Gå til innhold

Mannen vil ikke leve lengre.

Fremhevede innlegg

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men kan man få innvilget noe sånt så fort og enkelt? Jeg har selv spurt etter ECT og de ønsker ikke å utføre det på meg selv om de skriver ting som om at " hun er død innen ett år " i journalen min...jeg ville gjerne prøvd

Anonymkode: 93d08...75f

Skriver de virkelig det? Det hørtes uprofesjonelt ut og ikke noe som motiverer akkurat. 

Jeg har vært i samme situasjon, men da skrev de at det var reell fare for liv og kartla ting som økte sjansen for selvmord og ting som evt. Gjorde at jeg ble holdt fra det. 

Jeg har for øvrig fått ECT for snart tre år siden. Det hjalp ikke så godt. 

Anonymkode: 2bec0...697

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skriver de virkelig det? Det hørtes uprofesjonelt ut og ikke noe som motiverer akkurat. 

Jeg har vært i samme situasjon, men da skrev de at det var reell fare for liv og kartla ting som økte sjansen for selvmord og ting som evt. Gjorde at jeg ble holdt fra det. 

Jeg har for øvrig fått ECT for snart tre år siden. Det hjalp ikke så godt. 

Og årsaken til det var forresten sannsynligvis at det viste seg at jeg hadde ikke en klassisk/ren depresjon, men annen psykisk lidelse i tillegg hvor heller ikke antidepressiva pleier å ha så god effekt. Men jeg var invalidiserende deprimert og det var en nedtur at det ikke fungerte. 

Skrevet

Ryddet for tulleinnlegg og avsporing, og svar til dette. 

_popcorn_, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...