AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #21 Skrevet 20. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du funnet over 100 som du ønsker å sveipe til høyre på ei uke, forresten? 🤔 Anonymkode: cc01e...942 Ja. Velger mange forskjellige menn, og bor ikke så langt fra Oslo, så utvalget er veldig stort. Snakker likevel med kanskje 10 stk. Og har slettet veldig mange matcher og har igjen nå 20 matcher. Anonymkode: 24940...545
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #23 Skrevet 20. desember 2019 På 13.12.2019 den 9.42, AnonymBruker skrev: Jeg åpnet Tinder igår. la inn bilder og en tekst, hvor jeg søker igrunn bare en flørt i starten. Jeg satte alder 28-41 ( er 40 selv), skulle gjerne satt den høyere, men jeg har akkurat gjort det slutt med min x, og jeg ønsker ikke såre han ved at han ser meg der allerede. ( han er 42). Jeg har hatt tinder før, med omtrent de samme bildene, og hadde masse matcher. seriøst, jeg satt og sveipet i flere timer igår, nå sveiper jeg høyre på ALT av ræl- og jeg har ikke fått en match?? Har tinder blitt så ille på bare seks måneder, eller er det noe galt?????? Anonymkode: 57f05...3da Kanskje tinder har klikket? Damer pleier jo alltid å få match med noen i alle fall. Kanskje noen har reagert på at du har satt alderen så lavt ned som 28? Til flørt syns jeg chat . no egentlig er bedre. Mange ulike folk innom, ingen registrering og så kan man chatte litt mer før man går videre på snap eller lignende. Slipper man også problemet med at ekser ser en der Anonymkode: 05112...e9b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå