Gå til innhold

tinder og ingen matcher

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg åpnet Tinder igår. la inn bilder og en tekst, hvor jeg søker igrunn bare en flørt i starten. Jeg satte alder 28-41 ( er 40 selv), skulle gjerne satt den høyere, men jeg har akkurat gjort det slutt med min x, og jeg ønsker ikke såre han ved at han ser meg der allerede. ( han er 42). 

Jeg har hatt tinder før, med omtrent de samme bildene, og hadde masse matcher. seriøst, jeg satt og sveipet i flere timer igår, nå sveiper jeg høyre på ALT av ræl- og jeg har ikke fått en match?? Har tinder blitt så ille på bare seks måneder, eller er det noe galt??????

Anonymkode: 57f05...3da

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg åpnet Tinder igår. la inn bilder og en tekst, hvor jeg søker igrunn bare en flørt i starten. Jeg satte alder 28-41 ( er 40 selv), skulle gjerne satt den høyere, men jeg har akkurat gjort det slutt med min x, og jeg ønsker ikke såre han ved at han ser meg der allerede. ( han er 42). 

Jeg har hatt tinder før, med omtrent de samme bildene, og hadde masse matcher. seriøst, jeg satt og sveipet i flere timer igår, nå sveiper jeg høyre på ALT av ræl- og jeg har ikke fått en match?? Har tinder blitt så ille på bare seks måneder, eller er det noe galt??????

Legg inn noe spesielt. Samme opplevde jeg. Til jeg la inn hint håndjern😂😂 da ble d 15 match på 10 minutter😂😂menn er rare

Anonymkode: 2d31e...4c7

• Liker 3
Skrevet

Er ikke den alderssorteringen på hvem du får opp, ikke hvem som får deg opp? Så eksen kan se deg dersom han har aldersgrensen over din alder? Jeg vet ikke, bare gikk ut i fra det... 🤔

Anonymkode: cc01e...942

• Liker 8
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gjør du det slutt med noen også går rett på tinder? Høres desperat og tacky ut. Folk er så opptatt av anerkjennelse og bekreftelse av motsatt kjønn i dag. Ingen ser verdien i å investere i en person. 
uansett. Kanskje det er algoritmene som gjør at du ikke får match? Det høres rart ut, kanskje det er feil i systemet et sted? 

Anonymkode: 0bb25...06e

Skrevet

Men hvis han ser deg der så betyr jo det at han allerede er på Tinder selv, og da kan han da vel ikke bli såret av at du er der? Det gir jo ingen mening?

Anonymkode: 5d049...5f6

• Liker 11
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gjør du det slutt med noen også går rett på tinder? Høres desperat og tacky ut. Folk er så opptatt av anerkjennelse og bekreftelse av motsatt kjønn i dag. Ingen ser verdien i å investere i en person. 
uansett. Kanskje det er algoritmene som gjør at du ikke får match? Det høres rart ut, kanskje det er feil i systemet et sted? 

Hun er nok bare ute etter en elsker. Det ser man på aldersrommmet hun søker i. Hun er 40 og søker en fra 28 til 41. Når vi vet at det "normale" i samfunnet er at mannen er litt eldre enn damen så kan du jo tenke deg... Ser det samme på sukker.no også. Damer over 40 søker merkelig ofte langt yngre menn. Jeg har en teori om at de er nyskilte og vil ha det litt gøy. Og det tror de nok at de ikke får med en jevnaldrende. Evt så mener de at de ser så mye bedre ut og er så mye yngre til sinns enn jevnaldrende at de fortjener noe bedre. 100% patetisk selvfølgelig. ;) 

Anonymkode: f70f7...697

• Liker 3
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er nok bare ute etter en elsker. Det ser man på aldersrommmet hun søker i. Hun er 40 og søker en fra 28 til 41. Når vi vet at det "normale" i samfunnet er at mannen er litt eldre enn damen så kan du jo tenke deg... Ser det samme på sukker.no også. Damer over 40 søker merkelig ofte langt yngre menn. Jeg har en teori om at de er nyskilte og vil ha det litt gøy. Og det tror de nok at de ikke får med en jevnaldrende. Evt så mener de at de ser så mye bedre ut og er så mye yngre til sinns enn jevnaldrende at de fortjener noe bedre. 100% patetisk selvfølgelig. ;) 

TS her. at jeg ser etter en flørt er helt riktig. jeg vil gjerne ha det med en jevnaldrende, men som sagt, jeg har ikke lyst til å være kjip mot min x. tipper han åpner tinder selv om noen dager/uker, og det første han ser trenger ikke være meg. han har tatt det ganske tungt. 

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg er ikke desperat eller tacky. jeg har faktisk gjort nettopp det du sier. jeg investerte tid og gjorde alt jeg kunne for at mitt forhold skulle funke, men jeg klarte ikke komme 100 % i mål med følelsene mine, og det er forferdelig trist, for vi kunne fått et flott liv sammen. jeg skulle virkelig ønske jeg fikk det til å funke. jeg ser verdien av å  investere i et menneske, samtidig ser jeg også at å leve i et forhold hvor jeg ikke elsker tilbake, er livet mitt for kort til. 

ts

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her. at jeg ser etter en flørt er helt riktig. jeg vil gjerne ha det med en jevnaldrende, men som sagt, jeg har ikke lyst til å være kjip mot min x. tipper han åpner tinder selv om noen dager/uker, og det første han ser trenger ikke være meg. han har tatt det ganske tungt. 

