Gå til innhold

Menn med rødt hår og blek hud

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For min del er det ikke noe jeg tenner på. Kan synes fyren er kjekk utseendemessig osv, men jeg har enda til gode å falle for noen med blek hud og rødt hår. Er selv det motsatte, og foretrekker i utgangspunktet dermed en fyr som har litt farge i huden (solbrun eller litt mørkere), relativt mørkt hår og lignende. 

Min erfaring er at jeg faller ofte for dem som har trekk som ligner mine egne.

Har likevel blitt forelsket og inngått forhold med personer som hadde trekk som avviket en del fra mine egne. 

Endret av Flein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjekk kar, men han har jo andre farger enn det som ts nevner.

Bilderesultat for Sam Heughan

Anonymkode: efd80...602

Les: i Outlander ;) 

Anonymkode: 6a6b4...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ginger-fetish. 👨🏼‍🦰

Året jeg bodde i Irland var helt fantastisk. 😂❤️ Irske menn er veldig sjarmerende i utgangspunktet, og rødt/ginger hår og fregner gjør de helt uimotståelige. 

Anonymkode: 8111a...bb9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg vil si det. Ofte har de veldig myke ansiktstrekk, og jeg liker best harde og maskuline ansiktstrekk. 

Jeg ville ikke ha droppet noen på grunn av hårfarge om jeg har god kjemi med noen, men jeg er ikke akkurat på utkikk etter en rødhåret mann. 

Anonymkode: 73e4a...6b5

Hva slags ansiktstrekk man har har da ingenting med hårfarge å gjøre. Rødhårede er ikke en egen rase, de er helt vanlige mennesker...

Om en mann er kjekk eller ikke, har veldig lite med hårfarge å gjøre, synes jeg. Kobberrødt hår er utrolig pent. Mindre glad i sånn blekoransje. Men det er helheten som teller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri likt rødhårete menn tidligere til jeg traff han som var rødhåret med rødt skjegg... etter det har jeg syntes rød hårete menn med skjegg er veldig fint ... pluss han godbiten her da:45F10184-26D5-460A-A9AA-217E9E0B4C7E.thumb.jpeg.c28c2ececfd066074bd1992c18c17b82.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...