsjettet er at jeg håper mye av de pengene havner hos lokale franske næringsdrivende. Den summen er så astronomisk og vannvittig at det nesten blir komisk🫣

• Liker 8
  • Nyttig 7
Skrevet
Frøkenfryden skrev (På 22.5.2025 den 5.54):

Blomsterbudsjettet på bryllupet er 1,6 mill. Vet ikke om jeg skal le eller gråte🫠

Wow. Jeg har ikke fulgt med noe særlig, annet enn de siste ukene hvor hun har dukket opp på utforsk. Hvordan har de råd til dette? Hva driver Jon med? Det er helt sjokkerende hvor materialistisk hun oppfører seg nå, bruker helt ville summer i alle retninger.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Når man bruker dobbelt så mye på blomster, som på lokale. Og blomstene kommer på 1,6 mill. -1,6 MILLIONER, FOR BLOMSTER??!! Og brudgommen selv bare ler.... 

Jeg spør det samme som over: Hvor får de pengene fra??? Dette er jo et bryllup til maaaange millioner. Og de har ikke vært sammen i 2 år en gang🙈🤦🏼‍♀️

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
Melvina123 skrev (33 minutter siden):

Når man bruker dobbelt så mye på blomster, som på lokale. Og blomstene kommer på 1,6 mill. -1,6 MILLIONER, FOR BLOMSTER??!! Og brudgommen selv bare ler.... 

Jeg spør det samme som over: Hvor får de pengene fra??? Dette er jo et bryllup til maaaange millioner. Og de har ikke vært sammen i 2 år en gang🙈🤦🏼‍♀️

De kommer til å gå stille i dørene når skilsmissen er et faktum😆

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Ang Jon: 

Jon Anders Olsson (født 1982) er en svensk freestyle alpinist. Han har vunnet flere konkurranser, blant annet X-Games i 2008 og 2011, Icer Air San Francisco i 2007, US Open i 2007 og World Superpipe Championships i 2005. Han er deleier av Douchebag og har YouTube-kanal med over 1 million abonnementer.

Pengene kommer fra litt diverse mao.

Endret av Charminia
  • Liker 6
Skrevet (endret)

Men hva med å spare og f.eks. sikre litt til barna osv. Helt vilt å bruke så mye om du ikke er i Stordalen-ish-rik. 

Endret av cerruti
  • Liker 4
Skrevet

Jeg så akkurat filmen "dont look up" synes kjæresten er prikk lik han som spiller milliarderen

Peter_Isherwell_(Dont_Look_Up).png.ba1b2c6125f0fb341cca374b63e06f93.png

• Liker 11
Skrevet
hvaduikkeser skrev (På 15.5.2025 den 10.24):

Gud, så stygt🤮

En ting er leppene, de store nye tennene tar hele kaka. 🐴

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Ble positivt overrasket over de ærlige bildene hun la ut på snap, som viser henne for 5 år siden. 

• Liker 2
Skrevet

For store heste tenner og lepper.

hun fremstår som en golddigger.

• Liker 9
Skrevet

Jeg synes også det er forfriskende med influensere som er åpne på hva de gjør av behandlinger osv. Ofte reklamerer de for ting og tang og da er det greit å vite at den gløden f.eks. skyldes mer enn et billig ikke-fungerende produkt. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Annonse
Skrevet

Hun har alltid vært vakker, men må si det var litt befriende å se at selv hun har måttet ty til «oppgraderinger»…😅

• Liker 2
Skrevet

Når kom det nye tenner?

• Liker 1
Skrevet

Når man har så mye penger og ikke vet hva man skal bruke de på, så fyll på leppene så de nesten sprekker og dra til tannlegen og bestill hestetenner.

• Liker 6
Skrevet
Honningmor skrev (23 timer siden):

Når kom det nye tenner?

De dukket opp sånn plutselig. Plutselig hadde hun et overbitt og større tenner enn tidligere 🫠

• Liker 3
Skrevet
solsikke90 skrev (På 23.5.2025 den 7.48):

Wow. Jeg har ikke fulgt med noe særlig, annet enn de siste ukene hvor hun har dukket opp på utforsk. Hvordan har de råd til dette? Hva driver Jon med? Det er helt sjokkerende hvor materialistisk hun oppfører seg nå, bruker helt ville summer i alle retninger.

Jeg tror ikke hun har betalt et øre for dette bryllupet, det er Jon som betaler for alt. Tydeligvis er han så head over heels at han ikke kan si nei til henne.

1.6 millioner på blomster er bare helt sinnsykt. Sååå rik er han ikke, og med den livsstilen hun krever er det snart slutt på pengene. Han har alltid brukt mye penger på eksklusive biler/båter/hus, men de selger han ganske fort igjen og antagelig oftest med gevinst pga han får bra deals når han kjøper pga at han er influencer. Men alle millionene han pøser ut nå for å gi henne tidenes prinsessebryllup er jo bare sløseri og ganske kvalmt. 

• Liker 7
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...