Det er ikke noe galt i å være ute etter en flørt/elsker, men hvorfor sier du at du er ute etter en jevnaldrende når du som 40 søker etter en helt ned til 28 år? Det er vel ikke jevnaldrende?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noe galt i å være ute etter en flørt/elsker, men hvorfor sier du at du er ute etter en jevnaldrende når du som 40 søker etter en helt ned til 28 år? Det er vel ikke jevnaldrende?

nei, men å sette alder på 38-41 begrenser seg litt og da. jeg bor utenfor Oslo. men det er nå uansett ikke spørsmålet. jeg har fremdeles ikke en match med en førtiåring heller... mulig jeg har blitt himla uattraktiv på markedet siste året da :)  før hadde jeg alder 35-48 og matchet masse med yngre menn , som eldre menn. men jeg lurer rett og slett på om det er noe galt med appen. ikke at jeg skal være innbilsk, men nå har jeg sveipet høyre på ALT, og noe grums burde kommet opp tror jeg sletter den og lager ny. 

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

nei, men å sette alder på 38-41 begrenser seg litt og da. jeg bor utenfor Oslo. men det er nå uansett ikke spørsmålet. jeg har fremdeles ikke en match med en førtiåring heller... mulig jeg har blitt himla uattraktiv på markedet siste året da :)  før hadde jeg alder 35-48 og matchet masse med yngre menn , som eldre menn. men jeg lurer rett og slett på om det er noe galt med appen. ikke at jeg skal være innbilsk, men nå har jeg sveipet høyre på ALT, og noe grums burde kommet opp tror jeg sletter den og lager ny. 

Jeg er som nevnt på sukker. Når jeg ser damer på min alder se etter menn som at langt yngre enn dem selv så er jeg ganske sikker på at de kun er ute etter noe useriøst. Derfor tar jeg ikke kontakt med dem. Dvs at om du justerer nedslagsområdet til feks fra 35-45 så vil du nok bli oppfattet som mer seriøs og derfor mer attraktiv som en mulig partner. Og da kommer det kanskje av seg selv. :)

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker said:

De har endret på algoritmene. Du (og jeg) får ingen matcher fordi vi er ikke i bunken før vi legger penger i appen, enten på gull etc eller slike "boosts". De har funnet ut at de tjener mer når folk blir sure og desperate og at de gir deg MANGE matcher med engang du betaler

Anonymkode: a7238...665

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De har endret på algoritmene. Du (og jeg) får ingen matcher fordi vi er ikke i bunken før vi legger penger i appen, enten på gull etc eller slike "boosts". De har funnet ut at de tjener mer når folk blir sure og desperate og at de gir deg MANGE matcher med engang du betaler

mistenkte det var noe sånt! syntes det var rart jeg skulle blitt dritt stygg på et år liksom.

Jaja, får se hva jeg gjør da. 

Skrevet

Det er nok fordi du har satt begrensning når det gjelder alder. Dersom eksen din er på tinder får det bare våge seg. Sett alderen høyere og du vil nok oppleve å få flere treff. 

Skrevet

Hva du setter som alder har ingen ting å si, om du er i rotasjonen på Tinder ser han deg om han har satt alderen lavere enn alderen din... Fordelen med det er at du kan justere alderen du søker etter opp -> større sjans for match 🙂

Anonymkode: f6dcb...dbf

• Liker 3
Skrevet

sååå, sletta profilen og opprettet ny. må ha vært noe galt der, for nå "renner " det inn matcher. med fare for å høre innbilsk ut. 

• Liker 1
Skrevet
På 13.12.2019 den 11.51, AnonymBruker skrev:

Det er jo bare tull. Hatt appen i under en uke. Langt over 100 matcher og fortsatt over hundre som har sveipet meg til høyre. Jeg har ikke betalt noenting, så jeg får ikke sett hvem som allerede har likt meg. Man får likevel matcher om man ikke betaler noe.

Eneste som er forskjell nå og fra sist jeg var på tinder er at jeg ikke har ubegrenset med høyresveip hver dag. 

Anonymkode: 24940...545

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo bare tull. Hatt appen i under en uke. Langt over 100 matcher og fortsatt over hundre som har sveipet meg til høyre. Jeg har ikke betalt noenting, så jeg får ikke sett hvem som allerede har likt meg. Man får likevel matcher om man ikke betaler noe.

Eneste som er forskjell nå og fra sist jeg var på tinder er at jeg ikke har ubegrenset med høyresveip hver dag. 

Er vel for å få deg hektet i begynnelsen? Som alle utenlandske spillselskap, så vinner man i begynnelsen. 😂

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er vel for å få deg hektet i begynnelsen? Som alle utenlandske spillselskap, så vinner man i begynnelsen. 😂

Ikke vet jeg, men det motbeviser jo det personen jeg siterte sa.
For øvrig så har det ikke stoppet opp med matcher enda heller. Opplever nye matcher hver dag.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke vet jeg, men det motbeviser jo det personen jeg siterte sa.
For øvrig så har det ikke stoppet opp med matcher enda heller. Opplever nye matcher hver dag.

Har du funnet over 100 som du ønsker å sveipe til høyre på ei uke, forresten? 🤔 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...