Gå til innhold

ONS etter brudd...er jeg normal?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest gjestnn

etter et forferdelig opprivende brudd/pause har jeg vært langt nede i snart to år nå..

er ikke flink til å snakke om følelser, så har flydd mye på byen, og har hittil holdt meg unna ONS, det er bare ikke meg. men to ganger har jeg blitt dritings og havna i seng med en mann. ene gangen avtalte vi at skulle sove med klærne på, om morgenen våkna jeg avkledd og tydeligvis hadde noe skjedd, forferdelig følelse, særlig siden jeg kjenner mannen og ikke fikk meg til å bli sint på ham.. føler meg unormal og skitten, at jeg bedrar min eks, som jeg fremdeles elsker men som "trenger" sin frihet...han sier vi skal vente og se, og lar meg liksom henge i en tråd mens han turer rundt og har det kjempegøy.. jeg er helt ute av meg og trenger hjelp! har jeg et selvtillitsproblem som havner til sengs med ekle fremmede menn? noen flinke hobbypsykologer her? :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjestmm

Jeg får lyst til å si: Ha deg mere!

I to år (!) har du ventet på at eksen skal ta deg tilbake, to år av ditt liv har du kastet bort. Du sier at han "trenger" sin frihet, men tenker du på at du "trenger" å komme deg videre i livet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

ene gangen avtalte vi at skulle sove med klærne på, om morgenen våkna jeg avkledd og tydeligvis hadde noe skjedd, forferdelig følelse, særlig siden jeg kjenner mannen og ikke fikk meg til å bli sint på ham..

:o :o :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Høres ut som du går på gress.

Det å elske noen uten å bli elska tilbake knuser selvbildet over tid.

Gløm han og gå videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...